Form of Work
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(5)
Branch
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(1)
Author
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Pluszyńska Anna
(1)
Szafrański Michał
(1)
Szopa Anna (1982- )
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Blog
(1)
Crowdfunding
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Oszczędność
(1)
Szafrański, Michał
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna: można wypożyczyć sygn. 43; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
"Recenzowany tom podejmuje ważny i aktualny temat, jakim jest crowdfunding – finansowanie społecznościowe. Od kilku lat crowdfunding jest przedmiotem intensywnych badań prowadzonych z różnych perspektyw, przede wszystkim ekonomicznych, prawnych i medioznawczych. Patrząc na analizy tego zjawiska z perspektywy światowej, można stwierdzić, że wyniki badań publikowane są przede wszystkim w czasopismach naukowych i raportach branżowych, mniej jest natomiast publikacji książkowych o charakterze naukowym. Książki poświęcone crowdfundingowi ukazują się, ale mają przede wszystkim charakter poradnikowy. W tym kontekście propozycję przygotowaną pod redakcją Anny Pluszyńskiej i Anny Szopy należy oceniać jako publikację, która – podejmując temat dyskutowany na całym świecie – wypełnia lukę na polskim rynku. Włączenie do tomu zarówno ogólnych artykułów przeglądowych, jak i tekstów empirycznych lub/i dogłębnie analizujących badane zjawisko jest atutem recenzowanego materiału. Książka powinna zainteresować z jednej strony badaczy i studentów, z drugiej zaś praktyków chcących poszerzyć wiedzę o finansowaniu społecznościowym. Dla tych pierwszych publikacja stanowić będzie dobre wprowadzenie do tematu crowdfundingu, pokazując kierunki badań i odsyłając do bogatej literatury przedmiotu. Dla tych drugich może stanowić kompendium wiedzy oraz – dzięki zamieszczeniu studiów przypadku – inspirację do rozwoju nowych kampanii crowdfundingowych." Z recenzji dra hab. Patryka Gałuszki [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 43 (1 egz.)
Book
In basket
Zaufanie czyli waluta przyszłości : moja droga od zera do 7 milionów z bloga / Michał Szafrański. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Relacja, copyright 2018. - 430, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. Zarządzanie; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 6: można wypożyczyć sygn. 33; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 9: można wypożyczyć sygn. 33; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 12: można wypożyczyć sygn. 33; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Publikacja „Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga” to książka, która stanowi swoisty poradnik, jak odnieść internetowy sukces dzięki prowadzeniu bloga. Michał Szafrański w znany sobie szczery i bezpośredni sposób zdradza tajniki swojego sukcesu oraz daje porady, czego nie robić i co robić, kiedy zabieramy się za autorski blog, który ma przynosić korzyści finansowe. Autor krok po kroku prowadzi czytelnika przez swoją kilkuletnią drogę, pełną wzlotów i upadków, zawirowań oraz niekiedy i przeciwności losu, do tego, żeby stać się najbardziej znanym blogerem finansowym w Polsce! Chcesz iść jego śladem i zostać milionerem? Odpowiedź twierdząca jest chyba oczywista. Nie pozostaje więc nic innego, jak wziąć do ręki publikację „Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga” i z pomocą autora nakreślić własną ścieżkę sukcesu![merlin].
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
In basket
Prezentowana publikacja pt. Wybrane problemy zarządzania i finansów - studia przypadków zawiera 14 studiów przypadku (case study) z zarządzania i finansów. Studium przypadku jest to opis badanego obiektu (zjawiska, procesów) w określonych warunkach, miejscu i czasie. Współcześnie jedną z głównych metod wykorzystywanych w naukach o zarządzaniu jest właśnie metoda case study, a w USA i Wielkiej Brytanii jest to metoda wręcz dominująca. Polega ona na analizowaniu i omawianiu prawdziwych (lub prawdopodobnych) sytuacji, uczy podejmowania decyzji gospodarczych w konkretnych uwarunkowaniach i konsekwencji tych decyzji dla przedsiębiorstwa. Głównym celem stawianym publikacji jest uzupełnienie luki na rynku wydawniczym w zakresie zwartych pozycji zawierających studia przypadków z obszaru nauk o zarządzaniu i finansach. W literaturze fachowej możemy spotkać się tylko z kilkoma publikacjami o zasięgu ogólnokrajowym, a także z niewieloma publikacjami wydanymi przez wydawnictwa o zasięgu lokalnym przed prawie dziesięcioma laty. Zaprezentowane przypadki można pogrupować według problemów, jakich dotyczą. Pierwsza grupa odnosi się do zagadnień zarządzania strategicznego i marketingowego. Kolejne dotyczą zarządzania i rachunkowości w przedsiębiorstwie. Następna grupa omawia problemy zarządzania personelem, a ostatnia koncentruje się na problemach zarządzania miastem, regionem i w administracji publicznej. Autorzy wyrażają przekonanie, że prezentowana publikacja, zawierająca studia przypadków opisujące rzeczywiste sytuacje gospodarcze i przedsiębiorstwa, będzie wykorzystywana w procesie nauczania w wyższych szkołach w Polsce na kierunkach ekonomicznych i zarządzania.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Działalność biznesowa przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych wymaga nawiązywania i utrzymywania relacji. W efekcie współpracy i rosnącej współzależności tworzą się powiązania sieciowe, które ułatwiają dostęp i rozwój zdywersyfikowanych zasobów. Wraz z rozwojem współpracy tworzą się i umacniają relacje, co w efekcie prowadzi do zmiany poziomu zaufania, który w znaczącym stopniu determinuje charakter współpracy podmiotów i przyczynia się do transformacji tych powiązań. Celem artykułu jest analiza transformacji relacji, która nastąpiła w efekcie rozwoju zaufania między kooperującymi podmiotami działającymi w powiązaniu sieciowym na rynku zagranicznym. Do analizy wykorzystano studium przypadku firmy Euroflorist na rynku włoskim. Wyniki z przeprowadzonej analizy przyczyniły się do stworzenia modelu wpływu zaufania na relacje i współpracę między kooperantami w powiązaniu sieciowym na rynku zagranicznym. Ponadto potwierdziły pozytywny wpływ zaufania na rozwój relacji w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again