Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Autor
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Nehring Anna
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Siudyka Ewa
(1)
Woźniak Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Zarządzanie
(2)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Województwo śląskie (1999- )
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.2 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Niniejsza monografia w części teoretycznej przybliża czytelnikom problematykę sektora MŚP w Polsce. Prezentuje stan tego sektora, jego kondycję ekonomiczną, źródła i możliwości finansowania oraz rozwoju, a także uwarunkowania i specyfikę konkurencyjności. Podkreślono szczególną rolę innowacji jako istotnego czynnika rozwoju małych i średnich firm, przedstawiając programy wspierające działalność innowacyjną MŚP w Polsce. Scharakteryzowane zostały także różne praktyki wspomagania rozwoju MŚP stosowane w innych krajach europejskich. W części empirycznej, opartej na badaniach małych i średnich przedsiębiorstw województwie śląskim, zaprezentowano programy wspierające ich rozwój oraz przeprowadzono ocenę efektów wykorzystania Regionalnego Programu Operacyjnego wpływających na funkcjonowanie tych firm.[ekonomiczna.24].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketingu, stanowi pochodną zainteresowań badawczych Autorów związanych z tematyką ich rozpraw doktorskich. Jest to więc specyficzna monografia, której spoiwem w większym stopniu jest wspólna motywacja Autorów (konieczność publikacji) niż zbieżność tematyczna prezentowanych opracowań. Studia doktoranckie poszczególnych Autorów są zaawansowane w zróżnicowanym stopniu: od wstępnych prac nad koncepcją rozprawy, aż do jej finalizacji. Stąd i poziom naukowy, a także językowy poszczególnych tekstów wykazuje spore zróżnicowanie. Dla niektórych Autorów możliwość zamieszczenia tekstu w niniejszym tomie stanowiła za - pewne pierwszą okazję dla opublikowania wyników własnych badań i studiów . Książka składa się z dziewiętnastu opracowań, z czego czternaście dotyczy szeroko pojętego zarządzania, a pozostałych pięć ─ problematyki marketingowej. W ramach tych grup teksty zamieszczono w porządku alfabetycznym nazwisk Autorów. Dobór tematów podejmowanych przez poszczególnych Autorów wskazuje na ich dążenie do poszuki - wania i zgłębiania nowych koncepcji teoretycznych, metod i obszarów ich zastosowań. Godne podkreślenia jest podejmowanie tematów związanych z racjonalizacją zarządza - nia i marketingu w obszarach pozabiznesowych, takich jak administracja publiczna, służ - ba zdrowia czy szkolnictwo wyższe. Należy mieć nadzieję, że publikacja okaże się użyteczną formą prezentacji dorobku naukowego doktorantów, a także stanie się okazją do wzajemnej konfrontacji osiągnięć i wymiany doświadczeń współautorów tworzących niniejszy tom. [Roman Niestrój]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej