Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Autor
Olejniczuk-Merta Anna
(4)
Kuśmierczyk Krystyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Noga Adam
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (zarządzanie)
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Innowacje
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Dzieci
(1)
Inwestycje
(1)
Młodzież
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek
(1)
Spożycie
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania i rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. Ta zmiana zaczęła się w drugiej połowie XX wieku, kiedy to ważnymi czynnikami rozwoju gospodarczego stały się wiedza i innowacje, w tym innowacje technologiczne i komunikacyjne. Książka ukazuje genezę i czynniki nowych relacji konsumpcja – inwestycje oraz wyjaśnia istotę tych procesów i ich skutki. [www.poltex].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Uznawane wartości, aspiracje i opinie o warunkach życia ludzi młodych w regionie ; 2. Społeczno-ekonomiczna charakterystyka regionów w Polsce (Charakterystyka demograficzna regionów, Społeczno-gospodarcze czynniki rozwoju regionów, Zasoby infrastruktury w regionach) ; 3. Sytuacja demograficzno-społeczna ludzi młodych w regionach (Populacja ludzi młodych, Poziom wykształcenia ludzi młodych, Ludzie młodzi na rynku pracy, Mobilność przestrzenna młodych ludzi) ; 4. Materialne warunki życia ludzi młodych w regionach (Sytuacja dochodowa gospodarstw domowych ludzi młodych, Regionalne zróżnicowanie poziomu dochodów, Źródła pozyskiwania dochodów , Działania podejmowane w celu zwiększenia dochodów, Kredyty i pożyczki jako źródło dochodów, Subiektywna ocena sytuacji materialnej, Sytuacja mieszkaniowa ludzi młodych) ; 5. Konsumpcja i zachowania konsumpcyjne ludzi młodych w regionach (Poziom wydatków w gospodarstwach domowych, Struktura wydatków w gospodarstwach domowych, Regiony o podobnej strukturze wydatków w gospodarstwach domowych ludzi młodych, Poziom zaspokojenia potrzeb konsumpcyjnych, Zachowania konsumpcyjne ludzi młodych) ; 6. Szanse i ograniczenia aktywizacji ludzi młodych i rozwoju regionów (Determinanty szans i ograniczeń rozwoju regionów i poprawy warunków życia ludzi młodych, Sytuacja demograficzna w regionach jako uwarunkowanie ich rozwoju, Wartości, aspiracje ludzi młodych w regionach, Czynniki zewnętrzne jako determinanty warunków życia ludzi młodych w regionach, Sytuacja społeczno-gospodarcza regionów, Sytuacja ludzi młodych na rynku pracy, Mobilność i migracje ludzi młodych, Warunki mieszkaniowe, Konsumpcja w gospodarstwach domowych ludzi młodych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga). Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej