Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(256)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Książki
(244)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(59)
Poradniki i przewodniki
(33)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(12)
Audiobooki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
E-booki
(9)
Proza
(6)
Publikacje dla niewidomych
(4)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(355)
wypożyczone
(48)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Planeta 11
(110)
DGiOZ
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(66)
Filia nr 2
(12)
Filia nr 4
(6)
Filia nr 5
(37)
Filia nr 6
(38)
Filia nr 9
(22)
Filia nr 10
(20)
Filia nr 12
(28)
Filia nr 13
(26)
Filia nr 15
(14)
Filia nr 16
(11)
Filia nr 18
(17)
Filia nr 9 - podr.
(2)
Multicentrum - podr.
(2)
Autor
Eco Umberto (1932-2016)
(4)
Fanning Patrick
(4)
Kopmeyer M.R. (1908-1998)
(4)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(4)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(4)
Wilkans Jan
(4)
Błaszczyk Wanda
(3)
Błaż Agata
(3)
Davis Martha (1947- )
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Wiśniewski Michał Radomił (1979- )
(3)
Wojciechowski Władysław J
(3)
Benedikt Antoni
(2)
Bonilla Rocio (1970- )
(2)
Bravo Paweł (1967- )
(2)
Bucholc Marta
(2)
Cypryański Piotr
(2)
Czarnawska Mira Montana (1953- )
(2)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(2)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Fonfara Andrzej (1954-2020)
(2)
Gothlin Marianne (1961- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Głodowska Katarzyna
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Hołownia Szymon (1976- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jamrożek Bożena
(2)
Kucharski Adam
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Lis Tomasz (1966- )
(2)
Madejski Radosław
(2)
Malcherek Monika
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Mrozowski Maciej (1949- )
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Prokop Marcin (1977- )
(2)
Ronnstrom Niclas (1964- )
(2)
Sobczak Jolanta
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Suchecki Jacek (1950- )
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(2)
Weinsberg Adam
(2)
Widstrand Towe (1940- )
(2)
Wojtacha Anna (1980- )
(2)
Wąsik Andrzej (1959- )
(2)
Zapaśnik Honorata
(2)
Zubrzycka Elżbieta (1954- )
(2)
Adamkiewicz Alicja
(1)
Adams Katherine L
(1)
Addario Susanna
(1)
Aleksandrowicz Renata
(1)
Ambrożewski Jacek (1989- )
(1)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Apps Monika
(1)
Aro Jessikka
(1)
Banach Iwona (1960- )
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Barański Janusz
(1)
Barbasiewicz Marek (1945- )
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bater Wiktor (1966-2020)
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bałuk Kamil
(1)
Becker Elizabeth (1947- )
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora (1956- )
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Birkenbihl Vera F. (1946- )
(1)
Bliuj-Stodulska Patricija
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bocheńska Katarzyna
(1)
Boniecki Adam (1934- )
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Bough Bennie
(1)
Broniewska Grażyna
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Brzozowski Andrzej Zb. (1955- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugajski Marian
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Byrne Emma
(1)
Carlsson Sven
(1)
Carroll Henry
(1)
Cenini Alfredo
(1)
Ceplin Joanna
(1)
Chajzer Filip (1984- )
(1)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(1)
Chojnacki Marek (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(74)
2010 - 2019
(71)
2000 - 2009
(100)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(127)
1901-2000
(5)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(265)
Język
polski
(261)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Dzieci
(9)
Rodzice
(8)
6-8 lat
(6)
Przedsiębiorcy
(5)
9-13 lat
(4)
Menedżerowie
(4)
Niedowidzący
(4)
Niewidomi
(4)
Nauczyciele
(3)
Prawnicy
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
14-17 lat
(1)
Adwokaci
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Mediatorzy
(1)
Młodzież
(1)
Notariusze
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Przedszkola
(1)
Radcy prawni
(1)
Redaktorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(34)
Literatura amerykańska
(5)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura włoska
(2)
Film amerykański
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(145)
Relacje międzyludzkie
(41)
Środki masowego przekazu
(30)
Dziennikarze
(26)
Media społecznościowe
(17)
Internet
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(11)
Zarządzanie
(10)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Retoryka
(9)
Negocjacje
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Reklama
(8)
Propaganda
(7)
Public relations
(7)
Dezinformacja
(6)
Dziennikarstwo
(6)
Instagram
(6)
Korespondenci wojenni
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Facebook
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Kultura
(5)
Marketing
(5)
Rodzina
(5)
Socjotechnika
(5)
Sukces
(5)
Telekomunikacja
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Asertywność
(4)
Dzieci
(4)
Fake news
(4)
Fizjonomika
(4)
Język polski
(4)
Kobieta
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Komunikacja werbalna
(4)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(4)
Program Trzeci Polskiego Radia
(4)
Rozmowa
(4)
Semiotyka
(4)
Telewizja
(4)
Uczucia
(4)
Aktorzy polscy
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Cyberkultura
(3)
Gesty
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Podróże
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Wpływ społeczny
(3)
Życie seksualne
(3)
Agencje reklamowe
(2)
Aplikacja mobilna
(2)
Autoprezentacja
(2)
Blog
(2)
Blogerzy
(2)
Celebryci
(2)
Choroby zakaźne ludzi
(2)
Demokracja
(2)
Duchowieństwo katolickie
(2)
Dziennikarze muzyczni
(2)
Dziennikarze radiowi
(2)
E-konsumenci
(2)
Epidemie
(2)
Erotyzm
(2)
Etyka społeczna
(2)
Google
(2)
Grupy społeczne
(2)
Hołownia, Szymon (1976- )
(2)
Influencerzy
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Kariera
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kultura masowa
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Lis, Tomasz (1966- )
(2)
Lista przebojów
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media strumieniowe
(2)
Mediacja (socjol.)
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Młodzież
(2)
Narracja
(2)
Obsługa klienta
(2)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(2)
PRL
(2)
Perswazja
(2)
Pokolenie Y
(2)
Polityka
(2)
Polityka medialna
(2)
Pornografia
(2)
Temat: dzieło
Larwa (czasopismo)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-
(65)
1901-2000
(42)
1989-2000
(32)
1945-1989
(22)
1939-1945
(3)
1918-1939
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(46)
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Rosja
(2)
Włochy
(2)
Bagdad (Irak)
(1)
Białoruś
(1)
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Finlandia
(1)
Kambodża
(1)
Korea Południowa
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Mazury
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Syria
(1)
Sztokholm (Szwecja)
(1)
Warmia
(1)
Watykan
(1)
Wietnam
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(41)
Podręcznik
(31)
Opracowanie
(25)
Pamiętniki i wspomnienia
(19)
Publicystyka
(11)
Reportaż
(10)
Wywiad dziennikarski
(8)
Esej
(6)
Wydawnictwa popularne
(6)
Autobiografia
(5)
Biografia
(5)
Opowiadania i nowele
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Monografia
(4)
Antologia
(3)
Broszura
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Wywiad-rzeka
(3)
Dyskusja
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Blog
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Film animowany
(1)
Film familijny
(1)
Komedia
(1)
Literatura
(1)
Literatura o regionie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mowy
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Program radiowy
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(106)
Historia
(34)
Socjologia i społeczeństwo
(29)
Psychologia
(17)
Kultura i sztuka
(13)
Zarządzanie i marketing
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Hobby i czas wolny
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Językoznawstwo
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Biologia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
265 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem (język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego (zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego. Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telewizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. - to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2 (dodr.) - Wrocław : "Astrum", 2004. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
2006, nr 2.
Media ─ Kultura ─ Komunikacja Społeczna to czasopismo naukowe. Każdy z zeszytów dotyczy dziedzin naukowych i kontekstów, wyznaczanych przez ujęte w tytule serii pojęcia: media, kultura i komunikacja społeczna. Wskazane trzy główne hasła wytyczają kierunek badań znajdujących odzwierciedlenie w publikowanych artykułach naukowych, recenzjach, komunikatach oraz określają strukturę kolejnych tomów. Rozważania, którym czasopismo poświęca uwagę, mają również inny wymiar, związany z nowym polem analityczno-interpretacyjnym, które otwiera się, gdy dyskusja dotyczy funkcji mediów oraz ich zróżnicowanych ról, takich choćby, jak kulturotwórcza. W wyniku tego na łamach rocznika publikowane są artykuły naukowe, których autorzy koncentrują się na analizie mediów, takich jak telewizja, radio, prasa, książka, film, ale także na analizie środowisk sieciowych, w tym stron internetowych, blogów, forów, gier. Czasopismo jest adresowane do tych odbiorców, których zainteresowania naukowo-badawcze oraz reprezentowane dziedziny oscylują wokół płaszczyzny jaką są media: medioznawców, specjalistów zajmujących się procesami komunikowania, kulturoznawców, filmoznawców, socjologów, filologów, filozofów, politologów, prawników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 118.)
Książka zawiera doświadczenia autora z całej jego praktyki uniwersyteckiej i bezpośredniego kierowania biblioteką oraz poszukiwań naukowych. Rzut oka na obszerny i szczegółowy spis treści nieodparcie prowadzi do wniosku, że praca ta jest w istocie bardzo współczesnym przewodnikiem bibliotekarza, nieodzownym w rozumieniu współczesnej funkcji biblioteki, poszerzeniu wiedzy i kompetencji zawodowych. Autor podejmuje ważny temat roli bibliotek w komunikacji publicznej, zwracając szczególną uwagę na biblioteczne procesy mediacyjne w różnych typach bibliotek, a także ich miejsce w otoczeniu lokalnym i środowiskach ponadlokalnych. W rozważaniach poszukuje odpowiedzi na pytania, jak rozwinie się praktyka komunikacji publicznej w przyszłości oraz w jaki sposób dostosować do niej bibliotekarstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skarbnica Wiedzy)
Książka ta poświęcona jest możliwościom porozumiewania się ludzi i zwierząt oraz geniuszowi człowieka, który - poczynając od mowy ciała i pochrząkiwań milion lat temu - w XXI wieku może być w stałym kontakcie z najodleglejszymi punktami nie tylko Ziemi, ale i Układu Słonecznego. Książka śledzi rozwój metod komunikowania się: od sygnałów dymnych i tam-tamów, poprzez najrozmaitsze alfabety, powstanie technik drukarskich, aż do epoki internetu. Opisuje, jak rozwijały się sposoby przekazywania informacji - od pieszych powstańców w starożytności, przez gołębie pocztowe, dyliżanse i pierwszy telegraf, do połączeń za pomocą telefonów satelitarnych i e-maili wysyłanych dziś przyjaciołom na całym świecie. W naszych czasach istnieją setki sposobów, aby podzielić się z innymi swoimi uczuciami i myślami - przekonaj się, jak wyglądała komunikacja między ludźmi, zanim pojawiło się pismo i multimedia. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Odkrycia i wynalazki (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konflikty i negocjacje / Zdzisław Uniszewski. - Stan prawny na dzień 31 października 1999 r. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2000. - 213,[1] s. : 2 il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Halo : historia komunikowania się / Liliana Fabisińska - [Piaseczno] : Storybox.pl ; [Warszawa] : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", [2020]. - 1 CD (4 godz. 26 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub... wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków, dzięki którym powstały przełomowe wynalazki. Halo? Odebraliście naszą wiadomość bez zakłóceń? Zatem wskakujcie do kapsuły czasu i ruszajcie z nami w tę szaloną podróż!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona P/o (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej ; 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej - funkcje i struktury (Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres, Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix : związki i zależności) ; Formy komunikacji interpersonalnej (Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna, Specyfika i funkcje promocji osobistej, Promocja osobista a proces obsługi nabywcy, Elementy i kody komunikacji niewerbalnej , Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej) ; 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej (Reklama - Media w transmisji przekazu reklamowego, Etyczne aspekty przekazu reklamowego; Promocja dodatkowa ; Public relations) ; 5. Formy komunikacji w hipennedialnym środowisku komputerowym (Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci, Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej, Instrumenty komunikacji on-line) ; 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej - organizacja i zarządzanie (Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej (Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem, Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej, Identyfikacja targetu - adresatów kampanii , Ustalanie budżetu kampanii, Określenie kompozycji instrumentów komunikacji, Ocena efektów kampanii komunikacji, Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Śmiało : mów własnym głosem / Dorota Warakomska. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2020 - 303, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Dorota Warakomska zmieniła życie wielu kobiet, których kariera zawodowa i życie prywatne poszybowały wysoko. Przy okazji odkryła, że większość poradników dotyczących komunikacji to książki pisane z męskiej perspektywy. Dlatego na bazie swojej wieloletniej działalności dziennikarskiej, trenerskiej i społecznej, stworzyła praktyczny poradnik dla kobiet. Książkę, która będąc kopalnią sprawdzonych wskazówek, jak mówić, by być zrozumianą i skuteczną, jak zdobyć się na odwagę, by przeprowadzać zmiany w sobie i we własnym życiu, w rzeczywistości jest czymś więcej. Dorota Warakomska, wzmacniając kobiety na polu zawodowym, dodaje im skrzydeł na co dzień. Ta książka jest dla wszystkich kobiet, które występują publicznie i próbują się przebić z własnymi pomysłami: dla tych, które chcą wzmocnić swoją pozycję w pracy i zmienić sposób komunikowania się dla tych, które przed ważnymi rozmowami czują się niepewnie, a w prywatnych relacjach tracą rezon i nie potrafią powiedzieć tego, co myślą dla tych, które uczą innych, które coś sprzedają, dla tych, które kierują zespołami, chcą awansować, mają porwać tłumy dla wykładowczyń, nauczycielek, bibliotekarek, sprzedawczyń, rolniczek sprzedających płody rolne na targu, przedsiębiorczyń, menedżerek, urzędniczek, asystentek, dyrektorek, prezesek, polityczek w parlamencie i samorządzie, działaczek ruchów i organizacji społecznych. Każdego dnia wielokrotnie występujemy publicznie i komunikujemy się z innymi ludźmi. Każda rozmowa z innym człowiekiem jest bowiem występem publicznym i jednocześnie procesem/aktem komunikacji. Zakupy w sklepie, instruowanie pracowników, rozmowa z szefem, odpowiadanie na pytania dziecka. Czy zawsze wiemy, co chcemy powiedzieć? Czy to, co mówimy, jest jasne? Czy myślimy, jak zostanie odebrane? Czy traktujemy nasze wypowiedzi jako okazję do budowania relacji? Czy szanujemy rozmówców? W tej książce poprowadzę cię przez wszystkie obszary ważne w komunikowaniu się z innymi ludźmi, przekazywaniu własnych opinii. Przekonam cię, że charyzmy, błyskotliwości, szybkich ripost, panowania nad stresem i występowania publicznie można się nauczyć. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kobieta (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej