Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Planeta 11
(3)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 13
(1)
Autor
Stone Brad
(2)
Galloway Scott
(1)
Geissler Heike (1971- )
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Kalinowska Elżbieta
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Amazon.com
(4)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Apple Inc
(1)
Facebook
(1)
Google LLC
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Księgarstwo
(1)
Praca czasowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sukces
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Lipsk (Niemcy)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Biografia
(2)
Opracowanie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Praca sezonowa / Heike Geißler ; przełożyła Elżbieta Kalinowska. - Wydanie I. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2020. - 173, [3] strony ; 21 cm.
Heike Geissler, niemiecka pisarka i tłumaczka, nie mogąc utrzymać się z freelancerskich zleceń, w 2010 roku zatrudniła się jako sezonowa pracowniczka w hali wysyłkowej Amazona w Lipsku. Jednak już po kilku dniach okazało się, że jej nowe stanowisko pracy to źródło nie tylko frustracji, ale i inspiracji literackich. Geissler pisze więc do samej siebie sprzed kilku lat, kiedy godziny odmierzał jej przemysłowy zegar, a dni - koniec umowy na czas określony. Opisuje konflikty między pracownikami i przełożonymi, przybliża wyśrubowane wymagania dotyczące czasu pracy, ukazuje hipokryzję leżącą u podstaw korporacyjnych zasad współpracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Literatura faktu (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarz ekonomiczny Brad Stone śledzi rozwój Amazona od jego powstania w 1995 roku, i zna dobrze jego założyciela i głównego właściciela. Książka, stanowiąca kronikę dziejów firmy – od trudnych początków po światową ekspansję, powstała za zgodą i przy współpracy Jeffa Bezosa. Brad Stone pokazuje Bezosa jako wizjonera i dziwaka, którego osobowość i energia determinują wszystko, co dzieje się w firmie i niestrudzenie wiodą go do osiągnięcia życiowego celu: stworzenia internetowego sklepu uniwersalnego, który będzie działał we wszystkich miejscach świata oferujących dostęp do sieci komputerowej, i w którym można będzie kupić każdy istniejący towar. Jedno jest pewne, Amazon – największy sklep na świecie - już zmienił sposób, w jaki robimy zakupy przez internet, i w jaki czytamy. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona - niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty, takie jak Alexa, i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się na niemal wszystkie branże: spożywczą (sieć supermarketów Whole Foods), rozrywkową (Prime Video), IT (Amazon Web Services), medialną („The Washington Post”). Można śmiało powiedzieć, że żyjemy w świecie zarządzanym, zaopatrywanym i kontrolowanym przez firmę Amazon i jej wizjonerskiego założyciela. W książce Wszechmocny Amazon Brad Stone z właściwą sobie wnikliwością przedstawia proces przemiany małej firmy stawiającej pierwsze kroki w handlu detalicznym w jeden z najpotężniejszych i budzących największy respekt podmiotów globalnej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej