Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Planeta 11
(1)
Filia nr 13
(1)
Autor
Grzegrzółka Liliana
(2)
Goerger Harlan H
(1)
Harris Vincent
(1)
McQueen Michael
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt pokoleń
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Relacje międzypokoleniowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zmiana społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
KIM SĄ „ONI”? I CZEGO CHCĄ?
Dla niektórych dobrze wykształconymi i ambitnymi młodymi ludźmi, za pan brat z nowymi technologiami, gotowymi zmierzyć się z całym światem i go zmieniać. Inni widzą w nich osoby nielojalne, niecierpliwe, nieokazujące szacunku, pełne żądań, które wcale nie uważają, że trzeba ciężko pracować, by coś osiągnąć. Urodzeni między wczesnymi latami osiemdziesiątymi a końcem lat dziewięćdziesiątych dwudziestego wieku, przedstawiciele generacji Y z pewnością wywołali poruszenie w ostatnich latach. Rodzice, nauczyciele i właściciele firm stoją przed bardzo poważnym wyzwaniem, jak zrozumieć pokolenie, które w rzeczy samej dorastało w innym świecie, i sprawić, by „ONI” chcieli się bardziej zaangażować w działanie. Często jednak w swojej bezradności nie wiedzą jak to na dobrą sprawę zrobić? Ta książka pomaga samodzielnie znaleźć odpowiedzi na to i inne jeszcze ważne pytania. Nie oferuje magicznej pigułki, nie wskazuje prostych trzech kroków do osiągnięcia natychmiastowego porozumienia. Przedstawia natomiast cały szereg dobrych pomysłów, spostrzeżeń i wyjaśnień jak sobie, z większym lub mniejszym powodzeniem, radzić. Nie wystarczy zatrzymać się jedynie na zrozumieniu i porozumieniu. Ważna jest jeszcze empatia. Bardzo ważna. [studioemka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać ┬Nie├ klienta bez zmniejszania marży. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób, i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej