Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Author
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Mened┼╝erowie
(1)
Subject
Marketing
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Genre/Form
Podr─Öcznik
(2)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
2 results Filter
Book
In basket
Marketing : podr─Öcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│r─ů nale┼╝y mie─ç pod r─Ök─ů na uczelni i w pracy! Przyjazny podr─Öcznik do nauczania podstaw marketingu w ┼Ťwietle wsp├│┼éczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z my┼Ťl─ů o polskich studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich. Charakteryzuje si─Ö wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarno┼Ť─ç marketingu, poprzez rozpatrywanie jego regu┼é na tle zagadnie┼ä z ekonomii, historii my┼Ťli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finans├│w, jego zwi─ůzki z zarz─ůdzaniem oraz tendencje rozwojowe na ┼Ťwiecie. Ca┼éokszta┼ét problematyki marketingu zosta┼é logicznie i sekwencyjnie uporz─ůdkowany. Przyswojenie tre┼Ťci u┼éatwia przyst─Öpny j─Özyk, przejrzysta prezentacja zagadnie┼ä og├│lnych i szczeg├│┼éowych, przyk┼éady oparte na do┼Ťwiadczeniach polskich przedsi─Öbiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocze┼Ťnie istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç dokonania przez wyk┼éadowc─Ö elastycznego wyboru cz─Ö┼Ťci, rozdzia┼é├│w, a nawet zagadnie┼ä, w zale┼╝no┼Ťci od typu uczelni. [ksiegarnia.pwn.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem : podr─Öcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : PWN, 2022. - 403 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Nowoczesny podr─Öcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pe┼éni dostosowany do program├│w takich przedmiot├│w, jak: zarz─ůdzanie, podstawy zarz─ůdzania, zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem, planowanie i zarz─ůdzanie. Autor w jasny i przyst─Öpny spos├│b wyja┼Ťnia zawi┼ée kwestie zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem przedsi─Öbiorstwem, si─Ögaj─ůc po przyk┼éady zaczerpni─Öte z polskiej gospodarki, co pozwala Czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnie┼ä. Du┼╝─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest jej struktura, w kt├│rej zosta┼éy wyodr─Öbnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadk├│w, umo┼╝liwiaj─ůce ┼éatwe powt├│rzenie materia┼éu. Podr─Öcznik jest podzielony na 14 rozdzia┼é├│w-wyk┼éad├│w, w kt├│rych autor omawia m.in.: ┬Ě teorie zarz─ůdzania, ┬Ě spo┼éeczny kontekst dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa, ┬Ě ┼Ťrodowisko przedsi─Öbiorstwa, ┬Ě proces podejmowania decyzji, ┬Ě planowanie, ┬Ě organizowanie, ┬Ě zarz─ůdzanie kadrami, ┬Ě zachowania organizacyjne, ┬Ě przewodzenie, ┬Ě przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç, ┬Ě kontrolowanie. Eugeniusz Michalski jest profesorem zwyczajnym i kierownikiem Katedry Zarz─ůdzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszali┼äskiej, gdzie by┼é dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarz─ůdzania i kierownikiem Katedry Marketingu Mi─Ödzynarodowego. Prowadzi┼é wyk┼éady w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wroc┼éawiu, na Politechnice Gda┼äskiej i Uniwersytecie Gda┼äskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.1 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again