Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(34)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(3)
Placówka
Planeta 11
(6)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(24)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(3)
Filia nr 15
(3)
Autor
Pietrzyk Agnieszka (1975- )
(2)
Stone Brad
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Adamkiewicz Hanna G
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bekas Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Breier Mark
(1)
Brott Armin A
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Cisek Rafał
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajór Joanna (1961- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Gralak Anna
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Hart Rob (1982- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jezioro Julian (1959- )
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kołata Damian
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Lindhal David
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Majewski Piotr (informatyk)
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Misztal Anna
(1)
Motyl Piotr (marketing)
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Olszak Celina
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pawłowska Magdalena (marketing)
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin (psycholog)
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rogala Barbara (marketing)
(1)
Rozek Jonathan
(1)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Sadłowski Rafał
(1)
Sala Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Temat
Handel elektroniczny
(34)
Internet
(7)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Amazon.com
(2)
Banki internetowe
(2)
Bankowość elektroniczna
(2)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(2)
Korupcja
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Pranie pieniędzy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Strzelnice sportowe
(2)
Sukces
(2)
Łowiectwo
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Dane osobowe
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektronika
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informatyka
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Księgarstwo
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Moda
(1)
Model biznesowy
(1)
Multimedia
(1)
Odzież
(1)
Oszustwo
(1)
Pokolenie Z
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo karne
(1)
Prawo komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Spam
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Technologie mobilne
(1)
Tonello, Michael (1958- )
(1)
Torebki
(1)
Umowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zachowanie
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Monografia
(4)
Kryminał
(3)
Powieść
(3)
Biografia
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
E-commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz : "Branta", 2002. - 373 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dzięki książce dowiesz się, jak uniknąć błędów i jak czerpać zyski z handlu elektronicznego. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące doboru oprogramowania, organizacji sklepu i promowania przedsięwzięcia. [okł.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 33
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poznaj dziesięć fałszywych barier na drodze do Twojego sukcesu w internecie. Sprawdź gotowe pomysły na szybkie i dochodowe produkty. Wykorzystaj sekrety tworzenia spirali dochodów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Podręcznik poświęcony jest istocie e-biznesu i jego podstawowym problemom oraz modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Omawia segmenty e-biznesu, ich zalety, wady oraz kluczowe determinanty funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Książka przedstawia zagadnienia związane z infrastrukturą technologiczną i sprzętową oraz architekturą e-biznesu. Omówiono w niej rozwiązania pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem, partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą oraz przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Ponadto każdy rozdział zakończono pytaniami problemowymi oraz testem prawda/fałsz. Podręcznik adresowany jest do szerokiego grona odbiorców, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką, którzy chcą zdobyć i wykorzystać wiedzę na temat e-biznesu.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik jest kierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawia i omawia problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Atutem książki są liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane z blogami i portalami społecznościowymi, regulaminami sklepów internetowych oraz ochroną praw autorskich w Internecie. Autorki są radcami prawnymi specjalizującymi się w omawianej w książce tematyce.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Praca
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka porusza bardzo aktualną problematykę rozwoju elektronicznej obsługi klientów (...). Autorka swoje rozważania koncentruje na trzech obszarach gospodarki elektronicznej, a mianowicie na e-administracji, e-handlu i e-bankowości. Problematyka jest istotna z punktu widzenia podmiotów wprowadzających e-usługi, a szczególnie ich klientów. (...) Struktura pracy obejmuje zbiór zagadnień (...), uporządkowanych w sposób przemyślany i sprawnie opisujący podjętą tematykę. (...) Autorka wykazała się znajomością podejmowanej problematyki. Z recenzji dr hab. Elżbiety Szymańskiej, prof. PB Światowa gospodarka jest w fazie ciągłej globalizacji (szczególnie w obszarze nowych technologii i cyfryzacji procesów ekonomicznych i społecznych), dotykającej szczególnie elektronicznego handlu, usług i produkcji opartej na zaawansowanych technologiach. (...) Praca jest bardzo ciekawa i aktualna z uwagi na omawiane problemy/zagadnienia gospodarki elektronicznej. Z pracy wynikają konkretne wnioski o charakterze zarówno poznawczym, jak i praktycznym (aplikacyjnym). [Z recenzji dr. hab. Tomasza Wołowca, prof. WSEI]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Jason Hunt, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Maciej Stępa, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 853, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Burcon Tomasz Burzyński Andrzej Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski Kamil Chimkowska Angelika Chłodnicki Mateusz Cichoń Marcin (informatyk) Cioczek Konrad Cisek Marcin Czaplicka Monika Dejnaka Agnieszka Dutko Maciej Dywański Piotr Fornalski Paweł Froń Karol Gaca Daria Gamoń Adrian Godlewski Marcin (marketing) Golec Marek Gorzycki Adrian Grabowski Grzegorz (księgowy) Grzywnowicz Mateusz Tomczyk Tomek Jankowski Marek (ekonomia) Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Kamiennik Łukasz Kiełcz Piotr Kobryń Maria Kolanek Bartosz Kołata Damian Korycki Paweł Kosel Michał Kotarbiński Jacek Krakowski Zbigniew Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Kruk Kamila Krynicka-Pieleszek Iga Krzyworączka Paweł Langa Bartosz Lech Mikołaj Lewiński Maciej Lidzbarski Michał Łuczyńska Dagmara Łukiańczyk Marcin Maciejewski Tomasz Maciorowski Artur Marczewski Łukasz Marzec Krzysztof (informatyk) Mielczarek Paweł Motyl Piotr (marketing) Namieciński Rafał (1973- ) Niedźwiedź Marek Okulski Robert Adam Oracz Piotr Osman Marcin Palak Tomasz Pawłowska Magdalena (marketing) Pieleszek Marcin Pioch Adam Piwowarczyk Marcin (psycholog) Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz Rdzeń Krzysztof Rogala Barbara (marketing) Sadłowski Rafał Sadowski Michał (1982- ) Sala Paweł Sobczak Jakub Solga Robert Spławski Michał Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Stawarz-García Barbara (ekonomia) Stępa Maciej Szajdziński Jakub Szulczewski Michał (1939- ) Tkaczyk Paweł (marketing) Trader21 Trzupek Justyna Winkiel Mikołaj Wisłocka Izabela Wiszowaty Damian Wsół Marcin
Odbiorca
Gatunek
Instytucja: Helion
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć), jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty, jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci, w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient - firma, które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować. [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magazyn / Rob Hart ; przełożył Jacek Żuławnik. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2020. - 494, [2] strony ; 23 cm.
Przerażająco prawdziwa powieść o tym, co się dzieje, kiedy Wielki Biznes stosuje metody godne Wielkiego Brata. Oraz o tym, kto zapłaci za to najwyższą cenę. Paxton nigdy nie sądził, że będzie pracował dla Chmury, gigantycznej firmy technologicznej, która włada praktycznie całym rynkiem amerykańskim, oraz że przeprowadzi się do jednego z jej rozległych obiektów. Szczególnie, że życie w środowisku Chmury – z salami rozrywkowymi, otwartymi przestrzeniami biurowymi i w ogromnych magazynach – jest lepsze niż to, co pozostało na zewnątrz. To znacznie więcej, niż zapewnia ktokolwiek inny. Zinnii udało się przeniknąć w szeregi Chmury, gdzie pracuje pod przykrywką. Wiele ryzykuje, by wykraść najcenniejsze tajemnice firmy. Paxton ze swoim zwykłym życiem, małymi nadziejami i obawami może okazać się idealnym pionkiem w tej grze, jeśli tylko Zinnia będzie w stanie poświęcić go dla dobra sprawy. Gdy prawda o pobudkach firmy wychodzi na jaw, kobieta musi postawić wszystko na jedną kartę. To ryzykowne zagranie, które może kosztować życie. Wspólnymi siłami Zinnia i Paxton dowiedzą się, do czego Chmura może się posunąć. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Spis treści : Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (E-konsument i jego zachowania nabywcze, Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta) ; Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (Źródła informacji o e-konsumencie, Metody i techniki badania e-konsumenta, Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta ) ; Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta, Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta, Czas wolny polskiego e-konsumenta, Internet w życiu polskiego e-konsumenta) ; Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta, Motywy dokonywania zakupów w sieci , Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci, Determinanty wyboru produktów, Miejsca i warunki zakupów w sieci) ; Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (Typy polskiego e-konsumenta, Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Komputery
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie IBRKK.)
Treść : Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w Unii Europejskiej i w Polsce (Charakterystyka społeczeństwa informacyjnego, Dostęp do Internetu w krajach Unii Europejskiej, Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce według cech socjodemograficznych, Obawy Polaków dotyczące bezpieczeństwa w sieci) ; Rozdział 2. Konsument na rynku e-handlu (Charakterystyka e-handlu, Prokonsumenckie zmiany w e-handlu, Zachowania e-konsumentów na rynku e-handlu, Prawa konsumenta na rynku e-handlu, Perspektywy rozwoju e-handlu) ; Rozdział 3. E-bankowość z perspektywy konsumentów (Historia e-bankowości, Rozwój e-bankowości w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej. Liderzy rynku w Polsce, Produkty bankowości internetowej. Innowacyjne produkty bankowości internetowej, Skłonność Polaków do korzystania z usług e-bankowości, Bariery rozwoju e-bankowości w Polsce, Korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania przez konsumentów z usług bankowości internetowej, Perspektywy rozwoju e-bankowości w Polsce).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej