Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(5)
Autor
Kachniewska Magdalena
(5)
Martin William B
(1)
Witkowski Czesław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Hotelarstwo
(3)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Gastronomia
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Turystyka
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Turystyka jako przedmiot badań ekonomicznych ; 2.Uwarunkowania popytu turystycznego ; 3.Ekonomika podaży turystycznej (Podmioty podaży turystycznej, Cel działalności przedsiębiorstwa turystycznego w świetle alternatywnych teorii firmy, Czynniki kształtujące wielkość produkcji i ceny usług turystycznych, Formy regulacji i integracja przedsiębiorstw turystycznych, Przeobrażenia podaży turystycznej pod wpływem nowoczesnych technologii) ; 4.Równowaga i relacje konkurencyjne na rynku turystycznym (Pojęcia rynku, rynku turystycznego i mechanizmu rynkowego, Równowaga na rynku turystycznym i przyczyny jej zakłóceń, Zjawisko konkurencji i bariery wejścia na rynek, Istota konkurencyjności i źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Konkurencyjność obszarów turystycznych i jej uwarunkowania, Innowacyjność jako czynnik konkurencyjności na rynku turystycznym) ; 5.Miejsce turystyki w gospodarce narodowej (Mechanizm mnożnika turystycznego, Wpływ turystyki na PKB, Rachunek satelitarny turystyki (RST), Wymiana turystyczna z zagranicą jako eksport/import niewidzialny) ; 6.Globalizacja i internacjonalizacja działalności turystycznej (Wielkość i czynniki rozwoju międzynarodowego ruchu turystycznego, Przyczyny rozwoju międzynarodowej wymiany turystycznej w świetle teorii ekonomicznych, Globalizacja jako czynnik przeobrażeń rynku turystycznego, Motywy globalnej ekspansji przedsiębiorstw turystycznych, Ekonomiczna ocena międzynarodowej wymiany turystycznej, Gospodarki monokulturowe i zjawisko kolonizacji turystycznej) ; 7.Turystyka a środowisko społeczne i naturalne (Współzależność turystyki i środowiska naturalnego, Turystyka jako determinanta jakości życia w wymiarze społeczno-kulturowym, Koncepcja zrównoważonego rozwoju turystyki, Uwarunkowania wdrażania koncepcji rozwoju zrównoważonego na rynku turystycznym) ; 8.Miejsce państwa na rynku turystycznym (Pojęcie i typologia efektów zewnętrznych rozwoju turystyki, Rozwiązania problemu efektów zewnętrznych, Dobra publiczne na rynku turystycznym, Dylematy dostarczania dóbr publicznych na rynku turystycznym, Koszty transakcyjne i asymetria informacji, Metody ograniczania asymetrii informacji i kosztów transakcyjnych na rynku turystycznym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej