Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(13)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(13)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(13)
Filia nr 5
(1)
Autor
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Nicholls Richard Floyd
(1)
Nowakowski Marcin Konstanty
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Płókarz Rafał (1970- )
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Szczepaniec Marek (1964- )
(1)
Szemborska Ewa
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Barbara (1947- )
(1)
Żurawik Wojciech
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(13)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Banki
(11)
Banki internetowe
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Bankowość prywatna
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe banków / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 191, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 155 s. : il. ; 24 cm.
(Platinium)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość osobista (z ang. personal banking) to zindywidualizowana obsługa bankowa osób prywatnych o ponadstandardowym potencjale finansowym i/lub opiniotwórczym, świadczona przez dedykowanych pracowników bankowych, z wykorzystaniem w szczególności rachunku osobistego typu premium. Bogacące się polskie społeczeństwo i rosnąca klasa średnia poszukuje dedykowanej i ponadstandardowej oferty bankowej. Zaś oferta bankowości prywatnej (private banking), adresowana do najzamożniejszych klientów, często pozostaje jednak poza zasięgiem klientów (średnio)zamożnych (affluent). Lukę w tym środkowym segmencie zapełnia bankowość osobista (premium), o której traktuje niniejsza pozycja. W książce zaprezentowano wszystkie instrumenty finansowe, które służyć mogą klientowi zamożnemu banku zarówno do codziennego zarządzania finansami osobistymi, jak i długoterminowego planowania emerytalnego. W kolejnych rozdziałach przedstawiono: charakterystykę banku i jego klienta; analizę specyfiki bankowości osobistej i jej oferty; rachunki bankowe i operacje płatnicze; kredyty; produkty inwestycyjne i ubezpieczeniowe; karty płatnicze i związaną z tym infrastrukturę; oraz inne instrumenty bankowości i finansów elektronicznych, w tym najbardziej innowacyjne rozwiązania technologiczne. Pozycję wzbogacają najnowsze statystyki i aktualne rozwiązania prawne. Książka stanowi kompendium wiedzy adresowanej do trzech grup czytelników: • klientów banków, zwłaszcza osób o wyższym potencjale finansowym, szukających bardziej wyrafinowanych i nowych rozwiązań bankowych; • studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, zwłaszcza specjalności finansowych i bankowych; • pracowników instytucji finansowych, zwłaszcza bankowych doradców klientów zamożnych. [mestro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38.10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej