Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(10)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(8)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 18
(1)
Filia nr 13 - podr.
(1)
Autor
Mruk Henryk
(11)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Brzezicka Ilona
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kimball Bob
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Szulce Halina
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Temat
Marketing
(7)
Przedsiębiorstwo
(2)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Negocjacje
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przemysł
(1)
Rynek
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Poradnik
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Treść: Cz. I. Komunikacja masowa, Rozdz. 1. Reklama jako narzędzie komunikacji masowej Istota komunikacji marketingowej (przykład. Strategia komunikacji marketingowej ING Nationale-Nederlanden , Winiary), Rozdz. 2. Serwis World Wide Web (WWW) jako narzędzie komunikacji masowej (planowanie serwisu internetowego firmy Maxim), Rozdz. 3. Promocja below the line (BTL) (przykład. kampania mailingowa marki Augmentin, promocja konsumencka agencji TEQUILABTL GROUP, promocja partnerska firm PepsiCo i Sony, biuro turystyczne Travel & Advantage), Rozdz. 4. Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji, Rozdz. 5. Wizualizacja, Rozdz. 6. Relacje z mediami oraz rozgłos (przykład. Firma Gerda laureatem konkursu Acanthus Aureus), Rozdz. 7. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, Rozdz. 8. Lobbing, Rozdz. 9. Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem ; Cz. II Komunikacja grupowa, Rozdz. 10. Wystąpienia publiczne i prezentacje, Rozdz. 11. Targi jako narzędzie komunikacji grupowej, Rozdz. 12. Wydarzenia marketingowe (event marketing), Rozdz. 13. Komunikowanie się w grupie pracowniczej, Rozdz. 14. Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie,Rozdz. 15. Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej Cz. III Komunikacja indywidualna, Rozdz. 16. Komunikacja werbalna, Rozdz. 17. Słuchanie, Rozdz. 18. Czytanie, Rozdz. 19. Pisanie, Rozdz. 20. Mowa ciała, Rozdz. 21. Zarządzanie przestrzenią, Rozdz. 22. Wizerunek, Rozdz. 23. Retoryka, Rozdz. 24. Negocjacje i mediacja Rozdz. 25. Komunikacja indywidualna za pośrednictwem komputera, Rozdz. 26. Błędy i trudności w komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 230, [2] s. ; rys., tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Kaucja 100 zł (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 czyt. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn/33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339Czyt. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Zanim ludzie stworzyli gliniane tabliczki, później zwoje papirusu, a jeszcze później prasę drukarską – budowali swoją kulturę, pielęgnowali relacje, snując opowieści. Wieczorami przy cieple ogniska, pod granatowym niebem ozdobionym srebrem gwiazd dzielili się opowieściami pełnymi emocji, o bohaterach, z nowymi wątkami, zaskakującymi zwrotami akcji. W naturze ludzkiej jest zakorzeniona chęć słuchania opowieści. I taki zbiór indywidualnych, pięknych w swej różnorodności opowieści wypełnia tę jubileuszową publikację. Oczarowały one najpierw mnie, kiedy otrzymywałem teksty od pracowników, absolwentów i studentów Uczelni. Ich piękno, autentyczność, szczerość wzmacniały wiarę w budowanie wspólnego dobra, co razem już od 95 lat czynimy. To książka jest warta wieczornej, refleksyjnej lektury przy punktowym świetle, z lampką wina na stoliku, ciepłem kominka i z dala dochodzącym, ledwo słyszalnym tonem ulubionej pieśni Gaudeamus igitur… [Henryk Mruk] Publikacja jubileuszowa z okazji 95-lecia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zawiera liczne wspomnienia i opowieści osób związanych z Uczelnią uporządkowane zgodnie z wartościami, którym hołduje UEP. Są nimi: Otwartość, Odpowiedzialność, Odwaga, Rozsądek, Kompetencje, Wiarygodność. Tekstom poszczególnych autorów towarzyszy narracja prof. Henryka Mruka.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej