Form of Work
Książki
(35)
Poradniki i przewodniki
(31)
Audiobooki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(44)
unavailable
(13)
unknown
(1)
Branch
Planeta 11
(17)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(6)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 9
(7)
Filia nr 10
(5)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(8)
Filia nr 15
(4)
Filia nr 16
(2)
Multicentrum - podr.
(1)
Author
Tracy Brian (1944- )
(6)
Lipa Michał
(4)
Malcherek Monika
(4)
Witkowska Magda
(4)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Buckingham Marcus
(2)
Dumińska Katarzyna
(2)
Ferriss Timothy (1977- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Korpanty Jerzy
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Michaels Jillian (1974- )
(2)
Owsiak Anna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Staszczak Michał (1975- )
(2)
Allen Robert G
(1)
Amen Daniel G. (1954- )
(1)
Amen Tana (1968- )
(1)
Arden Ron
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Berger Barbara (psycholog)
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Cain Susan (1968- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chopra Deepak (1946- )
(1)
Ciołkiewicz Natalia Pola
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Dyer Wayne W. (1940- )
(1)
Gallo Carmine
(1)
Gerber Michael E. (1936- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Głatki Michał
(1)
Hansen Mark Victor
(1)
Hawn Goldie (1945- )
(1)
Holden Wendy (1965- )
(1)
Hollis Rachel
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozyra Beata
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Machiavelli Niccolò (1469-1527)
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
McCready Amy
(1)
McKeown Greg
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Ockwell-Smith Sarah
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Raz Tahl
(1)
Rzymowski Wincenty (1883-1950)
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Smith Lindsey
(1)
Tracy Stein Christina
(1)
Turgeon Heather
(1)
Voss Christopher (1942- )
(1)
Walsch Neale Donald
(1)
Winter Chris
(1)
Wright Julie
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świgoń Małgorzata
(1)
Year
2020 - 2021
(3)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(31)
1501-1600
(1)
Country
Poland
(39)
Sweden
(1)
Language
Polish
(39)
Audience Group
Rodzice
(3)
Kobieta
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Samorealizacja
(11)
Sukces
(8)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Zarządzanie
(4)
Przywództwo
(3)
Samopoznanie
(3)
Zdrowe odżywianie
(3)
Bogactwo
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Marketing
(2)
Negocjacje
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja pracy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Apple Inc
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Cyberkultura
(1)
Decyzje
(1)
Dietetyka
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Dzieci
(1)
Ekstrawersja
(1)
Esencjalizm
(1)
Etyka
(1)
FBI
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Introwersja
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Medycyna niekonwencjonalna
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Milionerzy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mózg
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Optymizm
(1)
Osobowość
(1)
Perswazja
(1)
Pewność siebie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polityka
(1)
Poradnictwo
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Samowychowanie
(1)
Sen
(1)
Strach
(1)
Stres
(1)
Szczęście
(1)
Słuchanie
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Temperament
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria państwa
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Voss, Christopher
(1)
Władza
(1)
Zaburzenia snu
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Zwyczaje żywieniowe
(1)
Subject: time
1501-1600
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(34)
Opracowanie
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Podręcznik
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Traktat
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Rozwój osobisty
(11)
Psychologia
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Medycyna i zdrowie
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Dom i ogród
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
40 results Filter
Book
In basket
Na podstawie programu naukowego „Droga wojownika mózgu” << Odkryj uzdrawiającą moc umysłu! Rozbudź swoją energię i koncentrację oraz walcz z chorobami i procesem starzenia się dzięki sile wojownika mózgu! Bombardowani przez reklamy i negatywne wiadomości płynące z mediów, stale walczymy o zachowanie równowagi i zdrowia. I możemy wygrać. W swoim programie naukowym „Droga wojownika mózgu” Daniel i Tana Amenowie pokazują, w jaki sposób poprawić swoją koncentrację, wyostrzyć pamięć, pozbyć się wahnięć nastroju, walczyć z procesem starzenia się, stracić zbędne kilogramy, znaleźć cel i zapanować nad swoim zdrowiem fizycznym i psychicznym. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 613 (1 egz.)
Book
In basket
W książce Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. & Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
(Laurum)
Oto lista 10 metod, które Barbara Berger omawia w swojej książce:1. Pogódź się z rzeczywistością.2. Pragnij tego, co masz.3. Bądź ze sobą szczery.4. Zastanów się, co sobie opowiadasz.5. Skup się na swoich sprawach.6. Realizuj swoje pasje i pogódź się z konsekwencjami.7. Postępuj słusznie i pogódź się z konsekwencjami.8. Skup się na tym, co masz przed sobą, a o wszystkim innym po prostu zapomnij.9. Rozeznawaj się w rzeczywistości.10. Dostrzeż w sobie coś trwałego.Barbara Berger jest przewodniczką duchową, niezwiązaną z żadną konkretną tradycją lub religią. W swoich książkach porusza tematy z pogranicza psychologii i wiedzy duchowej, posługując się językiem łatwym do zrozumienia dla współczesnego czytelnika. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
"Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi" według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z "Książek biznesowych miesiąca" według dziennika "FinancialTimes". Jedna z "14 najlepszych książek biznesowych" wg magazynu "Business Insider". Jedna z "10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę" wg dziennika "Washington Post". Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Book
In basket
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Z tej książki dowiesz się dlaczego twoje silne strony to nie tylko to "w czym jesteś dobry", a słabe strony to nie tylko to "w czym jesteś kiepski" ; jak prawidłowo określić swoje silne strony ; co możesz zrobić każdego tygodnia, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które wykorzystują twoje silne strony, a coraz mniej te zadania, które obniżają twoją skuteczność ; jak rozmawiać z szefem i współpracownikami o swoich silnych stronach, aby nie sprawić na nich wrażenia, że chwalisz się albo narzekasz ; jak dobrać odpowiedni dla ciebie cotygodniowy, 15-minutowy rytuał, który pozwoli ci przez całą karierę wykorzystywać twoje silne strony. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
Book
In basket
Cicha rewolucja... Co najmniej jedna trzecia spośród osób, które znamy, to introwertycy. To ci, którzy wolą słuchać niż mówić, czytać książki niż chodzić na przyjęcia. Są oni pomysłowi i twórczy, ale nie lubią się promować; wolą pracować samodzielnie niż w zespole. Choć często mówi się o takich osobach „ciche” i „spokojne”, to właśnie introwertykom zawdzięczamy wiele z najwspanialszych dokonań – od słynnych słoneczników van Gogha do pierwszego komputera osobistego. Ta napisana z pasją, oparta na wynikach badań naukowych, pełna zapadających w pamięć fascynujących opowieści o rzeczywistych osobach książka pokazuje nam, jak bardzo nie docenia się introwertyków oraz ile na tym traci nasz rozgadany świat. Korzystając z wyników najnowszych badań z dziedziny psychologii oraz neurobiologii, autorka ujawnia zadziwiające, mało znane dotąd różnice między ekstrawertykami a introwertykami. Zapewne najbardziej inspirującym aspektem Ciszej, proszę… jest to, że Susan Cain prezentuje nam galerię introwertyków, którzy odnieśli sukces – od superinteligentnego, niezwykle dynamicznego prelegenta, który po wykładach odzyskuje siły w samotności, do osiągającego rekordowe wyniki sprzedaży akwizytora, który w spokoju swoich czterech ścian korzysta z mocy, jaką daje mu zadawanie pytań. Wreszcie autorka udziela nam mnóstwa bezcennych rad dotyczących m.in. tego, w jaki sposób lepiej i skuteczniej radzić sobie z różnicami w relacjach introwertyk/ekstrawertyk, jak wzmacniać poczucie własnej wartości w introwertycznym dziecku oraz czy i kiedy warto „udawać” ekstrawertyka. Ta niezwykła książka na zawsze już zmieni nasz sposób postrzegania introwertyków oraz, co równie ważne, to, w jaki sposób introwertycy postrzegają samych siebie. [empik.com]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Ja (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Piętnaście lat po wydaniu Angeles Body, Timeless Mind, numeru jeden na liście bestsellerów „New York Timesa”, Deepak Chopra powraca do „zapomnianego cudu” - nieskończonej zdolności ciała do przemiany i odnowy. Przy pomocy przedstawionych w niniejszej książce dziesięciu kroków prowadzących do pełni, Chopra zaprasza cię do doświadczenia cudów, które odsłaniają się w momencie bezpośredniego połączenia ciała ze wspaniałymi tajemnicami, które nadają życiu znaczenie - duszą. Odbudowa ciała, ożywianie duszy zawiera dziesięć przełomowych kroków - pięć dla ciała i pięć dla duszy - które prowadzą do samoprzemiany. W jasny, przystępny sposób Chopra pokazuje nam, jak zaangażować się w głębszą świadomość, skupić na relacjach zamiast na konsumpcji, przyjmować każdy dzień jako nowy świat i pokonywać przeszkody, które wpływają na ciało (takie jak starzenie się, niedołęstwo, choroba) i umysł. Kiedy zakończysz podróż ponownego stwarzania ciała i ożywiania duszy, będziesz mógł po raz pierwszy poczuć ekstazę prawdziwej pełni.[lubimyczytac.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.92 (1 egz.)
Book
In basket
Biznesowa książka roku magazynu "Fast Company".
W książce "Od dobrego do wielkiego" omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce "Od dobrego do wielkiego" znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Pokochaj siebie / Wayne W. Dyer ; [tł. Marian J. Waszkiewicz]. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2013. - 1 płyta (CD-MP3) (9 godz. 58 min 39 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Laurum)
(Prosta Droga do Wiedzy)
Książka ta należy już do klasyki psychologii humanistycznej, kierunku kładącego nacisk na pełny rozwój i samourzeczywistnienie się jednostki, na wyzwolenie od nabytych lub wyimaginowanych przesądów, na aktywną postawę wobec życia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Książka mówiona - poradniki (1 egz.)
Book
In basket
Bestsellerowy poradnik autorstwa Timothy’ego Ferrissa teraz w nowym, rozszerzonym wydaniu! Już od wczesnego dzieciństwa słyszymy o konieczności ukończenia dobrej szkoły, która zagwarantuje nam dobrą pracę, a w odległej przyszłości również godną emeryturę – wszystko według schematu niewolniczo pracuj – oszczędzaj – bądź emerytem. Średnio czterdzieści godzin tygodniowo nieustającej harówki przez okres około czterdziestu lat daje nam zatrważający wynik ponad trzech tysięcy trzystu pełnych przepracowanych dni w naszym życiu. Jednak czy można inaczej? Timothy Ferriss udowadnia, że jak najbardziej. Zaproponowany przez niego tydzień pracy, zamiast pełnych czterdziestu godzin liczy zaledwie... cztery! Gdyby ktokolwiek miał obiekcje, czy aby na pewno autor nie zgubił jednego zera przy określaniu czasu pracy, powinien czym prędzej spojrzeć na okładkę jego bestsellerowego poradnika – sylwetka bezstresowo wypoczywającego na hamaku człowieka jest wyraźnym sygnałem, że, zdaniem autora, nie każdy zarabiający musi być wyjątkowo zapracowany. Aby zaprojektować sobie dokładnie takie życie, jakie chcesz, tj. luksusowe, wypełnione wspaniałymi podróżami, z dala od nerwowego wyścigu szczurów musisz czym prędzej zacząć działać. Nie odkładaj swoich marzeń na później, bo wbrew pozorom wcale nie musisz czekać na lepsze, spokojniejsze i bardziej przewidywalne czasy, odznaczające się w pełni ustabilizowaną gospodarką. Już dziś zacznij zmieniać swoje życie. Nieograniczony czasochłonną pracą na etacie, osiągaj wysoki dochód i spełniaj swoje marzenia! „4-godzinny tydzień pracy” będzie idealnym przewodnikiem w stopniowym odzyskiwaniu Twojego własnego życia! Dzięki książce „4-godzinny tydzień pracy” dowiesz się, jak, korzystając ze sprawdzonych metod pewnego włoskiego ekonomisty, w ciągu dwóch pełnych dób zminimalizować czas swojej pracy o 50%, a także jak zmienić dotychczasowy, długotrwały sposób budowania kariery na krótkie, jednak bardziej intensywne epizody wypełnione pracą. W swoim bestsellerowym poradniku autor dzieli się własnymi doświadczeniami odnośnie do zmiany swojego życia na lepsze: dawniej, pracując aż osiemdziesiąt godzin tygodniowo, osiągał roczny dochód w wysokości czterdziestu tysięcy dolarów. Obecnie Timothy Ferriss osiąga taki przychód miesięcznie, i to pracując zaledwie cztery godziny tygodniowo! Jeśli to wszystko dla niektórych wciąż brzmi niewiarygodnie, na poparcie swoich słów autor w publikacji przywołuje sylwetki rozchwytywanych artystów, którzy łączą wysokodochodową pracę ze wspaniałymi podróżami po świecie. Timothy Ferriss przekonuje, że aby wyrwać się ze szponów ograniczeń długotrwałej pracy, w pierwszym kroku należy zlecić obsługę większości swoich obowiązków zagranicznym, wirtualnym asystentom. Koszt tego przedsięwzięcia jest nieporównywalnie mały do ilości zaoszczędzonego czasu! W nowym, uzupełnionym wydaniu „4-godzinnego tygodnia pracy” znalazło się ponad pięćdziesiąt sprawdzonych wskazówek oraz analiz różnych przypadków zaczerpniętych z życia czytelników Timothy’ego Ferrissa, którzy korzystając z metod autora, podwoili swoje przychody i całkowicie zmienili swoje życie. Publikacja amerykańskiego mówcy motywacyjnego zawiera także informacje na temat najnowszych, skutecznych narzędzi oraz rozwiązań technicznych, które umożliwiają życie na poziomie milionera... gdy się nim nie jest. Ponadto czytelnicy odnajdą w poradniku również autentyczne, gotowe wzory do skopiowania, które umożliwią im chociażby eliminację e-maili oraz pozyskanie prywatnego, taniego kucharza. Bogate, choć zdobywane z trudem i mozołem doświadczenie Timothy’ego Ferrissa na temat bogacenia się i szczęśliwego życia jest teraz dostępne dla każdego czytelnika, który korzystając z pomocy autora, bez większego problemu wcieli do swojego życia maksymę: nie odkładaj swojego życia na później. [merlin.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Praca (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia Biznesu)
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and wise”. Przez ostatnie dwa lata autor bestsellerów „New York Timesa” Tim Ferriss poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Dzięki zdobytej wiedzy zdołał podwoić swoje dochody, stał się bardziej elastyczny i szczęśliwszy. Narzędzia tytanów zawierają najciekawsze spostrzeżenia i fragmenty notatek ze spotkań z tymi wyjątkowymi ludźmi. Z tej książki dowiesz się między innymi: • Jak najlepiej zacząć dzień proponowaną przez Tony’ego Robbinsa metodą wprowadzania się w odpowiedni stan ducha i umysłu. • Jak przejść do ofensywy we własnym życiu, korzystając z rad miliardera Chrisa Sakki. • Jak Arnold Schwarzenegger wykorzystuje wojnę psychologiczną i jak zarobił miliony dolarów jeszcze zanim został gwiazdorem filmowym. • Jak „Czarodziej z Hollywood” Robert Rodriguez przemienia słabości w zalety. • Jak sobie radzić z komplikacjami i porażkami, idąc za przykładem byłego komandosa Jocko Willinka. • Jak pokonać strach i zdobyć pewność siebie wzorem Jamiego Foxxa. • Jak wyszukiwać i testować nowe możliwości metodą ikony przedsiębiorczości Marca Andreessena. • Jak zadawać pytania wzorem autora bestsellerów Malcolma Gladwella. • Jak legendarny producent muzyczny Rick Rubin korzysta z sauny i zadaje muzykom drobne zadania domowe. • Jak komik Mike Birbiglia doprowadził do tego, że prezydent Obama powiedział „kupa” (i jak rozmawiać z celebrytami). • Jak poradzić sobie z blokadą twórczą, korzystając z rad Paula Coelho, autora Alchemika (60 milionów sprzedanych egzemplarzy). • Jak słynna nauczycielka medytacji Tara Brach akceptuje i wykorzystuje negatywne emocje. • Jak rozwijać odporność psychiczną za pomocą trzech ćwiczeń polecanych przez emerytowanego generała Stanleya McChrystala. • Jak jeden z pierwszych inżynierów Google Chade-Meng Tan odkrył tajemnicę szczęścia… …oraz wielu innych rzeczy. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Ja (1 egz.)
Book
In basket
Odmień oblicze swojej firmy. Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników - ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam - najwyższy - standard obsługi. [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Prosta Droga do Wiedzy)
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. [z opakowania]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Książka mówiona - poradniki (1 egz.)
Book
In basket
Jednominutowy milioner to rewolucyjna metoda tworzenia bogactwa, a zarazem potężny program odkrywania samego siebie. Są to w istocie dwie książki: powieść i podręcznik biznesu. Każda z nich jest pomyślana w taki sposób, by umożliwić innego rodzaju uczenie się, a czytelnik może w pełni zintegrować oba te procesy w naukę, która odmieni jego życie. Strony nieparzyste książki przedstawiają fikcyjną historię kobiety, która musi zarobić milion dolarów w ciągu 90 dni, jeśli nie chce na zawsze stracić dwojga swoich dzieci. Na stronach parzystych przedstawione są praktyczne, szczegółowo wyłożone strategie i techniki sprawdzające się w rzeczywistości. Znaleźć tam można ponad 100 „minut milionera”, z których każda stanowi zwięzłą i bezcenną lekcję zawierającą konkretne techniki tworzenia bogactwa. Lekcje te jednak nie ograniczają się do tego, jak zostać milionerem – traktują o tym, jak stać się milionerem światłym, który zgodnie z etycznymi zasadami tworzy swoje bogactwo, utrzymuje je i dzieli się nim. Bez względu na to, czy twoim celem jest mniej niż milion dolarów, czy może wiele razy więcej, zawsze można osiągnąć więcej. Jednominutowy milioner pokaże ci, jak to zrobić. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Laurum)
Zachwyć swoje dziecko rzeczywistością! Czy nosisz w sercu wspomnienie tej przejmującej radości, kiedy wreszcie nauczyłeś się jeździć na rowerze? Czy pamiętasz jak cudowny, wielki i niezbadany był świat, kiedy byliśmy dziećmi? Czy pragniesz, by twoje dziecko wspominało swoje dzieciństwo jeszcze lepiej? Niestety - dziś nasze dzieci są przytłoczone, zestresowane i nadmiernie pobudzone. Wiele z nich zmaga się z depresją i innymi problemami psychicznymi. Potrzeba rozwiązań umożliwiających jednoczesne rozwijanie umiejętności społecznych i emocjonalnych. Wieloletnie zainteresowanie praktykowaniem świadomej troski oraz zaangażowanie na rzecz dobrostanu dzieci skłoniło Goldie Hawn do założenia Hawn Foundation*, która wspiera badania naukowe służące rozwijaniu sposobów pomagania dzieciom w odnajdywaniu szczęścia i poprawianiu wyników w nauce oraz wykorzystywaniu własnego potencjału. Opracowany przez fundację program MindUP, realizowany przez nauczycieli z całego świata, służy przekazywaniu dzieciom wiedzy na temat funkcjonowania mózgu oraz tego, jak myśli i uczucia wpływają na zachowanie. Program ten daje dzieciom narzędzia społeczne i emocjonalne ułatwiające radzenie sobie ze stresem i negatywnymi uczuciami, umożliwiające wyciszenie umysłu, utrzymanie skupienia oraz rozwijanie współczucia i empatii - a w ostatecznym rozrachunku osiągnięcie szczęścia.
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Wychowanie w rodzinie (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Psychologia dziecka (1 egz.)
Book
In basket
Czas pokazać światu, co się dzieje, gdy kobieta postanawia osiągnąć coś wielkiego. Rachel Hollis, bestsellerowa pisarka, założycielka wartej miliony dolarów firmy medialnej, wzywa nas, kobiety, do działania. Doskonale wie, że często dorastamy i żyjemy w przekonaniu, że powinnyśmy patrzeć na siebie przez pryzmat innych ludzi – jako żony, matki, córki albo pracownice – i że poszukiwanie własnej tożsamości albo zastanawianie się nad naszymi potrzebami powinno zejść na dalszy plan. Hollis rzuca kobietom na całym świecie wyzwanie: zacznijcie marzyć! Umiejętnie przeplata emocje, humor i rzeczowe argumenty, pokazując, że można osiągnąć w życiu to, czego się chce. W Dziewczyno, przestań ciągle przepraszać! opowiada o własnych doświadczeniach i błędach, a przy tym radzi, co można zrobić, żeby żyć upragnionym życiem. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Kobieta (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Rozwój osobisty (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
Book
In basket
Z nosem w ekranie, Szklana pułapka czy szansa na rozwój twojego dziecka? - opis produktu: Współczesne dzieci często debiutują w mediach społecznościowych już z chwilą, gdy zostaną uchwycone na obrazie USG. Zaczynają stykać się z ekranami około czwartego miesiąca życia. To dobrze czy źle? Wspaniała szansa na podtrzymywanie relacji niezależnie od dzielącej ludzi odległości czy też pierwszy krok do stworzenia otumanionego pokolenia wgapionych w ekrany zombie? Wielu bez wahania uznało to za początek neurologicznej i emocjonalnej katastrofy, lecz - co zaskakujące - trudno natrafić na rzetelne badania na ten temat. W swojej książce "Z nosem w ekranie" Anya Kamenetz - ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci - prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Po przeprowadzeniu rozmów z setkami rodziców na temat stosowanych przez nich rozwiązań i wyznawanych poglądów oraz po przedarciu się przez gąszcz nierozstrzygających badań i rozdmuchanych obaw, proponuje proste rozwiązanie inspirowane znaną sentencją Michaela Pollana odnoszącą się do jedzenia: Ciesz się technologią. Z umiarem. Najlepiej w towarzystwie. Ta książka to jasne, poparte badaniami oraz obiektywne spojrzenie na kwestię znaną obecnie niemal każdemu rodzicowi. Stanowi odpowiedź na nurtującą dzisiejszych rodziców kwestię: jak znaleźć równowagę pomiędzy technologią a prawdziwym życiem. Zawarte w niej zwięzłe, lecz wymowne wskazówki stanowią podstawę, dzięki której rodzice będą mogli określić właściwą rolę technologii w życiu dzieci, ograniczyć własne obawy, a także znaleźć przestrzeń dla szczęśliwych, rodzinnych chwil zarówno z udziałem technologii, jak i bez niej. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Dziecko (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Wychowanie w rodzinie, Wychowanie w rodzinie/mag. (2 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. Psychologia dziecka (1 egz.)
Book
In basket
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0! Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.[lubimyczytac.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
Masa przykładów wziętych z codziennego życia. Tona dowcipów i anegdot. Kilogramy ilustracji. Garść ćwiczeń i testów. Przestępny język. Wartościowe podpowiedzi. Praktyczne narzędzia. To wszystko znajdziesz w jednej książce: Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym. Efektywne komunikowanie się jest podstawą w relacjach biznesowych, rodzinnych i uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać naprawdę efektywnie, porzucili swoje monologi na rzecz wartościowych dialogów zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i w życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi. Gdyż od tego w jaki sposób potrafisz się komunikować zależy jakość twojego życia. Świat idzie do przodu a wraz z nim kolejne pokolenia Igreków i Zetów sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji. Pokolenia „teleinformatyczne” w przeważającej mierze wykorzystują social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają im pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak zubożają ludzkie relacje. Jednak nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią zwyklej międzyludzkiej rozmowy, dialogu, wspólnego porozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, aby rozmowa była prawdziwym dialogiem trzeba się najpierw nauczyć. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 29.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again