Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(3)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Buczkowski Bogdan
(1)
Dorożyńska Agnieszka
(1)
Świerkocki Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Inwestycje zagraniczne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Specjalna strefa ekonomiczna
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Łódź (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Treść: Część I - Aspekty teoretyczne - Rozdział 1 Region jako przedmiot badań ekonomicznych ( Definicja regionu, Typy struktury przestrzenno-gospodarczej regionu, Rozwój gospodarczy regionu, Determinanty rozwoju regionów, Miary oceny sytuacji gospodarczej regionu) ; Rozdział 2 Bezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) w regionach w świetle teorii i badań empirycznych (BIZ jako forma ekspansji przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym, Region jako środowisko dla BIZ, Skutki BIZ w regionach goszczących - przegląd badań) ; Część II - Case study - Rozdział 3 Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce regionu łódzkiego ( Województwo łódzkie jako miejsce lokowania inwestycji, Charakterystyka spółek z udziałem kapitału zagranicznego, Działalność inwestorów zagranicznych w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej, Wyniki badania ankietowego przemysłowych spółek z udziałem kapitału zagranicznego, Ocena warunków prowadzenia działalności w regionie łódzkim).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50.1 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw. Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
International expansion of Polish enterprises through foreign direct investment is a relatively new although dynamic phenomenon that starts to exerts powerful effect on the landscape of Polish economy and its competitiveness. Understandably, it arouses growing interest among businessmen, politicians, and economists. Being a part of relatively modest, so far, population of publications on active internationalisation of Polish enterprises, this book discusses results of studies conducted at the Faculty of Economics and Sociology of the University of Lodz. Its merits include a comprehensive approach to the subject: it presents solid theoretical foundations of the internationalization process as well as quantitative (based on detailed, unpublished data of the Central Statistical Office of Poland (GUS) for Poland and for the Lodz voivodeship) and qualitative (questionnaire based study of determinants and effects of internationalisation of enterprises from the Lodz voivodeship) empirical analyses. Thus, it is an attempt of closing the information gap in the Polish publishing market, which may also provide further inspiration for future investigation of Polish direct investment.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej