Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Proza
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(5)
Placówka
Planeta 11
(5)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(4)
Filia nr 13
(3)
Filia nr 16
(2)
Filia nr 18
(1)
Autor
Carroll Henry
(1)
Cyd Leela
(1)
Czerska Anna (tłumaczka)
(1)
Dziubińska Joanna (filolog)
(1)
Frid Johanna (1988- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Krypczyk Anna (1987- )
(1)
Roat Sharon Huss‏
(1)
Roguski Artur
(1)
Sinicka Alicja (1987- )
(1)
Song Aimee
(1)
Tschida Sam
(1)
Weinger Erin
(1)
Witkowska Magda
(1)
Włóczyk Patrycja
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Influencerzy
(1)
Młodzież
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Instagram
(12)
Kobieta
(3)
Autoprezentacja
(2)
Influencerzy
(2)
Internet
(2)
Media społecznościowe
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Blog
(1)
Chorzy z amnezją
(1)
Endometrioza
(1)
Facebook
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
Fotografia kolorowa
(1)
Fotografie
(1)
Image
(1)
Influencer marketing
(1)
Las
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nastolatki
(1)
Nieśmiałość
(1)
Poeci
(1)
Prawo autorskie
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Reklama
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Remarketing
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Start-up
(1)
Techniki artystyczne
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Tożsamość internetowa
(1)
Wille
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zazdrość
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Dania
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Norwegia
(1)
Szwecja
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Powieść obyczajowa
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Znak Litera Nova)
Chcesz się dowiedzieć, jak wyróżnić swoje zdjęcia wśród milionów selfie wrzucanych codziennie na Instagram? Jak je edytować i tagować? Jak zdobyć aktywnych obserwatorów i współpracować z reklamodawcami? O tym wszystkim opowie ci Aimee Song, autorka bloga „Song of Style”. Jest jedną z najbardziej znanych blogerek świata, uznaną przez „The Business of Fashion” za osobę kształtującą światowy rynek mody. Znalazła się na liście 30 największych biznesowych talentów przed trzydziestką magazynu „Forbes”. Na pokazach mody zasiada w pierwszych rzędach. Od lat współpracuje ze znanymi markami. Jej bloga odwiedza miesięcznie ponad 4 miliony osób, a konto na Instagramie codziennie śledzi prawie 4 miliony obserwatorów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Moda (1 egz.)
Książka
W koszyku
Offline Vicky Decker nie rzuca się w oczy. Jest przeciętna, chorobliwie nieśmiała, nie ma znajomych. Czuje się samotna. Jako @Observi jest duszą towarzystwa. Wrzuca zdjęcia z imprez, kolorowe stories, na których jest roześmiana, wśród znanych ludzi. Ma coraz więcej followersów, zbiera tysiące lajków i komentarzy. Na Instagramie jest gwiazdą, po raz pierwszy w życiu. W końcu może być tym, kim chce. Fikcyjny profil dopracowuje w każdym szczególe. Uświadamia sobie, że mogłaby spędzić resztę życia, nie wychodząc z pokoju. Im bardziej jest popularna jako @Observi, tym lepiej rozumie, że w realnym świecie roi się od ludzi, którzy są równie #samotni i #niezauważani jak ona. By pomóc im i sobie, musi pokazać światu swoją prawdziwą twarz. Czy zdobędzie się na odwagę i zacznie żyć naprawdę?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nastolatki (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mia budzi się w szpitalu z… amnezją. Nie potrafi sobie przypomnieć nawet swojego imienia. Przy sobie ma jedynie podartą imprezową sukienkę od Prady, pomadkę Chanel i iPhone’a z rozbitym wyświetlaczem. Ponieważ nie pamięta niczego ze swojego życia, musi je odbudować na podstawie zdjęć, które zamieściła na Instagramie. Niby prosta sprawa, prawda? Zawsze jakiś trop. Cóż, może i tak by było, gdyby nie fakt, że fotki, które wrzucamy na Insta to najczęściej podkolorowana wersja rzeczywistości, niekoniecznie mająca wiele wspólnego z prawdą. A wszystko wskazuje na to, że Mia była prawdziwą mistrzynią kreowania wizerunku. Niestety przekona się, że za imponującym internetowym wizerunkiem kryją się mało spektakularne realia. Pomoże jej w tym Max, którego przypadkiem pozna i który sprawi, że Mia poczuje "to coś". Ale czy bez insta filtrów będzie dla niego równie atrakcyjna? [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwikłana / Alicja Sinicka. - Wydanie I. - Białystok : Wydawnictwo Kobiece, 2021. - 359, [1] strona ; 21 cm.
Sztuka nie zna ograniczeń. I może prowadzić do szaleństwa. Nowa powieść Alicji Sinickiej, autorki bestsellerowych thrillerów psychologicznych „Stażystka”, „Służąca” i „Będziesz tego żałować”. Zuza Wilk, dwudziestodwuletnia poetka i instagramerka, autorka bestsellerowego zbioru poezji, właśnie pracuje nad kolejną publikacją. Grono jej fanów, tych realnych i tych wirtualnych, rośnie w oszałamiającym tempie, a twórczość robi furorę w sieci. Na szczęściu, którego dopiero co zaznała, cieniem się kładą wydarzenia rodzinne. Dziewczyna postanawia wyjechać i poszukać ukojenia w uroczej miejscowości Zadra. Tam, w domku nieopodal lasu należącym do jej chłopaka, może się wyciszyć i skupić myśli. Ale musi liczyć się z towarzystwem: oprócz chłopaka są tam jego brat bliźniak oraz ich wspólna przyjaciółka. Starają się nie wchodzić sobie w drogę. Niestety, nie wszyscy kochają Zuzę. Nagle poetkę zaczyna prześladować przeczucie, że wokół niej dzieje się coś złego. Z każdym dniem mrok pochłania ją coraz bardziej i dziewczyna ma nieodparte wrażenie, że ktoś chce sterować jej życiem. A może dzieje się to naprawdę? Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Thriller (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kp (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Thriller (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram i fotografia / Leela Cyd ; tłumaczenie Anna Czerska. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2018. - 192 strony : fotografie ; 23 cm.
Serwisy społecznościowe często są świetnym źródłem inspiracji dla wielu aspirujących fotografów. Bardzo łatwo założyć konto, ale by zyskać naprawdę oddaną bazę fanów, potrzeba dwóch rzeczy: silnego poczucia własnej tożsamości i umiejętności kreowania stylu, za którym ludzie będą chcieli podążać. Dzięki tej książce uda wam się to osiągnąć! Autorka, znana instagramowa ekspertka i fotografka Leela Cyd, wypełniła tę książkę wspaniałymi zdjęciami i wartościowymi poradami, które pomogą odnieść sukces na Instagramie. Znajdziecie tutaj rozdziały poświęcone stworzeniu idealnej kompozycji, poszukiwaniu unikatowego kadru i doborowi odpowiednich rekwizytów – innymi słowy wszystko, czego potrzeba, by zrobić wspaniałe stylizowane zdjęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Fotografia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zazdrość albo płoń, Oslo, płoń / Johanna Frid ; [tłumaczenie: Patrycja Włóczyk]. - Rudno : Stara Szkoła ; [Piaseczno] : Storybox.pl, [2023]. - 1 CD (4 godz. 44 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Zazdrość, Skandynawia, kobiecość i Instagram to główne tematy tej opowieści, która podbiła Szwecję! Ta książka zdobyła Nagrodę Kulturalną przyznawaną przez prestiżowy szwedzki dziennik „Dagens Nyheter”! Johanna jest dziewczyną Emila. Pewnego dnia dowiaduje się przypadkowo, że Emil zamierza spotkać się ze swoją poprzednią sympatią. To zdarzenie wywołuje w Johannie lawinę domysłów, obaw i złości. Tłem tej niezwykłej historii są wzajemne relacje mieszkańców trzech skandynawskich krajów: Szwecji, Danii i Norwegii. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Książka mówiona (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, 2020 - 291 stron ; 21 cm
(Onepress)
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów? Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych praw. Poradnik, który trzymasz w ręce, przeprowadzi Cię przez problemy prawne, które możesz napotkać na swojej drodze. Dowiesz się: - co jest chronione w Internecie i czy możesz być twórcą, nawet jeśli nie masz wykształcenia artystycznego, - co możesz ściąga, a czego nie i dlaczego, - jakie prawa przysługują Tobie, a jakie innym osobom, - jak korzystać z cudzej twórczości, by nikt nie miał do Ciebie pretensji. Choć przepisy prawa wydają się trudne, pokażemy Ci, o co w nich chodzi i na przykładach wyjaśnimy, jak one działają. Nie musisz być prawnikiem, żeby ogarnąć rzeczywistość internetową. 'ksiaznica.ocm.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla użytkowników Instagrama. Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie. Pięćdziesięciu sławnych Instagramowiczów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem. Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : M, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom! Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej. Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem. Dowiesz się, jak osadzać reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestaniesz przepalać budżet reklamowy i osiągniesz lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem. [znak].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona : fotografia ; 21 cm.
Instagram bez filtra Sarah Frier Czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce Instagram bez filtra, napisanej przez Sarah Frier. Krótka historia Instagrama W 2010 roku Kevin Systrom wraz z Mikiem Kriegerem uruchomili wspólnymi siłami fotograficzny serwis społecznościowy, który połączony był z prostą w obsłudze aplikacją mobilną. Nie minęło dużo czasu, a Instagram cieszył się już ogromną popularnością, wspieraną przez celebrytów entuzjastycznie podchodzących do perspektywy dzielenia się z fanami swoim życiem w ramach tej platformy. Być może orientujesz się, że już po dwóch latach od uruchomienia Instagrama został on przejęty przez giganta sfery social mediów, Facebook, za – bagatela – miliard dolarów. Wówczas w firmie zatrudnionych było zaledwie 13 osób. Tajemnice funkcjonowania Instagrama Jak to się stało, że idealistyczne podejście twórców Instagrama zaowocowało stworzeniem takiego popularnego serwisu? W jaki sposób z obecności na Instagramie korzystają celebryci i tzw. influencerzy? Sarah Frier w swojej książce Instagram bez filtra odsłania po kolei tajemnice funkcjonowania tego serwisu. Dowiedz się, jak wygląda uruchomienie startupu w słynnej Dolinie Krzemowej i poznaj zasady funkcjonowania usług, turystyki i handlu w ramach Instagrama. To książka, która pomoże Ci zrozumieć fenomen tego serwisu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej