Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Francik Anna
(1)
Maráková Vanda (1976- )
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Innowacje
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
[...] Turbulentne i szybko zmieniające się otoczenie to dziś naturalne środowisko, w jakim przychodzi funkcjonować praktyczne wszystkim podmiotom gospodarczym i kadrze zarządzającej. [...] W związku z tym źródłem dostosowania celów i strategii działania współczesnych przedsiębiorstw do radykalnych zmian zachodzących w ich otoczeniu sa zarówno innowacje prosektorowe, marketingowe i poznawcze, jak i organizacyjne oraz kultury organizacyjnej. [...] Lektura poszczególnych części pracy oraz analiza i ocena jej treści dowodzą, że cenne w niej jest wieloaspektowe ujęcie innowacyjności i pokazanie, że proces ten jest konsekwencją interakcji kreatywności, przedsiębiorczości, konkurencyjności, wiedzy, zarządzania i wzrostu gospodarczego. [fragment recenzji Ryszarda Borowieckiego]
Spis treści: Globalne spojrzenie na innowacyjność ; Działalność innowacyjna przedsiębiorstw ; Innowacyjność i przedsiębiorczość w organizacji ; Innowacyjne działania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej