Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 12
(1)
Autor
Rogalińska Agnieszka
(2)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Roman Kenneth
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Agencje reklamowe
(2)
Reklama
(2)
Ogilvy, David (1911-1999)
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Biografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jak wszystkie dziedziny życia i reklama ma swoich świętych - najważniejszym z nich jest David Ogilvy. Gdyby zajmował się tylko swoją agencją oraz jej kampaniami, jego biografia i tak byłaby interesującą opowieścią, bo stworzył wiele reklam, które weszły do historii branży i nadały jej kierunek rozwoju. Ale on był do tego złożoną, barwną osobowością i miał w życiu kilka epizodów zdumiewających. Jako były student Oksfordu był kucharzem w Paryżu, pracował dla brytyjskiego wywiadu i prowadził farmę w krainie amiszów, a pod koniec życia osiadł we francuskim zamku. W sumie fascynująca opowieść i mnóstwo informacji o kulisach oraz mechanizmach tworzenia kampanii reklamowych. Autor przez ponad ćwierć wieku był współpracownikiem bohatera książki w agencji Ogilvy & Mather.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie / David Ogilvy ; [przekład Agnieszka Rogalińska]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2008. - 228 stron : ilustracje ; 25 cm.
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn "Time"). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali, sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy, jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt, seks w reklamie, 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne, przyszłość reklamy. [lubimyczytac.pl].
Spis treści: Jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt? Praca w reklamie - jak ją zdobyć ; Jak prowadzić agencję reklamową ; Jak znaleźć klientów ; List otwarty do klienta poszukującego agencji ; Poszukiwany: renesans reklamy drukowanej ; Jak robić reklamy telewizyjne, które się sprzedają ; Reklama korporacyjna ; Jak reklamować turystykę zagraniczną ; Sekrety sukcesu w reklamie business-to-business ; Direct-mail - moja pierwsza milość i moja sekretna broń ; Reklama społeczna ; Rywalizacja z Procter & Gamble ; Osiemnaście cudownych pożytków z badań rynkowych ; Odrobina wiedzy, którą mam na temat marketingu ; Czy Ameryka jest wciąż na czele? Lasker, Resor. Rubicam, Burnett, Hopkins i Bernbach ; Co jest złego w reklamie? Przewiduję trzynaście zmian ; Lista lektur ; Tłumaczenie wybranych lektur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej