Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 s. : rys., wykr. ; 23 cm.
Treść: Spis treści: Rozdz. 1. Marketing medialny - definiowanie zjawiska (badania rynku prasowego, telewizyjnego, radiowego, internetowego) ; Rozdz. 2. Produkt medialny a potrzeby i pragnienia konsumentów ; Rozdz. 3. Dystrybucja medialna a wygoda nabycia mediów (dystrybucja medialna ze względu na ilość pośredników, na rodzaj środków komunikowania masowego - prasa, radio, telewizja, Internet, na zasięg ukazywania się, na częstotliwość ich rozpowszechniania), Wygoda nabywców środków komunikowania masowego, Oferta jakościowa i ilościowa mediów, Model dystrybucji medialnej w kontekście wygody nabywców ; Rozdz. 4. Cena jako koszt ponoszony przez klienta, Rozdz. 5. Promocja mediów jako komunikacja z nabywcami : Zadania promocji i jej grupy docelowe, Główne obszary promocji medialnej, Instrumenty promocji mediów w mediach, Najpopularniejsze metody promowania mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej