Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(12)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(11)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(8)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 12
(1)
Autor
Bogucka Jolanta
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Godin Seth
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Heusschen Pierre
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Karrass Gary
(1)
Kimball Bob
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowak Jan
(1)
Nulman Philip R
(1)
Perrotin Roger
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przybyliński Michał
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Stutz Elinor
(1)
Styczeń Marcin (1978- )
(1)
Wolny Robert (ekonomia)
(1)
Zawadzki Roman
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Handel
(8)
Marketing
(7)
Negocjacje
(3)
Reklama
(2)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Rynek
(1)
Socjotechnika
(1)
Znaki towarowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Książki mówione
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kobieta (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996. - 176 s. : wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audioteka Biznesu)
(Książki do Słuchania)
W tej części poznasz poronione pomysły firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niz ich klienci, co im jest potrzebne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - Poradniki (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Spis treści : Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (E-konsument i jego zachowania nabywcze, Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta) ; Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (Źródła informacji o e-konsumencie, Metody i techniki badania e-konsumenta, Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta ) ; Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta, Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta, Czas wolny polskiego e-konsumenta, Internet w życiu polskiego e-konsumenta) ; Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta, Motywy dokonywania zakupów w sieci , Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci, Determinanty wyboru produktów, Miejsca i warunki zakupów w sieci) ; Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (Typy polskiego e-konsumenta, Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Praca prezentuje zastosowania modeli przepływów międzygałęziowych w analizach handlu zagranicznego. Oprócz tradycyjnego szacowania nakładów czynników produkcji Czytelnik znajdzie oczywiste odniesienia do pojęć, pojawiających się w nowszych i najnowszych teoriach wymiany międzynarodowej, takich jak „handel wewnątrzgałęziowy, „outsourcing” i „offshoring”, „konkurencyjność gospodarki”. Należy dodać, że samo pojęcie czynnika produkcji jest obecnie rozumiane znacznie szerzej, co skłoniło autora do zajęcia się problemem emisji zanieczyszczeń powietrza i wypadkami przy pracy. Przedstawione metody znajdują swoje zastosowanie w empirycznych analizach dotyczących polskiej gospodarki. Ze względu na wspomnianą międzynarodową unifikację układu publikowanych tablic przedstawione metody badawcze, mimo iż odniesione do polskich realiów, mają charakter uniwersalny. Monografia Michała Przybylińskiego powinna zainteresować makroekonomistów oraz badaczy specjalizujących się w analizie handlu międzynarodowego oraz polityki handlowej. Jest to także lektura, z którą powinni zapoznać się politycy gospodarczy. (…) Ta praca może też być pomocna w badaniach empirycznych, zawiera bowiem nie tylko dogłębną analizę tablic przepływów międzygałęziowych, lecz również liczne przykłady ich zastosowań praktycznych. Z recenzji Elżbiety Czarny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W zbiorze niniejszych artykułów zawarte są poglądy przedstawicieli środowiska marketingowego na temat zmian dokonujących się w badaniach marketingowych, które wyrażają się stosowaniem nowych podejść badawczych oraz rozwojem metod i technik badań rynku. Zmiany te są immanentnie związane z przemianami zachowań konsumentów oraz rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, przyczyniającym się do powstawania takich rozwiązań, jak: big data czy marketing automation. Osoby korzystające z wyników badań w różnego typu przedsiębiorstwach oczekują, że dane oraz informacje, stanowiące podstawy decyzyjne, pozyskiwane będą w bardzo krótkim czasie. Coraz bardziej odczuwana jest potrzeba nie tylko diagnozowania sytuacji rynkowej, ale też przewidywania przebiegu procesów rynkowych i określania wpływu konkretnych czynników na analizowane trendy, które pozostają ze sobą w dialektycznym sprzężeniu. W prezentowanym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazano także zastosowanie metody ocen ekspertów, jednej z metod przewidywania heurystycznego, służących do identyfikacji kierunków rozwoju współczesnego handlu i usług. Autorzy podkreślają również, że badanie zjawisk i procesów rynkowych coraz częściej wymaga przyjmowania w procesie badawczym różnych perspektyw, a także integracji metod i poszukiwania takich rozwiązań, które stanowiłyby pomost między metodami jakościowymi oraz ilościowymi, stwarzający możliwość głębokiego opisu badanych problemów, charakterystycznego dla metod jakościowych, przy zachowaniu porządku formalnego właściwego metodom ilościowym. W numerze przed-stawione zostały rozważania na temat stosowania podejścia krytycznego w badaniach marketingu, które dotyczą gromadzenia wiedzy o marketingu w celu konstruowania i porządkowania jego teorii. […] Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej