Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(21)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
Albumy i książki artystyczne
(3)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(10)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 10
(2)
Filia nr 13
(3)
Filia nr 18
(1)
Biblioteka Astronomiczna
(1)
Autor
Hidalgo Pablo
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Austin Tricia (1954- )
(1)
Busch David D
(1)
Cowan Finlay
(1)
Doust Richard
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Frankowski Paweł (informatyka)
(1)
Fry Jason (1969- )
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Goodson John
(1)
Hardy Gareth
(1)
Jankowski Michał
(1)
Kacprzyk Zbigniew
(1)
Kamiński Bogdan
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Kurek Dominika
(1)
Mirecka Ewa
(1)
Niederst Robbins Jennifer
(1)
Niedziński Błażej
(1)
Oberlan Łukasz
(1)
Pastuszak Włodzimierz (1949- )
(1)
Remillard Kemp
(1)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Stefańczyk Piotr
(1)
Strovoz Yazur
(1)
Szpygiel Paweł
(1)
Thompson Keith
(1)
Trojan Anna
(1)
Wojciechowski Krzysztof (1947-2020)
(1)
Wojnach Andrzej
(1)
Wolska Katia
(1)
Wyszkowski Andrzej
(1)
Zimek Roland
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Grafika komputerowa
(16)
Film amerykański
(3)
Grafika amerykańska
(3)
Gry komputerowe
(3)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(3)
Pojazdy kosmiczne
(3)
Science fiction
(3)
Biurowce
(2)
Fotografia filmowa
(2)
Graficy
(2)
Programiści
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Skaner (inform.)
(2)
Animacja komputerowa
(1)
Building Information Modeling (BIM)
(1)
Film animowany
(1)
Fotos
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Konstrukcje budowlane
(1)
Logotypy
(1)
Minecraft
(1)
Modele
(1)
Produkcja filmowa
(1)
Projekt budowlany
(1)
Projektowanie
(1)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(1)
Rozterki miłosne
(1)
Strony WWW
(1)
Technika filmowa
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: dzieło
Star Wars (film)
(3)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(2)
Gatunek
Album
(3)
Grafika komputerowa
(3)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Romans
(2)
Fotografia cyfrowa
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Rysunek
(1)
Science fiction
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Historia
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauka Rysowania (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC grafiki komputerowej / Roland Zimek, Łukasz Oberlan. - Gliwice : "Helion", cop. 2004. - 240 s. : fot., rys., tab.; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka "Zadziwiające Miasta Minecraft®" opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczące różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Fotografia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zagadki z grafiki komputerowej / Włodzimierz Pastuszak, Paweł Szpygiel. - Warszawa : "Alfa-Wero", 1998. - 168, [3] s., [7] s. tabl. kolor. : fot., rys. (w tym kolor.), wykr. ; 21 cm.
(Czy Wiesz?)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odslona / David Airey ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 224 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny. Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a. Zasady wyceniania projektów. Sztuka prowadzenia rozmów z klientami. Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności. Analiza kultowych projektów. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem. Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt. Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach. Zrób logo, które stanie się kultowe! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta dostarczy Wam mnóstwa praktycznych wskazówek potrzebnych do stworzenia wizerunków fantastycznych robotów, które wykorzystacie w komiksach, grach komputerowych i jako ilustracje - od średniowiecznych okultystycznych kukieł po straszliwe machiny wojenne z mrocznej przyszłości. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Malarstwo i rysunek (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Projektowanie)
Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia - nowe media - oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne. Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych - środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie - przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych. Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka Astronomiczna
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Star Wars. Przebudzenie Mocy. Niesamowite przekroje” to eleganckie wydanie, które zawiera dwanaście barwnych plansz przedstawiających pojazdy i statki z filmu „Star Wars. Przebudzenie Mocy”. Fani gwiezdnej sagi mogą dzięki nim jeszcze raz powrócić do odległej galaktyki. Niezwykle szczegółowe przekroje i wyczerpujące opisy sprawiają, że to obowiązkowa pozycja dla każdego miłośnika „Gwiezdnych wojen”. Zobacz transportowiec szturmowców przewożący śmiertelnie groźnych żołnierzy, X-winga Poego Damerona w akcji oraz przerażający prom Kylo Rena, a także miażdżącą potęgę Finalizatora! Odkryj, jak działa skuter Rey! Poznaj zaawansowaną technologię myśliwca TIE Najwyższego Porządku, śmiercionośne systemy uzbrojenia myśliwca TIE Sił Specjalnych i olbrzymie silniki quadjumpera. Zbadaj pełne niespodzianek korytarze „Sokoła Millennium”, kontenerowiec Hana Solo, wnętrza prowizorycznego transportowca Ruchu Oporu i zabójczo skuteczne systemy śmigacza śnieżnego Najwyższego Porządku! I wiele, wiele więcej! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompletny przewodnik po Gwiezdnych wojnach : Przebudzenie Mocy zawiera wszystkie niezbędne informacje na temat postaci, stworzeń, droidów, miejsc i technologii z części VII. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gwiezdne Wojny (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie w procesie BIM / Zbigniew Kacprzyk. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2020. - 270 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
W prezentowanej książce promujemy szerokie i holistyczne podejście do BIM-u, w którym wykorzystuje się jednocześnie trzy elementy: model (lub modele) cyfrowe, procedury współpracy i wymiany (interoperacyjność) oraz kompetencje zespołów (ludzi). Model cyfrowy obiektu zawiera model geometryczny, informacje fizyczne o materiałach, informacje techniczne (aprobaty, cykle przeglądów itp.), harmonogramy, wyceny robot budowlanych, organizację placu budowy, harmonogramy dostaw materiałów, zarządzanie całym cyklem życia obiektu i wiele innych informacji wytwarzanych w czasie realizacji przedsięwzięcia. Celem książki jest przybliżenie zagadnień BIM szczególnie na etapie przygotowania projektu. Podstawy teoretyczne pozwolą na lepsze zrozumienie systemów CAD wykorzystywanych w procesie BIM. W przypadku wykorzystania systemów obliczeniowych (CAE) brak podstaw teoretycznych jest po prostu niebezpieczny dla konstruktora.[wydawnictwopw.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Film animowany : sztuka czy biznes? / Andrzej Wojnach. - Warszawa : Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2017. - VIII, 328 stron : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Myśląc o animacji jako rozwijającym się elemencie kultury, ekonomii i technologii, musimy traktować ją przede wszystkim w kategoriach procesu komunikowania społecznego, na drugim miejscu stawiając wartości artystyczne. Animacja w ujęciu rynkowym, podobnie jak inne elementy kultury, była i jest produktem. A skoro tak, musi ona podlegać regułom gry rynkowej. Tak było w całym okresie jej rozwoju (ci co tego nie rozumieją, nie odnoszą sukcesów finansowych). Granica między filmem animowanym a filmem aktorskim zaciera się coraz wyraźniej, dlatego ta książka winna być Biblią dla każdego zajmującego się animacją, jak również Wielką Księgą dla zajmujących się filmem aktorskim, aby zacierającą się granicę widzieli bardzo wyraźnie. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Filmowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gracze lubią emocje / Katia Wolska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2017. - 287, [1] strona ; 18 cm.
(Seria pod Gruszę)
Poznań. Berta jest graficzką tworzącą gry komputerowe. Jej zespół pracuje teraz nad nową grą, która na pewno będzie hitem. Berta prowadzi postać księżniczki Weli, a charyzmatyczny Marcin – postać jej rycerza Twera. Na finiszu prac graficy, copywriter, programiści i szef postanawiają zamknąć się w firmie na dwunastym piętrze biurowca, by dzień i noc pracować nad grą. To sprawia, że przenikają się dwa światy – fikcyjny, gdzie pokonuje się demony, a odnajduje miłość i skarby, oraz realny, gdzie istnieje tylko seks i rywalizacja. Z toksycznej relacji z Marcinem ratuje Bertę ucieczka do realnego świata, w ramiona czekającego na nią ukochanego. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pm (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej