Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(9)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(9)
Autor
Bartczak Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Godziszewski Bohdan
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Mazurek-Czarnecka Agnieszka
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Piotrkowski Kazimierz
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Szabłowski Józef (1935- )
(1)
Waligóra Łucja
(1)
Świątkowski Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Gospodarka oparta na wiedzy
(9)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Rynek pracy
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Bezrobocie
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Innowacje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Model biznesowy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka społeczna
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Produkcja
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Twórczość
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Środowsko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter naukowy pracy (...). Wybraną w monografii problematykę naukową uważam za aktualną i bardzo interesującą zarówno dla teorii, jak i praktyki zarządzania. W szczególności koncentracja poznawcza i badawcza modelowania biznesowego skupiona na koncepcjach konstrukcji modeli biznesu oraz perspektyw i kierunków ich rozwoju analizowanych i ocenianych z punktu widzenia podejścia strukturalnego, a także celu i intencji zarządczych jest dojrzałym, oryginalnym i interesującym wyborem eksploracji naukowej. Uważam, że w podjętej przez Autorów problematyce badawczej modeli biznesu w obszarze tematycznym zarządzania strategicznego niewiele jest w kraju pogłębionych badań w tym zakresie, tak poprawnie merytorycznie usystematyzowanych oraz transparentnie przedstawionych. Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że tematyka pracy jest interesująca, ma duże znaczenie teoretyczne i aplikacyjne, a ujęcie problematyki badawczej jest nowatorskie i oryginalne (...). Na podkreślenie zasługuje szczegółowa eksploracja problematyki modeli biznesu gospodarki cyfrowej obejmująca rozwój modeli biznesu w ekonomii współdzielenia, gospodarce okrężnej oraz analiza wpływu i wykorzystania w modelach biznesu koncepcji dużych zbiorów danych (ang. Big Data). Podkreślić należy, że w eksplorowanym obszarze tematycznym przeprowadzono zarówno badania teoretyczne, jak i empiryczne, stosując przy tym różnorodne podejścia poznawcze i metody badań. Postawione w badaniach problemy są nowe i dotąd słabo zbadane w naukach o zarządzaniu, a w szczególności dotyczy to problematyki modelowania biznesowego w gospodarce cyfrowej. Ten podmiotowy aspekt pracy, jakim jest w tym przypadku gospodarka cyfrowa, nadaje monografii wyraźną orientację autorskich dociekań, analiz i prospektywnych koncepcji. To właśnie zarówno nowatorstwo podjętej tematyki, jak i sam przebieg badań jest z pewnością bardzo istotnym walorem naukowym i poznawczym monografii. Na podkreślenie zasługuje wielowymiarowe podejście badawcze do perspektyw rozwoju modeli biznesu, co uważam za dużą wartość merytoryczną pracy i jej walor oryginalności. Prezentowana przez Autorów tematyka nie była dotąd przedmiotem pogłębionych badań w krajowym dorobku nauk o zarządzaniu, co czyni ją oryginalną oraz interesującą i jednocześnie wypełnia lukę poznawczą.[ce.de.wu.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. [PWN].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwszy rozdział koncentruje się na rosnącym znaczeniu kobiet w kontekście współczesnych przemian na rynku pracy. Rozdział drugi pokazuje analizę rynku pracy w Polsce, jego istotne różnice w traktowaniu kobiet i mężczyzn. Rozdział trzeci przedstawia zwrotne i bezwzwrotne i formy pomocy publicznej Unii Europejskiej dla osób zakładających działalność gospodarczą jako formę aktywnej polityki rynku pracy związane z przeciwdziałaniem bezrobociu i zwiększeniem zatrudnienia.
Spis treści: Rosnące znaczenie kobiet w kontekście współczesnych przemian na rynku pracy czasu wolnego ; Rola i znaczenie rynkowe współczesnych kobiet ; Bezzwrotne i zwrotne formy pomocy publicznej dla osób (bezrobotnych) zakładających działalność gospodarczą - szanse i zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80.2 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
OD REDAKCJI "Zaczęła się wprawdzie przed 30 laty, ale wiek XXI przynosi jej wyraźną intensyfikację i konkretyzację. Chodzi o debatę na temat znaczenia wiedzy dla gospodarki i życia społecznego. Debata jest tym bardziej potrzebna, że problem nie jest jednoznaczny, a rozmaite perspektywy badawcze i praktyczne, niekiedy bardzo różniące się między sobą, wzbogacają argumentację. Niniejszy zeszyt „Przeglądu Socjologicznego” poświęcamy zagadnieniu „społeczeństwa wiedzy” (knowledge-based society) w zróżnicowanym interdyscyplinarnie i analitycznie ujęciu".(fragment)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej