Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Autor
Lany Magdalena
(2)
Adair John (1934- )
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Payne Tim
(1)
Wood Robert (1941- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Marketing
(1)
Motywacja pracy
(1)
Przywództwo
(1)
Symbole
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Adresaci: Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations . [ksiegarnia.pwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej