Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 10
(2)
Autor
Plec Aleksandra
(5)
Skoczylas Marzenna
(5)
Błędowski Ernest
(2)
Chalecki Andrzej
(1)
Lament Alina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(7)
6-8 lat
(5)
Klasa 1
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
0-5 lat
(2)
Temat
Czytanie
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(4)
Czytanie sylabowe
(1)
Język polski
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Gatunek
Elementarz
(5)
Książki dla małych dzieci
(2)
Broszura
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Językoznawstwo
(4)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawody w obrazkach / ilustr. Ernest Błędowski. - Inowrocław : Wydawnictwo Pasja, [2016]. - [12] stron : ilustracje ; 15x15 cm.
Książeczka twarda do czytania dla najmłodszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/ŚM (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik autorek Aleksandry Plec oraz Marzeny Skoczylas zgodnie z zamysłem publikacji jest przeznaczona dla dzieci zarówno rozpoczynających przygodę z nauką czytania, jak również mających z tą dziedziną trudności. Ta propozycja oparta jest na używaniu metody sylabowej, która zdaniem autorek jest dla dziecka metodą najprostszą i sprzyja szybkiemu opanowaniu materiału. Metoda sylabowa, zwana również metodą symultaniczno-sekwencyjną oparta jest na wynikach badań neuropsychologicznych, a także poparta doświadczeniami z zakresu terapeutyki oraz logopedii. Jest chętnie stosowana z uwagi na znakomite efekty, które można nią osiągnąć. Nauka przebiega w sposób intuicyjny, ponieważ bazuje ona na naturalnych skłonnościach człowieka używania sylab w aktach mowy. Pierwsza część publikacji zawiera wprowadzające wyrazy trzyliterowe traktowane jako sylabę otwartą wraz ze spółgłoską ( np. do + m, so + k). Drugą część zawiera teksty o zróżnicowanym stopniu trudności, zarówno łatwiejsze jak i trudniejsze. W efekcie używania tej metody słownictwo dziecka zarówno czynne, jak i bierne ulega znacznemu rozszerzeniu. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Literki w obrazkach / ilustracje Ernest Błedowski. - Inowrocław : Wydawnictwo "Pasja", [2017]. - [10] stron : ilustracje ; 15 cm.
Książeczka edukacyjna dla najmłodszych dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
Elementarz : teksty do czytania metodą sylabową / Aleksandra Plec, Marzenna Skoczylas. - Wydanie II poprawione. - Inowrocław : Pasja, 2008. - 160 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Podręcznik autorek Aleksandry Plec oraz Marzeny Skoczylas zgodnie z zamysłem publikacji jest przeznaczona dla dzieci zarówno rozpoczynających przygodę z nauką czytania, jak również mających z tą dziedziną trudności. Ta propozycja oparta jest na używaniu metody sylabowej, która zdaniem autorek jest dla dziecka metodą najprostszą i sprzyja szybkiemu opanowaniu materiału. Metoda sylabowa, zwana również metodą symultaniczno-sekwencyjną oparta jest na wynikach badań neuropsychologicznych, a także poparta doświadczeniami z zakresu terapeutyki oraz logopedii. Jest chętnie stosowana z uwagi na znakomite efekty, które można nią osiągnąć. Nauka przebiega w sposób intuicyjny, ponieważ bazuje ona na naturalnych skłonnościach człowieka używania sylab w aktach mowy. Pierwsza część publikacji zawiera wprowadzające wyrazy trzyliterowe traktowane jako sylabę otwartą wraz ze spółgłoską ( np. do + m, so + k). Drugą część zawiera teksty o zróżnicowanym stopniu trudności, zarówno łatwiejsze jak i trudniejsze. W efekcie używania tej metody słownictwo dziecka zarówno czynne, jak i bierne ulega znacznemu rozszerzeniu. [merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Język polski (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz : teksty do czytania metodą sylabową / Aleksandra Plec, Marzenna Skoczylas. - Wydanie 10. - Inowrocław : Wydawnictwo "Pasja", 2017. - 160 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Podręcznik autorek Aleksandry Plec oraz Marzeny Skoczylas zgodnie z zamysłem publikacji jest przeznaczona dla dzieci zarówno rozpoczynających przygodę z nauką czytania, jak również mających z tą dziedziną trudności. Ta propozycja oparta jest na używaniu metody sylabowej, która zdaniem autorek jest dla dziecka metodą najprostszą i sprzyja szybkiemu opanowaniu materiału. Metoda sylabowa, zwana również metodą symultaniczno-sekwencyjną oparta jest na wynikach badań neuropsychologicznych, a także poparta doświadczeniami z zakresu terapeutyki oraz logopedii. Jest chętnie stosowana z uwagi na znakomite efekty, które można nią osiągnąć. Nauka przebiega w sposób intuicyjny, ponieważ bazuje ona na naturalnych skłonnościach człowieka używania sylab w aktach mowy. Pierwsza część publikacji zawiera wprowadzające wyrazy trzyliterowe traktowane jako sylabę otwartą wraz ze spółgłoską ( np. do + m, so + k). Drugą część zawiera teksty o zróżnicowanym stopniu trudności, zarówno łatwiejsze jak i trudniejsze. W efekcie używania tej metody słownictwo dziecka zarówno czynne, jak i bierne ulega znacznemu rozszerzeniu. [merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Duże litery (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz : teksty do czytania metodą sylabową / Aleksandra Plec, Marzenna Skoczylas. - Wydanie X. - Inowrocław : Pasja, 2017. - 160 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Podręcznik autorek Aleksandry Plec oraz Marzeny Skoczylas zgodnie z zamysłem publikacji jest przeznaczona dla dzieci zarówno rozpoczynających przygodę z nauką czytania, jak również mających z tą dziedziną trudności. Ta propozycja oparta jest na używaniu metody sylabowej, która zdaniem autorek jest dla dziecka metodą najprostszą i sprzyja szybkiemu opanowaniu materiału. Metoda sylabowa, zwana również metodą symultaniczno-sekwencyjną oparta jest na wynikach badań neuropsychologicznych, a także poparta doświadczeniami z zakresu terapeutyki oraz logopedii. Jest chętnie stosowana z uwagi na znakomite efekty, które można nią osiągnąć. Nauka przebiega w sposób intuicyjny, ponieważ bazuje ona na naturalnych skłonnościach człowieka używania sylab w aktach mowy. Pierwsza część publikacji zawiera wprowadzające wyrazy trzyliterowe traktowane jako sylabę otwartą wraz ze spółgłoską ( np. do + m, so + k). Drugą część zawiera teksty o zróżnicowanym stopniu trudności, zarówno łatwiejsze jak i trudniejsze. W efekcie używania tej metody słownictwo dziecka zarówno czynne, jak i bierne ulega znacznemu rozszerzeniu. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz : teksty do czytania metodą sylabową / Aleksandra Plec, Marzenna Skoczylas. - Wydanie XII. - Inowrocław : Pasja, 2019. - 160 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Podręcznik autorek Aleksandry Plec oraz Marzeny Skoczylas zgodnie z zamysłem publikacji jest przeznaczona dla dzieci zarówno rozpoczynających przygodę z nauką czytania, jak również mających z tą dziedziną trudności. Ta propozycja oparta jest na używaniu metody sylabowej, która zdaniem autorek jest dla dziecka metodą najprostszą i sprzyja szybkiemu opanowaniu materiału. Metoda sylabowa, zwana również metodą symultaniczno-sekwencyjną oparta jest na wynikach badań neuropsychologicznych, a także poparta doświadczeniami z zakresu terapeutyki oraz logopedii. Jest chętnie stosowana z uwagi na znakomite efekty, które można nią osiągnąć. Nauka przebiega w sposób intuicyjny, ponieważ bazuje ona na naturalnych skłonnościach człowieka używania sylab w aktach mowy. Pierwsza część publikacji zawiera wprowadzające wyrazy trzyliterowe traktowane jako sylabę otwartą wraz ze spółgłoską ( np. do + m, so + k). Drugą część zawiera teksty o zróżnicowanym stopniu trudności, zarówno łatwiejsze jak i trudniejsze. W efekcie używania tej metody słownictwo dziecka zarówno czynne, jak i bierne ulega znacznemu rozszerzeniu. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej