Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Barbeka Jadwiga
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Krasicki Ignacy (1735-1801)
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Rudnicka Jadwiga (1916-2006)
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1701-1800
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Hotele
(1)
Internet
(1)
Język polski
(1)
Oświata
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Teatr
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Publicystyka
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Język polski (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej