Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Proza
(7)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(2)
Placówka
Filia nr 9
(7)
Filia nr 10
(9)
Autor
Grzybek Renata
(7)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(7)
Lalko Agata
(1)
Podleśna Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
0-5 lat
(9)
6-8 lat
(9)
Dzieci
(9)
Rodzice
(7)
Temat
Czytanie globalne
(9)
Czytanie sylabowe
(1)
Nauka czytania
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(7)
Opowiadania i nowele
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Elementarz
(2)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czytam z Barbie. - Łódź : Ameet Sp. z o.o., [2019]. - [32] strony, [1] karta tablic : ilustracje ; 20 cm.
(Barbie)
(Czytam z Barbie. 1, Będę czytać : czytanie metodą globalną)
Nauka czytania metoda globalną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Elementarz. Nauka czytania metodą sylabową i globalną" składa się z trzech części. Część I to wprowadzenie wszystkich liter (kolejno: samogłoski, następnie spółgłoski, przy których umieszczane są sylaby, wyrazy oraz proste teksty, w dalszej kolejności wprowadzone są dwuznaki i spółgłoski miękkie). Część II zawiera proste, krótkie teksty, bez dwuznaków i spółgłosek miękkich, pojawiają się tu elementy czytania metodą globalną, gdzie obok rysunku znajduje się odpowiedni podpis. Część III to zbiór nieco dłuższych czytanek o większym stopniu trudności, zawierających wszystkie litery alfabetu. Teksty pomogą dziecku nie tylko poszerzyć wiedzę o świecie, ale również są podstawą do ćwiczeń słownikowych. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; 2)
Seria Czytam globalnie jest przeznaczona dla dzieci wieku od pierwszego roku do szóstego roku życia. Teksty w książeczkach z tej serii bazują głównie na wyrazach trzyliterowych, które szczególnie łatwo zapadają dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także z uwagą przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom. W ich pamięci utworzą się obrazy czytanych przez Ciebie słów. Starsze dzieci szybko zapamiętają, dzięki częstym powtórzeniom wyrazów w tekście, co który wyraz oznacza. Już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Seria Czytam globalnie charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją stron. Na dole każdej z nich widnieje margines ze wskazanymi na nim nowo wprowadzanymi wyrazami. Ponieważ analiza wzrokowa małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce tej zastosowano szersze spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych (oprócz pytajników), a wszystkie wyrazy (oprócz imion) zostały zapisane od małej litery. Wyrazy, które pojawią się w kolejnych częściach serii, nie są już traktowane jako nowe, dlatego zalecamy zapoznawanie się z książeczkami w takiej kolejności, jaką sugeruje numeracja na ich okładkach. Pamiętaj! Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne od zaraz musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Wierzymy, że z naszą serią właśnie taką zabawą będzie! [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; 1)
Seria Czytam globalnie jest przeznaczona dla dzieci wieku od pierwszego roku do szóstego roku życia. Teksty w książeczkach z tej serii bazują głównie na wyrazach trzyliterowych, które szczególnie łatwo zapadają dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także z uwagą przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom. W ich pamięci utworzą się obrazy czytanych przez Ciebie słów. Starsze dzieci szybko zapamiętają, dzięki częstym powtórzeniom wyrazów w tekście, co który wyraz oznacza. Już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Seria Czytam globalnie charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją stron. Na dole każdej z nich widnieje margines ze wskazanymi na nim nowo wprowadzanymi wyrazami. Ponieważ analiza wzrokowa małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce tej zastosowano szersze spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych (oprócz pytajników), a wszystkie wyrazy (oprócz imion) zostały zapisane od małej litery. Wyrazy, które pojawią się w kolejnych częściach serii, nie są już traktowane jako nowe, dlatego zalecamy zapoznawanie się z książeczkami w takiej kolejności, jaką sugeruje numeracja na ich okładkach. Pamiętaj! Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne od zaraz musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Wierzymy, że z naszą serią właśnie taką zabawą będzie! [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; 3)
Seria Czytam globalnie jest przeznaczona dla dzieci wieku od pierwszego roku do szóstego roku życia. Teksty w książeczkach z tej serii bazują głównie na wyrazach trzyliterowych, które szczególnie łatwo zapadają dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także z uwagą przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom. W ich pamięci utworzą się obrazy czytanych przez Ciebie słów. Starsze dzieci szybko zapamiętają, dzięki częstym powtórzeniom wyrazów w tekście, co który wyraz oznacza. Już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Seria Czytam globalnie charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją stron. Na dole każdej z nich widnieje margines ze wskazanymi na nim nowo wprowadzanymi wyrazami. Ponieważ analiza wzrokowa małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce tej zastosowano szersze spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych (oprócz pytajników), a wszystkie wyrazy (oprócz imion) zostały zapisane od małej litery. Wyrazy, które pojawią się w kolejnych częściach serii, nie są już traktowane jako nowe, dlatego zalecamy zapoznawanie się z książeczkami w takiej kolejności, jaką sugeruje numeracja na ich okładkach. Pamiętaj! Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne od zaraz musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Wierzymy, że z naszą serią właśnie taką zabawą będzie! [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej