Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing międzynarodowy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
W skrypcie przedstawiono różnego rodzaju tendencje w biznesie międzynarodowym oraz narzędzia oddziaływania na rzeczywistość ekonomiczną we wlasnym interesie firmy, przedsiębiorstwa. Zestaw tych narzędzi to elementy marketingu mix. W skrypcie przedstawiono szereg uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Pokazano miary i sposoby ich wykorzystania przydatne w zarządzaniu (podejmowaniu decyzji ekonomicznych)... [z przedmowy]
Spis treści : Przedmowa ; Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego ; Globalizacja ; Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw i godpodarek ; Otoczenie przedsiębiorstwa w marketingu międzynarodowym ; Segmentacja rynku międzynarodowego ; Produkt w marketingu międzynarodowym ; Ceny w marketingu międzynarodowym ; Dystrybucja międzynarodowa ; Promocja na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej