Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Autor
Duda Aneta
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Środki masowego przekazu
(3)
Public relations
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Turystyka
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Treść: Spis treści: Rozdz. 1. Marketing medialny - definiowanie zjawiska (badania rynku prasowego, telewizyjnego, radiowego, internetowego) ; Rozdz. 2. Produkt medialny a potrzeby i pragnienia konsumentów ; Rozdz. 3. Dystrybucja medialna a wygoda nabycia mediów (dystrybucja medialna ze względu na ilość pośredników, na rodzaj środków komunikowania masowego - prasa, radio, telewizja, Internet, na zasięg ukazywania się, na częstotliwość ich rozpowszechniania), Wygoda nabywców środków komunikowania masowego, Oferta jakościowa i ilościowa mediów, Model dystrybucji medialnej w kontekście wygody nabywców ; Rozdz. 4. Cena jako koszt ponoszony przez klienta, Rozdz. 5. Promocja mediów jako komunikacja z nabywcami : Zadania promocji i jej grupy docelowe, Główne obszary promocji medialnej, Instrumenty promocji mediów w mediach, Najpopularniejsze metody promowania mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Media
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : fot., wykr. ; 23 cm.
Cz. I. Public relations w teorii - 1. Istota i rola public relations ; Glosa socjologa Jakiego public relations potrzebuje samorząd? ; 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej ; 3. Media relations w samorządzie, Glosa dziennikarza Media szansą dla lokalnych społeczności ; 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu. Cz. II. Public relations w praktyce samorządowej - 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów (Lublin - miasto inspiracji ; "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy ; Kraków - tajniki sukcesu ; Identyfikacja wizualna miasta Puławy ; "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki ; Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa) ; 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie (Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu, Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury, Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej) ; 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów (Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim, Jarmarki - lekcje historii miast i regionów, Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego, Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach, Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77.4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej