Form of Work
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Status
available
(10)
unavailable
(1)
Branch
Planeta 11
(4)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(1)
Author
Arden Ron
(1)
Carroll Henry
(1)
Dumińska Katarzyna
(1)
Maroń Agata
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Raczyńska Joanna
(1)
Sampson Eleri
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Topf Cornelia (1953- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Autoprezentacja
(6)
Media społecznościowe
(2)
Fotografie
(1)
Image
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kultura pracy
(1)
Osobowość
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Samorealizacja
(1)
Socjotechnika
(1)
Ubiór
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(5)
Domain
Psychologia
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
6 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
Mowa ciała przebojowych kobiet / Cornelia Topf ; tłumaczenie z języka niemieckiego Joanna Raczyńska. - Wydanie 3., poprawione i uzupełnione. - Katowice : Wydawnictwo Kos, copyright 2012. - 191, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Jak jesteś postrzegana w pracy? Co myślą o Tobie koledzy, współpracownicy, klienci, Twoi przełożeni? Czy wykazujesz pewność siebie podczas zebrań, negocjacji, rozmów z klientami lub z szefem? Czy Twoja postawa przemawia na Twoją korzyść, czy raczej nie? Kobiety mają przeważnie lepsze kwalifikacje niż mężczyźni, zdobywają wyższe stopnie wykształcenia, a jednak w wielu dziedzinach życia zawodowego wciąż nie są równouprawnione. Mimo wspaniałych kwalifikacji i osiągnięć nie cieszą się takim uznaniem, nie mają takich możliwości awansu i zarobku jak mężczyźni. Bardzo istotnym czynnikiem jest w tej kwestii styl bycia. W karierze zawodowej bardzo przydatna jest świadomość, że na sukces składa się nie tylko fachowość i wysiłek, ale również zdecydowanie, pewność siebie, no i czujność wobec męskiej skłonności do imponowania. Wcale nie trzeba być aktorką ani First Lady - każda kobieta może nauczyć się autorytarnej postawy, i to w krótkim czasie. Nauka zajmie Ci tyle czasu, ile przeczytanie tej książki. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik stworzony z myślą o wszystkich, którzy pragną udoskonalić swój wygląd zewnętrzny. Książka ta to kompendium wiedzy o zasadach eleganckiego i nowoczesnego stylu w miejsceu pracy. Autorka porusza głównie tematy związane z komponowaniem garderoby w biznesie, udziela porad dotyczących kolorystyki, fryzur i makijażu...
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 39 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Z powodu inwentaryzacji zbiorów Filia nr 15 będzie nieczynna do końca października 2020r.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia Biznesu)
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich - czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę "Potęga osobistego uroku", a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi. W "Potędze osobistego uroku" przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz - za każdym razem. Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym? To urok osobisty - umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy. Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się urodzić, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni. Brian Tracy i Ron Arden - autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego - pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej - wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący - w jednej chwili![empik].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Ja (1 egz.)
Book
In basket
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 272 strony ; 21 cm.
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. [helion.pl]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Media. Reklama (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik dla użytkowników Instagrama. Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie. Pięćdziesięciu sławnych Instagramowiczów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem. Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again