Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(8)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Michalski Eugeniusz
(7)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Michalski Marek W
(1)
Urban Eugeniusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(1)
Temat
Marketing
(5)
Budownictwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Egzaminy do szkół średnich
(1)
Matematyka
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd. 1, dodruk. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 644, [1] s.; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Podstawy zarządzania ; 2. Ewolucja teorii zarządzania ; 3. Społeczny kontekst działalności przedsiębiorstwa ( Odpowiedzialność przedsiębiorstwa, Ochrona środowiska naturalnego , Kultura przedsiębiorstwa, Dylematy etyczne) ; 4. Środowisko przedsiębiorstwa (Czynniki środowiskowe, Wpływ środowiska ogólnego na przedsiębiorstwo, Krajowy system społeczno-gospodarczy, Działalność międzynarodowa przedsiębiorstwa, Zarządzanie działalnością międzynarodową, Współczesne wyzwania przedsiębiorstwa) ; 5. Podejmowanie decyzji ; 6. Planowanie ; 7. Organizowanie ; 8. Zarządzanie kadrami (Projektowanie stanowisk pracy, Nabór pracowników, Wybór między kandydatami na pracowników, Polityka kadrowa, Współczesne trendy zatrudnienia ) ; 9. Zachowania organizacyjne ; 10. Przewodzenie (Style przewodzenia , Motywowanie, Podłoże i techniki załagodzenia konfliktu) ; Przedsiębiorczość (Zakładanie przedsiębiorstwa, Rozwój przedsiębiorstwa, Tworzenie planu biznesowego, Konstrukcja planu biznesowego) ; 12. Zarządzanie jakością, wprowadzanie innowacji i zmian ; 13. Zarządzanie produkcją ; 14. Kontrolowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : PWN, 2022. - 403 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala Czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: · teorie zarządzania, · społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, · środowisko przedsiębiorstwa, · proces podejmowania decyzji, · planowanie, · organizowanie, · zarządzanie kadrami, · zachowania organizacyjne, · przewodzenie, · przedsiębiorczość, · kontrolowanie. Eugeniusz Michalski jest profesorem zwyczajnym i kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, gdzie był dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania i kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego. Prowadził wykłady w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, na Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej