Form of Work
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(1)
Filmy i seriale
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(13)
unknown
(2)
unavailable
(1)
Branch
Planeta 11
(5)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(1)
Author
Accorsi Mariangela
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Marzorati Simona
(2)
Taddia Federico
(2)
Carroll Henry
(1)
Filarski Paweł
(1)
Królik Grażyna (zarządzanie)
(1)
Maroń Agata
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Raczyńska Joanna
(1)
Sampson Eleri
(1)
Sarnacki Jacek
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Topf Cornelia (1953- )
(1)
Trembowelska Elżbieta
(1)
Zacharzewski Michał
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
200 - 209
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(9)
English
(1)
Subject
Autoprezentacja
(9)
Ubiór
(3)
Media społecznościowe
(2)
Fotografie
(1)
Image
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kultura pracy
(1)
Osobowość
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Samorealizacja
(1)
Socjotechnika
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Film edukacyjny
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Psychologia
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
11 results Filter
Authority data
Autoprezentacja (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Prezentacje i wystąpienia (hasło przedmiotowe)
zob. też Samopostrzeganie (hasło przedmiotowe) ; Spostrzeganie interpersonalne (hasło przedmiotowe) ; Wizytówki (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Nowoczesne Zarządzanie w Biznesie)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(W.I.T.C.H.)
Twój styl jest odpowiedni, jeśli patrząc w lustro, czujesz się "na swoim miejscu", podkreśla twoje zalety i maskuje niedoskonałości, potrafi zrobić wrażenie, nawet jeśli nie są to ubrania znanych marek, pozwala ci pokazać się światu w sposob szczególny i niepowtarzalny...[nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Nastolatki - poradniki (1 egz.)
No cover
Movie
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
Mowa ciała przebojowych kobiet / Cornelia Topf ; tłumaczenie z języka niemieckiego Joanna Raczyńska. - Wydanie 3., poprawione i uzupełnione. - Katowice : Wydawnictwo Kos, copyright 2012. - 191, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Jak jesteś postrzegana w pracy? Co myślą o Tobie koledzy, współpracownicy, klienci, Twoi przełożeni? Czy wykazujesz pewność siebie podczas zebrań, negocjacji, rozmów z klientami lub z szefem? Czy Twoja postawa przemawia na Twoją korzyść, czy raczej nie? Kobiety mają przeważnie lepsze kwalifikacje niż mężczyźni, zdobywają wyższe stopnie wykształcenia, a jednak w wielu dziedzinach życia zawodowego wciąż nie są równouprawnione. Mimo wspaniałych kwalifikacji i osiągnięć nie cieszą się takim uznaniem, nie mają takich możliwości awansu i zarobku jak mężczyźni. Bardzo istotnym czynnikiem jest w tej kwestii styl bycia. W karierze zawodowej bardzo przydatna jest świadomość, że na sukces składa się nie tylko fachowość i wysiłek, ale również zdecydowanie, pewność siebie, no i czujność wobec męskiej skłonności do imponowania. Wcale nie trzeba być aktorką ani First Lady - każda kobieta może nauczyć się autorytarnej postawy, i to w krótkim czasie. Nauka zajmie Ci tyle czasu, ile przeczytanie tej książki. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik stworzony z myślą o wszystkich, którzy pragną udoskonalić swój wygląd zewnętrzny. Książka ta to kompendium wiedzy o zasadach eleganckiego i nowoczesnego stylu w miejsceu pracy. Autorka porusza głównie tematy związane z komponowaniem garderoby w biznesie, udziela porad dotyczących kolorystyki, fryzur i makijażu...
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 39 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
All copies are currently unavailable
There are copies available to loan: sygn. Praca (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie 2. poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 272 strony ; 21 cm.
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. [helion.pl]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Media. Reklama (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Egzemplarze w opracowaniu
Book
In basket
Poradnik dla użytkowników Instagrama. Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie. Pięćdziesięciu sławnych Instagramowiczów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem. Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Sieć (1 egz.)
E-book
In basket
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych. Spis treści
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again