Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 12
(1)
Autor
Bojewska Barbara
(1)
Hołub Barbara
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Innowacje
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Otyłość
(1)
Parki technologiczne
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Temat: miejsce
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skrócony spis treści : Część pierwsza. Współczesna gospodarka a innowacje - Rozdział 1. Rola Państwa i rządu w kształtowaniu innowacyjnej gospodarki ; Rozdział 2. Istota współczesnych innowacji - specyfika, kierunki, trendy (Szerokie i wąskie definicje innowacji, Procesy innowacyjnego uczenia się przedsiębiorstw, Modele zamknięte i otwarte procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie, Ewolucja paradygmatu innowacji technicznej) ; Rozdział 3. Innowacje w przepisach prawnych Rozdział 4. Finansowanie innowacji (Formy i rodzaje finansowania innowacji, Fundusze kapitału zalążkowego, Fundusze pożyczkowe i doręczeniowe, Kapitał wysokiego ryzyka - anioły biznesu, fundusze venture capital, Fundusze uenture capital, Mezzanine, Pozostałe źródła finansowania innowacji) ; Rozdział 5. Problemy w finansowaniu nauki i innowacji w Polsce. Część druga. Innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej - Rozdział 6. Przewaga konkurencyjna gospodarki jutra ; Rozdział 7. Kreatywność usług ; Rozdział 8. Marketing innowacji i innowacje w marketingu ; Rozdział 9. Jakość produktu jako element przewagi konkurencyjnej w marketingu ; Rozdział 10. Innowacje w obsłudze logistycznej klienta (Klient: suweren, wasal czy współdecydent, Klient w koncepcji logistyki, Obsługa logistyczna, Koncepcje zorientowane na klienta) ; Rozdział 11. Wdrażanie innowacji nietechnologicznych w sektorze MSP w Polsce. Część trzecia. Wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw - Rozdział 12. Organizacyjne uwarunkowania innowacji w przedsiębiorstwie ; Rozdział 13. Instytucje wsparcia biznesu i innowacji w Polsce ; Rozdział 14. Parki technologiczne (Zasoby i potencjał parków technologicznych, Parki technologiczne głównym beneficjentem "Dyfuzji innowacji" w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG) -przykład dobrej praktyki) ; Rozdział 15. Partnerstwo publiczno-prywatne ; Rozdział 16. Klastry jako forma integracji przedsiębiorstw ; Rozdział 17. Utrzymanie klienta dzięki zastosowaniu interakcyjności na przykładzie rozgłośni radiowej (Marketing interakcyjny rozgłośni radiowej, Model hipermedialnej komunikacji ze słuchaczem) ; Rozdział 18. E-biznes - główne obszary innowacji ; Rozdział 19. Innowacyjne działania marketingowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przez promocję marek miast i regionów (Marketing terytorialny, Marka miejsca jako centrum uwagi, Branding - pojęcie i znaczenie w nadawaniu marek i promocji miejsc) ; Rozdział 20. Założenia tworzenia prywatnych zakładów klinicznych oraz innowacje w obsłudze pacjentów (doświadczenia niemieckie) ; Rozdział 21. Ramowy program finansowania innowacji transportowych w województwie zachodniopomorskim do 2015 r. (Infrastruktura portowa bazy kontenerowej na Ostrowie Grabowskim jako innowacja w porcie Szczecin-Swinoujście).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej