Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Gwarda-Gruszczyńska Edyta
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dyfuzja innowacji
(1)
Innowacje
(1)
Komercjalizacja wyników badań naukowych
(1)
Transfer technologii
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesne koncepcje innowacji / Edyta Gwarda-Gruszczyńska. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 181 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Publikacja jest skierowana do studentów, doktorantów i młodych badaczy. Zamierzeniem autorki nie było opracowanie podręcznika akademickiego, w którym można znaleźć wszystkie najważniejsze zagadnienia z zakresu zarządzania innowacjami. Głównym celem monografii jest prezentacja współczesnych koncepcji, a przede wszystkim kierunków rozwoju innowacji. Podstawą analiz stały się koncepcja zrównoważonego rozwoju oraz przewidywane przez analityków megatrendy, które będą kształtowały świat w kolejnych latach. Obecnie technologia uznawana jest za jeden z głównych czynników, które wpływają na wszystkie aspekty życia ludzkiego. Stopień zaawansowania nowoczesnych technologii i ich wszechobecność sprawiają, że innowacyjne rozwiązania mają coraz większy wpływ na życie ludzi oraz funkcjonowanie przedsiębiorstw. Dlatego w publikacji dużo uwagi poświęcono innowacjom technologicznym, zwłaszcza tym, które mogą stanowić podstawę do tworzenia nowości w innych sektorach (np. technologie graniczne, kluczowe technologie wspomagające). W monografii poruszono także problematykę innowacji w obszarze ekologii i w sferze społecznej oraz podjęto próbę identyfikacji kierunków jej rozwoju w Europie i na świecie.[ksiegarnia.pwn.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rozwój nowych technologii, skracanie cyklu życia wyrobów, rosnące zróżnicowanie potrzeb klientów powodują, że problematyka komercjalizacji nowych technologii w ostatnich kilkunastu latach stała się bardzo popularna i nabiera coraz to większego znaczenia. Nowe technologie dla wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych działających w sektorach podlegających szybkim zmianom technologicznym, stanowią podstawę do budowania przewagi konkurencyjnej, wzrostu i zyskowności. Komercjalizację najprościej można określić jako doprowadzenie do sprzedaży. W przypadku nowej technologii lub oryginalnych wyników badań naukowych w procesie tym menadżerowie muszą zmierzyć się z kilkoma ważnymi decyzjami, które często decydują o sukcesie przedsięwzięcia. Kluczowe decyzje dotyczą: przystąpienia do komercjalizacji (komercjalizować czy nie), wyboru sposobu ochrony własności intelektualnej, sposobu finansowania poszczególnych etapów tego procesu, czy wreszcie sposobu wprowadzania nowej technologii na rynek. Skuteczne i przemyślane wybory składające się na kształt procesu komercjalizacji doprowadzą nie tylko do sprzedaży nowej technologii, ale również przyniosą wartość dodaną zarówno inicjatorom tego procesu, jak i innym uczestnikom łańcucha kreowania wartości (klientom, dla których były tworzone, partnerom biznesowym).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej