Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(13)
Filia nr 5 - podr.
(1)
Filia nr 12 - podr.
(1)
Filia nr 18 - podr.
(1)
Autor
Penc Józef (1939- )
(13)
Rok wydania
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(8)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Organizacja
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Menedżerowie
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Słownik
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Decyzje menedżerskie - o sztuce zarządzania / Józef Penc. - Warszawa : C. H. Beck, 2001. - VI, 295 s. : il. ; 23 cm.
(Drogi do Biznesu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje w zarządzaniu / Józef Penc. - Wyd. 2 uzup. i popr. - Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1997. - 238 s. : il., schem., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19.1 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 0 czyt. (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3/Podr (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
SPIS TREŚCI: Wprowadzenie ľ 1. Proces zarządzania i jego podstawowe funkcje (Zarządzanie w procesie gospodarowania; Proces zarządzania; Funkcje procesu zarządzania) ľ 2. Zadania, wymagania i kierunki w zarządzaniu (Kreatywna rola zarządzania; Wymagania stawiane zarządzaniu; Model zarządzania europejskiego; Kierunki doskonalenia procesu zarządzania; Wymagania w świetle nowych zadań przedsiębiorstwa) ľ 3. Myślenie strategiczne w działaniu (Istota i konieczność nowego myślenia; Strategiczne myślenie systemowe) ľ 4. Zarządzanie strategiczne i jego komponenty (Koncepcje strategicznego zarządzania; Komponenty zarządzania strategicznego; Rodzaje strategii) ľ 5. Budowa strategii i planu strategicznego (Proces budowy strategii; Opracowanie planu strategicznego; Wybór i implementacja strategii; Nadzór nad firmą a formułowanie i wybór strategii) ľ 6. Badanie otoczenia i wartościowanie potencjału przedsiębiorstwa (Pozyskiwanie potrzebnych informacji; Budowanie scenariuszy przyszłości; Ocena potencjału firmy) ľ 7. Metody diagnozowania otoczenia (Przeprowadzenie analizy strategicznej; Doskonalenie stosunków z otoczeniem) ľ 8. Koncepcja i praktyka marketingu (Orientacja rynkowa firmy; Marketing mix i jego struktura; Zadania nowoczesnego marketingu; Doskonalenie stosowania marketingu) ľ 9. Marketing strategiczny i strategie marketingu (Koncepcje i formułowanie strategii marketingu; Strategie marketingowego rozwoju firmy; Implikacje dla praktyki i formułowanie strategii) ľ 10. Tworzenie i wprowadzanie innowacji (Istota i rodzaje innowacji; Źródła inspirowania i opory wobec innowacji; Strategie i socjotechnika wprowadzania innowacji) ľ 11. Promowanie nowego produktu (Innowacje produktywne i ich przygotowanie; Pozycjonowanie nowego produktu) ľ 12. Działania promocyjne firmy (Zadania i formy promocji; Strategie marketingowe w fazie wprowadzenia produktu) ľ Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 10 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej