Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
unavailable
(1)
Branch
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 6
(1)
Author
Celińska Adriana
(1)
Chyba Zbigniew
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Marciniak Stanis┼éaw (1948- )
(1)
Schreier Jason
(1)
Wiener Anna (1987- )
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Bran┼╝a informatyczna
(3)
Gry komputerowe
(1)
Innowacje
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
M┼éodzi doro┼Ťli
(1)
Praca
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Przemysł chemiczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł naftowy
(1)
Seksizm
(1)
Start-up
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Wiener, Anna
(1)
Zarz─ůdzanie projektami
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Subject: place
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Pami─Ötniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Mi─Ödzynarodowy bestseller! Jak powstaj─ů znane gry ÔÇô Wied┼║min, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest cz─Östo bardziej fascynuj─ůce ni┼╝ efekt ko┼äcowy. Jason Schreier zabiera czytelnik├│w w niezwyk┼é─ů podr├│┼╝ za kulisy przemys┼éu gier wideo, gdzie tw├│rc─ů mo┼╝e by─ç zesp├│┼é 600 przepracowanych geek├│w lub jeden geniusz. Opisuj─ůc artystyczne wyzwania stoj─ůce przed producentami, techniczne bariery, ┼╝─ůdania graczy i prac─Ö przypominaj─ůc─ů robot─Ö w korporacji, autor dochodzi do wniosku, ┼╝e ka┼╝da z gier jest swoistym cudem. To podr├│┼╝ do istnego piek┼éa, jakim jest ┼Ťwiat tw├│rc├│w gier, a jednocze┼Ťnie ho┼éd dla wszystkich tych, kt├│rzy pr├│buj─ů sprosta─ç niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzy─ç najlepsz─ů gr─Ö, jak─ů tylko mo┼╝na sobie wyobrazi─ç. ÔÇ×Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijaj─ůcych i ekscytuj─ůcych rzeczy, jakie robi┼éem w ci─ůgu ostatnich dw├│ch dekad kariery. Wspania┼éa ksi─ů┼╝ka Jasona Schreiera oddaje zar├│wno podekscytowanie, jak i piek┼éo towarzysz─ůce temu procesowi. Oto wci─ůgaj─ůce, inteligentne spojrzenie za grub─ů (i niepotrzebnie tajemnicz─ů) zas┼éon─Ö skrywaj─ůc─ů pasjonuj─ůcy ┼Ťwiat.ÔÇŁ Tom Bissell, autor ksi─ů┼╝ek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield ÔÇ×Tak wiele problem├│w kulturowych sprowadza si─Ö do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemy┼Ťle. Robi to w nadziei, ┼╝e nauczy nas troch─Ö wi─Öcej o swojej fascynacji.ÔÇŁ Leigh Alexander, dziennikarka ÔÇ×Szczeg├│┼éowa, dobrze napisana i co najwa┼╝niejsze, opisuj─ůca wzloty i bolesne upadki wielu deweloper├│w i wytw├│rni. Niewykluczone, ┼╝e b─Ödzie lektur─ů obowi─ůzkow─ů dla programist├│w w moim studiu.ÔÇ× Cliff Bleszinski, tw├│rca gry Gears of War i za┼éo┼╝yciel Boss Key Productions ÔÇ×Opowie┼Ťci zawarte w tej ksi─ů┼╝ce sk┼éadaj─ů si─Ö na fascynuj─ůcy, kompletny przegl─ůd blask├│w i cieni zwi─ůzanych z tworzeniem gier.ÔÇŁ Rami Ismail, wsp├│┼éza┼éo┼╝yciel Vlambeer i tw├│rca Nuclear Throne ÔÇ×Brutalna, szczera, ale koniec ko┼äc├│w podnosz─ůca na duchu.ÔÇŁ Adam Conover [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Book
In basket
Przygotowywana przez zesp├│┼é pracownik├│w i wsp├│┼épracownik├│w Instytutu Organizacji System├│w Produkcyjnych Wydzia┼éu In┼╝ynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej monografia jest kolejn─ů, trzeci─ů ju┼╝, z cyklu publikacji po┼Ťwi─Öconych zagadnieniom innowacji i zarz─ůdzania innowacjami. Tym razem autorzy pragn─ů przyjrze─ç si─Ö tworzeniu nowoczesnych rozwi─ůza┼ä na poziomie mezoekonomicznym, z perspektywy funkcjonowania sektor├│w i bran┼╝ gospodarki. Cytuj─ůc Faulknera: ÔÇ×proces okre┼Ťlania granic sektora jest sam w sobie bardziej sztuk─ů ni┼╝ nauk─ů ┼Ťcis┼é─ů, jednak ma wielk─ů wag─Ö dla sprecyzowania atrakcyjno┼Ťci danego sektora. Je┼╝eli przyjmiemy zaw─Ö┼╝on─ů definicj─Ö sektora w kategoriach produktu, powstaje niebezpiecze┼ästwo, ┼╝e analizie naszej umkn─ů krytyczne aspekty otoczenia konkurencyjnegoÔÇŁ. W tradycyjnym uj─Öciu bran┼╝a to zbi├│r podmiot├│w gospodarczych oferuj─ůcych na sprzeda┼╝ podobne wyroby czy us┼éugi, a sektor to grupa przedsi─Öbiorstw wytwarzaj─ůcych wyroby b─Öd─ůce substytutami. W innym uj─Öciu poj─Öcie sektora dotyczy rodzaju dzia┼éalno┼Ťci, za┼Ť bran┼╝a ÔÇô produkt├│w. Cz─Östo terminy bran┼╝a i sektor stosowane s─ů w praktyce zamiennie. Tematyka terminologii i definiowania bran┼╝y i sektora stanowi zagadnienie samo w sobie i jest poza zakresem niniejszej monografii. Uzasadniaj─ůc powstanie niniejszej, trzeciej z cyklu, monografii z dziedziny innowacji, nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, ┼╝e jej celem jest uchwycenie i zilustrowanie pewnych mechanizm├│w zwi─ůzanych z innowacjami na poziomie mezoekonomicznym i z tego punktu widzenia przyj─Öte zostanie podej┼Ťcie, w kt├│rym bran┼╝a i sektor s─ů synonimami i nie zawieraj─ů zaw─Ö┼╝enia znaczeniowego do podobnych produkt├│w lub substytut├│w ani rodzaju dzia┼éalno┼Ťci lub produkt├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.3 (1 egz.)
Book
In basket
Anna Wiener - wiecznie sp┼éukana, pozbawiona perspektyw na rozw├│j zawodowy, szukaj─ůca sensu ┼╝ycia dwudziestokilkulatka - rzuca prac─Ö w bran┼╝y wydawniczej i skuszona obietnicami cyfrowego raju przeprowadza si─Ö z Nowego Jorku do San Francisco. Tam szybko znajduje zatrudnienie w start-upie big data, w samym sercu Doliny Krzemowej: w ┼Ťwiecie fantasmagorycznych ekstrawagancji, ol┼Ťniewaj─ůcych sukces├│w oraz m┼éodych, rzutkich przedsi─Öbiorc├│w spragnionych w┼éadzy, chwa┼éy i wielkich pieni─Ödzy. To w┼éa┼Ťnie w tym czasie na Zachodnim Wybrze┼╝u zachodzi ogromna zmiana kulturowa - o┼Ťrodek zaawansowanych technologii, rywalizuj─ůc z Wall Street, w zawrotnym tempie przeobra┼╝a si─Ö w centrum bogactwa i dominacji. O pracy w zag┼é─Öbiu hi-tech marzy prawie ka┼╝dy. Lecz spomi─Ödzy firmowych wypad├│w na narty, drink├│w w godzinach pracy, elitarnych klub├│w programist├│w i ┼Ťcis┼éych wymog├│w korporacyjnej lojalno┼Ťci wy┼éania si─Ö te┼╝ ca┼ékiem inny obraz Doliny Krzemowej: bezlito┼Ťnie bogac─ůcej si─Ö kosztem bezpiecznej przysz┼éo┼Ťci, kt├│r─ů rzekomo buduje. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Literatura faktu (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 929 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again