Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Planeta 11
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(10)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 12
(1)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bruzi Hanna
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Haig Matt (1975- )
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Lipka Michał
(1)
Malczyk Małgorzata
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Pringle Hamish
(1)
Styczeń Marcin
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Tichy Maciej
(1)
Zawadzki Roman
(1)
Zboralski Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Firma (nazwa)
(14)
Marketing
(12)
Znaki towarowe
(6)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Globalizacja
(1)
Kultura
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Socjotechnika
(1)
Symbole
(1)
Targi i wystawy
(1)
Znak towarowy
(1)
Znak towarowy UE
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Podręcznik
(3)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
14 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
(Audioteka Biznesu)
Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura,która powinna znaleźć się w bibliotece każdego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - Poradniki (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy firm i produktów / Marek Zboralski. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. - 276 s. : tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 194, [2] s. : rys., tabl., 1 wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 21/2013)
Spis treści : 1. Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie ; 2. Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym ; 3. Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej ; 4. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa (Kształtowanie optymalnego portfela klientów w firmie, Strategie nakierowane na wzrost atrakcyjności klientów o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa , Strategie skierowane do klientów nieatrakcyjnych dla przedsiębiorstwa , Rezygnacja z obsługi klientów) ; 5. Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce (Państwowe instytucje kultury w Polsce, Pozarządowe i prywatne instytucje kultury w Polsce, Opera Wrocławska, Muzeum Powstania Warszawskiego, MS2) ; 6. Wykorzystanie experiential marketing w kreowaniu wizerunku firmy (Experiential marketing w IKEA - studium przypadku, Miasteczko telewizji "n") ; 7. Wykorzystanie nowych koncepcji marketingowych w przemyśle targowym ; 8. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP (Proces zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym w sektorze MŚP na przykładzie badań własnych w branży cukierniczej) ; 9. Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych ; 10. Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej (Kreowanie marki na rynku B2B, Port Gdynia - kreowanie marki na rynku B2B, Przedsiębiorstwo CRIST - pozycjonowanie marki na rynku offshore) ; 11. Measuring the Fiđnancial Aspects of Brand ; 12. The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media ; 13. Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych (Analiza informacji dostępnych w popularnych mediach społecznościowych) ; 14. Application New Technology in Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Adresaci: Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations . [ksiegarnia.pwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: W poszukiwaniu wizji ; Realizowanie wizji ; Działalność ukierunkowana na markę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama w procesie komunikowania marketingowego ; 2. Budowanie kampanii reklamowej ; 3. Proces przetwarzania informacji reklamowych ; 4. Reklama jako komunikat symboliczny (Znak i znaczenie, Podstawowe funkcje reklamy jako komunikatu symbolicznego, Oddziaływanie reklamowe jako generowanie znaczenia, Rola reklamy w tworzeniu i transmisji znaczeń kulturowych, Programowanie znaczenia (wartości) produktu za pośrednictwem jego nazwy i znaku graficznego) ; 5. Tradycyjne media reklamowe: cechy, techniki i struktura przekazu (Reklama telewizyjna, kinowa, radiowa, prasowa, zewnętrzna) ; 6. Nowe formy komunikowania marketingowego (Wykorzystanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Wykorzystanie nowych mediów w działalności reklamowej, Reklama internetowa: nowe sposoby dotarcia do konsumenta, Media mobilne: nowatorskie podejście do komunikowania marketingowego, Zastosowanie idei marketingu partyzanckiego w komunikowaniu marketingowym, Ambient media w komunikowaniu marketingowym, Zastosowanie techniki prowokacji w reklamie, Flash mob jako nowatorska technika public relations) ; 7. Oddziaływanie reklamy na potrzeby i motywacje konsumentów ; 8. Wpływ reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne ; 9. Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie ; 10. Reklama w procesie budowania wizerunku marki (Tożsamość a wizerunek marki (firmy) ; 11. Rola cech nadawcy-bohatera w reklamie (Celebrity endorsement: oddziaływanie osób znanych na postawy (i zachowania) konsumentów, Schemat dziecięcości: zastosowanie wizerunku dziecka w reklamie, Motyw rodziny w komunikacie reklamowym, Zwierzęta w przekazie reklamowym) ; 12. Stereotyp płciowy w reklamie (Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie) ; 13. Reklama społeczna: socjotechnika oddziaływania (Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie społecznej, Podstawowe grupy docelowe i techniki oddziaływania) ; 14. Reklama polityczna: socjotechnika oddziaływania (Reklama w procesie komunikowania politycznego i w procesie kreowania wizerunku polityka) ; 15. Etyczne i prawne aspekty oddziaływania reklamy na konsumenta (Uwarunkowania prawne dotyczące reklamy w mediach masowych, Uwarunkowania prawne dotyczące poszczególnych rodzajów produktów, Dzieci jako szczególna grupa odbiorców reklamy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu dobre maniery i właściwe zachowanie.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej