Form of Work
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(15)
unavailable
(12)
Branch
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(23)
Author
Kraska Marcin
(4)
Szyszka Grzegorz
(2)
Adamkiewicz Hanna G
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Dowgielewicz Tomasz
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Kardaszewski Jacek (1958- )
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lindhal David
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Misztal Anna
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Olszak Celina
(1)
Parys Tomasz
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rozek Jonathan
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Ruszczyk Zbigniew
(1)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(1)
Shapiro Carl (1955- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szewczyk Agnieszka (1952- )
(1)
Szymankiewicz Marcin
(1)
Truś Teresa
(1)
Varian Hal R
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Warner Malcolm
(1)
Waryszak Tomasz
(1)
Witzel Morgen
(1)
Zalewska-Bochenko Agnieszka
(1)
Zarańska Katarzyna
(1)
Zborowski Marek
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Ślązak Emil
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(26)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
Gospodarka elektroniczna
(16)
Handel elektroniczny
(11)
Internet
(7)
Marketing elektroniczny
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Bankowość elektroniczna
(2)
Bitcoin
(2)
Innowacje
(2)
Kryptowaluta
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Obrót bezgotówkowy
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Content marketing
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Media społecznościowe
(1)
Multimedia
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Photoshop
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prognozy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Symulacja
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
Podręcznik
(6)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
DVD
In basket
Photoshop dla e-commerce i social media / Sebastian Kończak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2015. - 240 s. : il. kolor. ; 24 cm + DVD.
(Onepress)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów! Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie - Photoshopa - w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online. Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Poznaj dziesięć fałszywych barier na drodze do Twojego sukcesu w internecie. Sprawdź gotowe pomysły na szybkie i dochodowe produkty. Wykorzystaj sekrety tworzenia spirali dochodów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
Książka porusza bardzo aktualną problematykę rozwoju elektronicznej obsługi klientów (...). Autorka swoje rozważania koncentruje na trzech obszarach gospodarki elektronicznej, a mianowicie na e-administracji, e-handlu i e-bankowości. Problematyka jest istotna z punktu widzenia podmiotów wprowadzających e-usługi, a szczególnie ich klientów. (...) Struktura pracy obejmuje zbiór zagadnień (...), uporządkowanych w sposób przemyślany i sprawnie opisujący podjętą tematykę. (...) Autorka wykazała się znajomością podejmowanej problematyki. Z recenzji dr hab. Elżbiety Szymańskiej, prof. PB Światowa gospodarka jest w fazie ciągłej globalizacji (szczególnie w obszarze nowych technologii i cyfryzacji procesów ekonomicznych i społecznych), dotykającej szczególnie elektronicznego handlu, usług i produkcji opartej na zaawansowanych technologiach. (...) Praca jest bardzo ciekawa i aktualna z uwagi na omawiane problemy/zagadnienia gospodarki elektronicznej. Z pracy wynikają konkretne wnioski o charakterze zarówno poznawczym, jak i praktycznym (aplikacyjnym). [Z recenzji dr. hab. Tomasza Wołowca, prof. WSEI]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
In basket
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Podręcznik poświęcony jest istocie e-biznesu i jego podstawowym problemom oraz modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Omawia segmenty e-biznesu, ich zalety, wady oraz kluczowe determinanty funkcjonowania i rozwoju tej gałęzi gospodarki. Książka przedstawia zagadnienia związane z infrastrukturą technologiczną i sprzętową oraz architekturą e-biznesu. Omówiono w niej rozwiązania pozwalające na harmonizację procesów biznesowych. Szczególną uwagę poświęcono zarządzaniu relacjami z klientem, partnerami biznesowymi, planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, zarządzaniu łańcuchem dostaw, wiedzą oraz przepływami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano nowe rozwiązania informatyczne wspierające rozwój e-biznesu. Na uwagę zasługują studia przypadków powszechnie znanych firm działających w środowisku wirtualnym. Ponadto każdy rozdział zakończono pytaniami problemowymi oraz testem prawda/fałsz. Podręcznik adresowany jest do szerokiego grona odbiorców, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką, którzy chcą zdobyć i wykorzystać wiedzę na temat e-biznesu.[empik].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka.)
Część A - Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2008 roku, Część B - Analiza rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce ( Społeczeństwo informacyjne, Profil polskiego użytkownika Internetu, Infrastruktura i technologia, E-zakupy, E-finanse, E-zdrowie, E-learning, Edukacja informatyczna, E-biznes, Rynek B2B, Platformy B2B, Rynek B2C - handel detaliczny, Rynek finansowy, E-bankowość, E-ubezpieczenia, E-makler, Rynek C2C - aukcje elektroniczne, E-administracja, B3.1. Główne zmiany i czynniki wpływające na rozwój e-administracji w Polsce, Plan Informatyzacji Państwa na lata 2007-2013, Strategia Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego do roku 2013, E-administracja w jednostkach samorządowych, Centralne i regionalne usługi e-administracji, E-edukacja, Analiza stron internetowych szkół wyższych, E-learning na publicznych uczelniach wyższych w 2008 roku), Część C - Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce (E-usługi, Standardy, Prawo, Inicjatywy, Kalendarium - najważniejsze wydarzenia w 2007 roku).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik jest kierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawia i omawia problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Atutem książki są liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane z blogami i portalami społecznościowymi, regulaminami sklepów internetowych oraz ochroną praw autorskich w Internecie. Autorki są radcami prawnymi specjalizującymi się w omawianej w książce tematyce.[empik].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
In basket
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Gospodarka elektroniczna / Eugeniusz Januła, Teresa Truś. - Warszawa : Difin, 2010. - 204 s. : il., wykr. ; 23 cm.
(E Edukacja)
1.Gospodarka tradycyjna, 2. Podstawowe cechy gospodarki elektronicznej, 3. Normy i standardy elektronicznej gospodarki (Wykorzystanie narzędzi elektronicznych przez podmioty gospodarcze, Elektroniczny podpis) ; 4. Aplikacje służące elektronicznej gospodarce ; 5. Użytkownicy elektronicznych platform gospodarczych (Platforma elektroniczna i aukcje elektroniczne) ; 6. Wprowadzenie do systemów informatycznych w logistyce ; 7. Infrastruktura organizacyjno-informatyczna (Systemy informatyczne typu intranet/ekstranet, Model katalogowy e-procurement, Elektroniczne wzorce dokumentów. Serwisy WWW) ; 8. Przepływ informacji w strukturze procesów Planistycznych ; 9. Internetowe modele biznesowe (Model B2B (business to business), E-fulfillment, Handel elektroniczny typu B2C, Model C2C, Modele administracyjne o klasyfikacji A) ; 10. Systemy wspomagające zarządzanie logistyką (Wybrane modele systemowe, System klasy WMS) ; 11. Kody kreskowe ; 12. System automatycznej identyfikacji ; 13. Elektroniczna wymiana danych (Dokumenty w standardzie EDIFACT, Perspektywy: dokumenty XML, Podpis elektroniczny) ; 14. Archiwizacja danych, 15. Procedury postępowania w czasie zagrożenia utraty danych, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM - kontakty podmiotu z klientami, DiS - dystrybucja i sprzedaż) ; 17. Modele biznesowe w Internecie (Model kupca, brokerski, model - pośrednictwo informacyjne, dostawcy infrastruktury, promocyjny, producencki, dystrybucyjny, wspólnoty handlowej, abonencki, taryfowy) ; 18. Przepisy prawne (Prawo autorskie, Prawo wynalazcze, Ochrona danych osobowych, Tajemnica służbowa).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again