Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Autor
Sadowski Adam (ekonomia)
(2)
Bekas Robert
(1)
Buczacki Aleksander
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chyba Zbigniew
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Ejsmont Krzysztof
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Głodziński Eryk
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kacprzak Justyna
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korkosz-Gębska Jolanta
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krwawicz Małgorzata
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marciniak Stanisław (1948- )
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Motyl Piotr (marketing)
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pawłowska Magdalena (marketing)
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin (psycholog)
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Rogala Barbara (marketing)
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Sadłowski Rafał
(1)
Sala Paweł
(1)
Sobczak Jakub
(1)
Solga Robert
(1)
Spławski Michał
(1)
Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca)
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stępa Maciej
(1)
Szajdziński Jakub
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szulczewski Michał (1939- )
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Tomczyk Tomek
(1)
Trader21
(1)
Trzupek Justyna
(1)
Winkiel Mikołaj
(1)
Wiszniewski Wojciech (1949- )
(1)
Wiszowaty Damian
(1)
Wisłocka Izabela
(1)
Wsół Marcin
(1)
Łuczyńska Dagmara
(1)
Łukiańczyk Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Logistyka społeczna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rolnictwo
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa)
Niniejsza publikacja jest nowością na polskim rynku, a przedstawione w niej pojęcie logistyki społecznej jest prawdziwie nowatorskie. Samorząd terytorialny jest szczególnego rodzaju systemem społeczno-gospodarczym. Jest on niezależny od organów administracji rządowej, a o jego istocie decyduje szereg zasad samorządności, czyniąc samorząd względnie samodzielnym podmiotem zdolnym do podejmowania decyzji dotyczących problemów i spraw życia społecznego. Funkcjonowanie samorządu terytorialnego w realiach gospodarki rynkowej wymusiło przejęcie metod i narzędzi charakterystycznych dla sektora prywatnego, np. zarządzania strategicznego, logistycznego, finansami, przez cele oraz jakością. Coraz śmielej korzysta on z doświadczeń logistyki, która współcześnie jest czymś więcej niż jedynie fizycznym przepływem towarów, ich magazynowaniem i transportem. Funkcje i zadania logistyki ukierunkowane są na wzrost wydajności i korzyści ekonomiczno-rynkowych, co za tym idzie maksymalne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klienta przy minimalnych kosztach organizacji. [empik.com]
Spis treści: Miejsce problematyki społecznej w logistyce ; Koncepcja logistyki społecznej ; Logistyka społeczna w samorządzie terytorialnym ; Realizacja zadań logistyki społecznej lokalnych jednostek samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celami opracowania jest, obok prezentacji wyników badań przeprowadzonych w Instytucie Organizacji Systemów Produkcyjnych Politechniki Warszawskiej, wytyczenie ich dalszych kierunków na najbliższe lata. Wymagało to określenia istotnych obszarów wpływających na tworzenie innowacji w podmiotach prowadzących działalność gospodarczą - organizacjach podejmujących aktywność zarobkową w sposób zorganizowany i ciągły. W poszczególnych rozdziałach omówiono zagadnienia dotyczące podejścia mezo i mikro w gospodarce, wskazano przykłady innowacji w ujęciu sektorowym oraz wybrano kilka sektorów, które poddano bardziej szczegółowej analizie, a także zbadano problemy konkurencyjności i innowacyjności z perspektywy wymienionych zagadnień. [wydawnictwopw.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Jason Hunt, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Maciej Stępa, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 853, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Burcon Tomasz Burzyński Andrzej Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski Kamil Chimkowska Angelika Chłodnicki Mateusz Cichoń Marcin (informatyk) Cioczek Konrad Cisek Marcin Czaplicka Monika Dejnaka Agnieszka Dutko Maciej Dywański Piotr Fornalski Paweł Froń Karol Gaca Daria Gamoń Adrian Godlewski Marcin (marketing) Golec Marek Gorzycki Adrian Grabowski Grzegorz (księgowy) Grzywnowicz Mateusz Tomczyk Tomek Jankowski Marek (ekonomia) Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Kamiennik Łukasz Kiełcz Piotr Kobryń Maria Kolanek Bartosz Kołata Damian Korycki Paweł Kosel Michał Kotarbiński Jacek Krakowski Zbigniew Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Kruk Kamila Krynicka-Pieleszek Iga Krzyworączka Paweł Langa Bartosz Lech Mikołaj Lewiński Maciej Lidzbarski Michał Łuczyńska Dagmara Łukiańczyk Marcin Maciejewski Tomasz Maciorowski Artur Marczewski Łukasz Marzec Krzysztof (informatyk) Mielczarek Paweł Motyl Piotr (marketing) Namieciński Rafał (1973- ) Niedźwiedź Marek Okulski Robert Adam Oracz Piotr Osman Marcin Palak Tomasz Pawłowska Magdalena (marketing) Pieleszek Marcin Pioch Adam Piwowarczyk Marcin (psycholog) Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz Rdzeń Krzysztof Rogala Barbara (marketing) Sadłowski Rafał Sadowski Michał (1982- ) Sala Paweł Sobczak Jakub Solga Robert Spławski Michał Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Stawarz-García Barbara (ekonomia) Stępa Maciej Szajdziński Jakub Szulczewski Michał (1939- ) Tkaczyk Paweł (marketing) Trader21 Trzupek Justyna Winkiel Mikołaj Wisłocka Izabela Wiszowaty Damian Wsół Marcin
Odbiorca
Gatunek
Instytucja: Helion
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć), jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty, jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci, w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient - firma, które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować. [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej