Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(9)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(5)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(1)
Autor
Adcock Dennis
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Brittain Paul
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Cox Roger (1936- )
(1)
Dziewit Daniel
(1)
Górska Grażyna
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Komosa Andrzej
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przylipiak Wojciech
(1)
Strzyżewska Elżbieta
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szumilak Jan
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Handel detaliczny
(8)
Sklepy
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Centra handlowe
(1)
Dostępność produktów
(1)
Merchandising
(1)
PRL
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wyroby i towary
(1)
Zakupy
(1)
Zaopatrzenie kartkowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny sklep / Jacek Chwałek. - Warszawa : Wydaw. Szkolne i Pedagogiczne, 1993. - 138, [1] s., [8] s. fot. kolor. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży. Cz. 1 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 3. - Poznań : "eMPi2", 1996. - 120 s. : : fot., rys. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przeliczeni : tajemnice galerii handlowych / Daniel Dziewit. - Chorzów : Wydawnictwa Videograf, 2015. - 244, [4] s., [24] s. tabl. : il. kolor. ; 21 cm.
Poruszający dokument o dramatach najemców lokali w galeriach handlowych, napisany przez autora bloga www.przeliczeni.blox.pl. W części pierwszej autor opisuje swoją drogę do spektakularnego bankructwa i przywołuje przykłady innych przedsiębiorców zrujnowanych przez bezwzględny system retail. Po utworzeniu bloga, zasypywany listami z różnych stron Polski, postanowił założyć stowarzyszenie, które ma bronić praw najemców. W drugiej części książki objaśnia kulisy funkcjonowania systemu retail, a także radzi, jak należy się zabezpieczyć przed niekorzystnymi zapisami w umowach i w jaki sposób wychodzić z trudnych sytuacji. [lubimyczytac.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakupy w PRL : w kolejce po wszystko / Wojciech Przylipiak. - Wydanie I. - Warszawa : MUZA - Sport i Turystyka, 2023. - 381, [3] strony : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Czy stojący na wystawie orzeł z kalesonów naprawdę zachęcał do kupowania? Jak można było w zimie przetrwać dwa dni w kolejce po kredens? Od kiedy w sklepach była Coca-cola? Czy naprawdę kioskarki dziurawiły prezerwatywy? Więcej kupowało się książek czy wódki? Jaki ciuch kosztował tyle, co połowa Syrenki i czym pachniało w sklepach Baltony? Gdzie kupujących witały postaci z baśni Ali Baba i czterdziestu rozbójników? Gdzie można było usłyszeć: "czeńcz many”, a gdzie: "E, cwany gapa, nie bądź pan taki specjalista z miodem w uszach, pan tu nie stał!”? Reportaż Wojciecha Przylipiaka to barwna opowieść o zakupowej rzeczywistości okresu 1945–1989. To świat wiejskich GS-ów i przeszklonych domów handlowych, prywatny handel i państwowe molochy. Pewex, Moda Polska i towary spod lady. Autor oddaje głos ludziom po obu stronach lady: kupującym i sprzedawcom. Nie powiela mitów o epoce wiecznego niedoboru, ale buduje z fragmentów zasłyszanych historii świat rzeczywisty, niepozbawiony oryginalności, społecznej inicjatywy, codziennej ekscytacji. To także świat ponadczasowego polskiego designu, mody, która wciąż zachwyca, fantastycznych haseł reklamowych czy neonów. Bywa sentymentalnie, często zabawnie, nieraz przerażająco. Zawsze za to – prawdziwie. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Historia Polski (1 egz.)
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W zbiorze niniejszych artykułów zawarte są poglądy przedstawicieli środowiska marketingowego na temat zmian dokonujących się w badaniach marketingowych, które wyrażają się stosowaniem nowych podejść badawczych oraz rozwojem metod i technik badań rynku. Zmiany te są immanentnie związane z przemianami zachowań konsumentów oraz rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, przyczyniającym się do powstawania takich rozwiązań, jak: big data czy marketing automation. Osoby korzystające z wyników badań w różnego typu przedsiębiorstwach oczekują, że dane oraz informacje, stanowiące podstawy decyzyjne, pozyskiwane będą w bardzo krótkim czasie. Coraz bardziej odczuwana jest potrzeba nie tylko diagnozowania sytuacji rynkowej, ale też przewidywania przebiegu procesów rynkowych i określania wpływu konkretnych czynników na analizowane trendy, które pozostają ze sobą w dialektycznym sprzężeniu. W prezentowanym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazano także zastosowanie metody ocen ekspertów, jednej z metod przewidywania heurystycznego, służących do identyfikacji kierunków rozwoju współczesnego handlu i usług. Autorzy podkreślają również, że badanie zjawisk i procesów rynkowych coraz częściej wymaga przyjmowania w procesie badawczym różnych perspektyw, a także integracji metod i poszukiwania takich rozwiązań, które stanowiłyby pomost między metodami jakościowymi oraz ilościowymi, stwarzający możliwość głębokiego opisu badanych problemów, charakterystycznego dla metod jakościowych, przy zachowaniu porządku formalnego właściwego metodom ilościowym. W numerze przed-stawione zostały rozważania na temat stosowania podejścia krytycznego w badaniach marketingu, które dotyczą gromadzenia wiedzy o marketingu w celu konstruowania i porządkowania jego teorii. […] Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej