Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 10
(1)
Autor
Stolarska Małgorzata
(2)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Bonori Vittorio
(1)
Broda Tomasz (1967- )
(1)
Cackowska Małgorzata
(1)
Cieślak Ola (1981- )
(1)
Friedrich Jacek (1965- )
(1)
Jackson Preece Jennifer
(1)
Jamróz-Stolarska Elżbieta
(1)
Rybicka Krystyna (1988- )
(1)
Rypson Piotr (1956- )
(1)
Tassinari Giorgio
(1)
Wincencjusz-Patyna Anita (1971- )
(1)
Woynarowski Jakub (1982- )
(1)
Zając Michał (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Studenci
(1)
Temat
Graficy polscy
(1)
Grafika książkowa
(1)
Grafika polska
(1)
Ilustracje
(1)
Ilustratorzy polscy
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Reklama
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prawa człowieka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej)
To podręcznik strategii komunikacji, który oferuje czytelnikowi dziesięć zasad realizacji skutecznych projektów reklamowych. Jest pierwszą tak kompleksową pozycją w naszym kraju.
Spis treści: Strategia reklamowa, czyli jak stworzyć skuteczny i efektywny miks kanałów ; Analiza konsumenta - od pojęcia grupy docelowej po odkrycie jednostki ; Ustalenie budżetu, czyli jak określić optymalny próg inwestycji : Miks mediów czyli wybór środków przekazu ; Threshold, czyli jak zapewnić odpowiedni próg widoczności marki ; Kreacja tradycyjna czy innowacyjna? ; Planowanie i zakup mediów ; Pomiar wyników reklamy ; Dziesięć zasad realizacji skutecznej kampanii reklamowej ; Źródła danych ststystycznych i główne modele pomiarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektowna księga złożona z bogato ilustrowanych, alfabetycznie ułożonych haseł prezentujących przekrojowy obraz dorobku polskiej ilustracji od roku 1918 do dziś. Opisują one obszary tematyczne i motywy pojawiające się na ilustracjach, techniki artystyczne, tendencje stylistyczne, najznamienitszych ilustratorów książek dla dzieci i najbardziej znaczące serie wydawnicze. Teksty opracowane zostały przez jedenaścioro specjalistów zajmujących się teorią i praktycznym wymiarem ilustracji książkowej, grafiką projektową czy książką dla dzieci. Ich różnorodne specjalizacje i obszary zainteresowań nadały książce urozmaicony, kolażowy charakter.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O książkach dla dzieci (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej