Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Autor
Hajder Krzysztof
(3)
Donaj Łukasz
(1)
Górny Maciej (politolog)
(1)
Kacperska Magdalena
(1)
Musiał-Karg Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
COVID-19
(2)
Bezrobocie
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Kryzys gospodarczy (2020)
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Prawa człowieka
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczeństwo
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pandemia COVID-19 stanowi największe od lat wyzwanie z jakim muszą się zmierzyć firmy i marki na całym świecie. Obszarem szczególnej wrażliwości jest w tym zakresie szeroko rozumiana komunikacja marketingowa, a wpływ koronawirusa na tę sferę funkcjonowania przedsiębiorstwa wymaga refleksji naukowej, co stanowiło cel niniejszej pracy. W artykule przedstawiono zarys realiów funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu. Zwrócono uwagę na rodzaje aktywności firm w takim okresie oraz możliwe do realizacji strategie przynoszące najlepsze efekty po ustąpieniu recesji. Omówiono wpływ kryzysu na zachowania konsumentów oraz przykłady komunikacji marketingowej w czasie pandemii. Następnie przedstawiono rozważania dotyczące transformacji cyfrowej gospodarki z perspektywy działań marketingowych. Na podstawie kwerendy literatury i analizy przypadków, potwierdzono hipotezę, że czas pandemii stał się katalizatorem procesu skokowej cyfryzacji komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19.4.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej