Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(9)
Placówka
Planeta 11
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(14)
Filia nr 16
(1)
Autor
Bukowska Urszula
(2)
Dolot Anna
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Szydło Robert (zarządzanie)
(2)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(2)
Zając Piotr (ekonomia)
(2)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Bombiak Edyta
(1)
Christensen Clayton
(1)
Covey Sean
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Graeber David (1961-2020)
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Huling Jim
(1)
Janowska Zdzisława (1940- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Koczyński Marek
(1)
Kogut Justyna
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lipka Anna (ekonomia)
(1)
McChesney Chris
(1)
Miciuła Ireneusz
(1)
Oczko Bartosz
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Posadzińska Iwona
(1)
Skowron-Mielnik Beata
(1)
Tomczak Michał Tomasz
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Tytko Olga
(1)
Ukleja Mick (1948- )
(1)
Voss Grażyna
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Wojtkowiak Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Menedżerowie
(6)
Szkoły wyższe
(6)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Temat
Controlling personalny
(18)
Przedsiębiorstwo
(6)
Kadry
(5)
Organizacja
(4)
Kapitał ludzki
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca
(2)
Płaca
(2)
Rynek pracy
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Zarządzanie
(2)
Cele życiowe
(1)
Dobre praktyki
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grywalizacja
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Ocena pracowników
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przywództwo
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Stanowisko pracy
(1)
Strategia
(1)
Sukces
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Świadczenia pracownicze
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi / Zdzisława Janowska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 266, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Zasoby ludzkie są najcenniejszym kapitałem każdej firmy, natomiast prawidłowe zarządzanie nimi może być źródłem rynkowego sukcesu firmy albo jej spektakularnej porażki. Wiele miejsca autorka poświęca też relacjom między strategią firmy a strategią w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Szczególną wagę przywiązuje do prezentacji polityki personalnej w kontekście ustawodawstwa europejskiego, zobowiązującego do przeciwdziałania wszelkiej dyskryminacji w procesie pracy. Wskazuje także na koszty (straty) zasobów ludzkich ponoszone w wyniku dysfunkcji i patologii. Na koniec formułuje pożądane kierunki zmian zarządzania zasobami ludzkimi, które dają szansę na osiągnięcie sukcesu rynkowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, socjologii w wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów dla menedżerów i praktyków zajmujących się sprawami personalnymi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród wyzwań, które stoją przed współczesnymi przedsiębiorstwami, szczególnie ważna jest rosnąca rola zasobów ludzkich jako źródła przewagi konkurencyjnej. Istotne jest także dążenie do podnoszenia efektywności, wykorzystywanie możliwości stwarzanych przez nowoczesne technologie, konieczność działania przy założeniu ciągłych zmian. Nowe uwarunkowania wymagają szybkości, elastyczności czy też zdolności uczenia się, które mogą zapewnić kompetentni pracownicy. Inspiracją do napisania książki są systematyczne i ciągłe zmiany zachodzące w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Wynikają one z przeobrażeń widocznych na rynku pracy, zmian społecznych, ekonomicznych czy pokoleniowych. Wszystkie te modyfikacje powodują, że choć tematyka zarządzania zasobami ludzkimi jest podejmowana od lat, wymaga ciągłego aktualizowania. Książka powstała na podstawie zgromadzonej przez autorów wiedzy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, prowadzonych przez nich badań naukowych oraz praktycznego doświadczenia. Dzięki temu w książce opisano najnowsze metody, narzędzia, instrumenty oraz trendy, które stanowią obszar zainteresowania zarówno dla praktyków, jak i teoretyków. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego faktu w świadomości społecznej prowadzi do wzrostu profesjonalizmu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, które ewoluuje od rutynowego administrowania w kierunku zrównoważonego zarządzania, integrującego - w strategiach i metodach rozwiązywania kwestii HR - aspekty ekonomiczne, społeczne i ekologiczne. Zarządzanie zasobami ludzkimi, jako dziedzina badań oraz wdrożeń praktycznych rozwiązań dotyczących funkcjonowania ludzi w organizacji i na rynku pracy, jest związane z wieloma wyzwaniami, które determinują jego obecny i przyszły rozwój. Zaliczyć do nich należy zmiany technologiczne, które zmieniają charakter pracy oraz polityki i praktyki HR, czyniąc je coraz bardziej sieciowymi, zdalnymi i wirtualnymi. Zmiany demograficzne, generacyjne, w połączeniu z rosnącą mobilnością na rynkach pracy, to kolejne wyzwanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, które wiąże się z rosnącą różnorodnością. Należy też pamiętać o presji płynącej z rynków pracy na wzrost efektywności pracy, optymalizację kosztów i innowacyjność usług HR. Zasygnalizowane powyżej kwestie stanowią przedmiot rozważań w książce, w której autor przedstawia problematykę zarządzania zasobami ludzkimi całościowo, łącząc jego teoretyczne i praktyczne aspekty oraz podkreślając znaczenie kontekstu w rozwijaniu teorii i doskonaleniu praktyki w tej dziedzinie zarządzania. Książka jest przeznaczona dla: osób prowadzących badania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, studentów ekonomii, zarządzania, socjologii na wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów dla menedżerów, kadry zarządzającej, pracowników i innych praktyków HR. [p.w.e].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi nowe ujęcie i konfigurację treści dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi. We wszystkich obszarach tego zarządzania przejawia się aspekt kompetencyjny. W rozdziale I przedstawiono kontekst terminologiczno-historyczny, ze szczególnym podkreśleniem potencjałowego traktowania ludzi w organizacji. Treści zawarte w rozdziale II są rozważaniami autora przeniesionymi z jego rozprawy habilitacyjnej na temat: Model kompetencji menedżerów organizacji samorządowych. Obszary zadaniowe zarządzania zasobami ludzkimi przedstawiono w kontekście ilości i jakości kompetencji. Ujęcie takie przejawia się również w treściach rozdziałów, w których zawarto problematykę kariery zawodowej oraz marketingu kadrowego. W rozdziale VI omówiono zagadnienia wypożyczania pracowników, wydzielania czynności kadrowych na zewnątrz organizacji oraz zwolnień monitorowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest poświęcona wybranym procesom zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Przygotowana została jako podręcznik dla osób, które odpowiadają za te procesy w organizacji, i tych, które chcą przygotować się do pracy w działach HR. Przedstawiono w niej najważniejsze zasady dotyczące budowania strategii zarządzania zasobami ludzkimi oraz wynikające z niej założenia dla kolejnych etapów tego procesu: budowania zasobów organizacji (czyli kształtowania wizerunku firmy jako pracodawcy, rekrutacji, selekcji i adaptacji pracowników), zarządzania zespołami, a także rozwiązywania konfliktów i negocjacji wewnątrzorganizacyjnych. Dodatkowo opisano zasady budowania systemu ocen i wynagradzania pracowników, a także zagrożenia związane z występowaniem w organizacjach mobbingu. Perspektywę współczesnego ZZL wzbogacono o treści z zakresu zarządzania zmianą i projektami oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, które mają wpływ na procesy ZZL i tworzą kontekst, w którym są one wdrażane we współczesnych organizacjach. Podręcznik stanowi cenne źródło wiedzy zarówno dla studentów, jak i praktyków - osób dysponujących doświadczeniem zawodowym w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz kadry zarządzającej zespołami pracowników w obrębie ZZL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Książka adresowana do wszystkich zainteresowanych inwestycjami szkoleniowymi w kapitał ludzki. Aktualne kompendium wiedzy o istocie i specyfice inwestowania w kapitał ludzki, przebiegu inwestycji szkoleniowych, logistyce personalnej i zarządzaniu ryzykiem w obszarze szkoleń oraz najnowszych trendach rozwoju kapitału ludzkiego organizacji.[www.ue.katowice.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przed zarządzaniem pojawiły się nowe wyzwania związane z postępującym zróżnicowaniem kulturowym wewnątrz firm. Jednym z aspektów różnorodności jest internacjonalizacja zarządzania kapitałem ludzkim, wywołana procesem globalizacji gospodarki, integracją europejską i otwieraniem rynków pracy. Proces ten dotyczy nie tylko korporacji globalnych. W firmach o zasięgu krajowym także coraz częściej współpracujemy z cudzoziemcami i reemigrantami. Powstaje zatem konieczność doskonalenia systemu zarządzania, by zapewniał skuteczne współdziałanie osób wywodzących się z różnych kultur. Źródłem nowych uwarunkowań kulturowych stają się także: zmiana generacyjna związana z wchodzącym na rynki pracy pokoleniem Y oraz nasilające się różnice międzypokoleniowe wewnątrz firm. Zagadnienia te zostały poruszone w niniejszej książce. Rozważania mają charakter interdyscyplinarny, łącząc perspektywę nauk zarządzania oraz psychologii i socjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 134 strony : ilustracje ; 24 cm.
W „Zarządzania motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Zaprezentowane w książce narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na dwa podstawowe pytania: - Co motywuje ludzi do działania? - Dlaczego ludzie wybierają takie, a nie inne zachowania, np. wydajniej pracują, wykazują większe zaangażowanie, tworzą przyjazną atmosferę, poprawia się praca w zespołach itp.? Motywacja pracowników ma znaczne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Istotnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji. Oprócz aspektów behawioralnych ważną kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp. Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 28.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku codziennej pracy i zniknęły w szalejącym wirze bieżących spraw. Aby osiągać wyjątkowe wyniki, trzeba doprowadzić zespół do zmiany zachowania i nauczyć się walczyć z nawałem codziennych zadań, który w wielu organizacjach jest przeciwnikiem nie do pokonania. Opisana w tej książce metodologia 4DX, czyli czterech dyscyplin realizacji, jest zestawem zasad, dzięki którym w samym środku wiru bieżących spraw zapewnisz realizację kluczowych celów strategicznych w swojej organizacji. Cztery dyscypliny wydają się banalne i łatwe do zrozumienia. Ich wdrożenie jednak może stanowić poważne wyzwanie. W książce dokładnie i przystępnie przedstawiono techniki wdrażania zasad czterech dyscyplin: od wyczerpującego opisu ich specyfiki po praktyczne wskazówki. Znalazły się tu również informacje o możliwych błędach, ich konsekwencjach oraz sposobach minimalizowania ryzyka porażki we wdrożeniu. [znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka oparta na wiedzy czyli przechodzenie od kapitału rzeczowego do kapitału intelektualnego jako najważniejszego zasobu wytwórczego. Kapitał to trzeci z klasycznych czynników produkcji, w której stanowił majątek rzeczowy. Współcześnie pojęcia kapitał używa się w oznaczeniu aktywów, które mogą być wykorzystane do osiągnięciaprzyszłych korzyści, w tym do produkcji innych aktywów.[ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W czasach ciągłych zmian potrzebni są ludzie, którzy będą potrafili wykonywać zadania i szybko przystosowywać się do zmiennych warunków. Nabywanie kompetencji potrzebnych aktualnie i w przyszłości odbywa się w procesie rozwoju, którego podstawowym elementem jest szkolenie pracowników. Aby szkolenia przeniosły oczekiwane efekty, należy nimi odpowiednio zarządzać, spełniając takie tradycyjne funkcje zarządzania, jak planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola. Monografia nie tylko zawiera bogaty przegląd literatury, ale też prezentuje zebrane w procesie badań empirycznych wskazówki dla osób zarządzających szkoleniami (menedżerów i specjalistów HR) oraz realizatorów szkoleń (trenerów). Przedstawia także problemy i wyzwania, które mogą się stać podstawą prowadzenia dalszych badań w analizowanym obszarze.[http://www.ksiegarnia.ue.wroc.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca bez sensu : teoria / David Graeber ; przełożył Mikołaj Denderski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Krytyki Politycznej, 2019. - 448, [3] strony : wykresy ; 21 cm.
(Seria Ekonomiczna)
Czy myślisz, że twoja praca ma znaczenie? Jeśli uważasz, że nie, to prawdopodobnie masz rację - i należysz do coraz większego grona osób wykonujących zawody, które nie mają żadnego sensu. Antropolog David Graeber w swojej najnowszej książce zgłębia zjawisko gównowartych prac i zastanawia się, co to mówi nam o dzisiejszym systemie społeczno-gospodarczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne ; 347)
Spis treści: 1.Pozyskiwanie i dobór pracowników 2.Zatrudnianie i organizowanie pracy 3.Wynagrodzenie i świadczenia pracownicze 4.Rozwój pracowników i zarządzanie kompetencjami 5.Ocena pracowników i zarządzanie wynikami pracy 6.Restrukturyzacja i redukcja zatrudnienia 7.Relacje i zachowania 8.Strategiczne problemy kadrowe 9.Analityka kadrowa
Niniejszy zeszyt stanowi zbiór przypadków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, pogrupowanych w dziewięć obszarów tematycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, niezbędnych do osiągania jej strategicznych celów. Kompetencje będąc narzędziem integrującym poszczególne procesy zarządzania zasobami ludzkimi (rekrutację i selekcję pracowników, ich adaptację, ocenianie, rozwój, wynagradzanie) decydują o spójnej ich realizacji. Całość rozważań została przedstawiona w trzech częściach, w ramach których wyróżniono dziewięć obszarów badawczych stanowiących kolejne rozdziały monografii, które prezentują metody oraz instrumenty zarządzania kompetencjami, stanowiące obszar zainteresowania zarówno teoretyków jak i praktyków zarządzania.[beck.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy praktyki zarządzania wynagrodzeniami, tzw. Compensation & Benefits. Autorzy opisują, jak skutecznie opracować i wdrożyć politykę wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych, aby wpływała pozytywnie na motywację i zaangażowanie pracowników, a jednocześnie przyczyniała się do realizacji celów biznesowych organizacji... [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 28.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. „Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia”. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsze opracowanie jest efektem prowadzonych przez autorkę wieloletnich badań, dotyczących szans i zagrożeń związanych z realizacją funkcji motywowania w organizacjach. Publikacja jest adresowana do osób zainteresowanych problematyką zarządzania kapitełem ludzkim. Stanowi lekturę, która może być pomocna zarówno dla wykładowców, jak i dla studentów kierunków ekonomicznych. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 28.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej