Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(7)
Autor
Garbarski Lechosław
(8)
Baran Radosław
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Temat
Marketing
(6)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Współdziałanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 183, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Część I. Zrozumieć marketing - 1. Istota Marketingu ; (Struktura problematyki, Kluczowe pojęcia, Koncepcje i praktyczne zastosowania) ; 2. Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, 3. Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; Część II. Odkrywanie szans rynkowych - 4. Analiza warunków działania, 5. Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, 6. Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, 7. Zachowania konkurentów na rynku ; Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania - 8. Segmentacja rynku (Sposoby definiowania segmentacji rynku, ACORN, Segmentacja według kryterium wartości klienta, VALS, "Euro Socio Styles" Gfk Lifestyle Research, Segmentacja internautów w Polsce (Gemius), Telefony Emporia dla seniorów), 9. Wybór rynku docelowego (Czynniki oceny atrakcyjności segmentów rynku według Malcolma McDonalda, Atrakcyjność segmentów według Rogera J. Besta), 10. Pozycjonowanie (Pozycjonowanie w modelu STP, Algorytm procesu pozycjonowania, Pozycjonowanie ze względu na cechy produktu i oferowane korzyści, Emocjonalność i funkcjonalność a kryterium pozycjonowania, Opcje pozycjonowania marki produktu, Mapa łańcuchów znaczeniowych, Pozycjonowanie produktów WITTCHEN, Wybór własnej pozycji na rynku, Al Ries (guru pozycjonowania) i jego rady) ; 11. Decyzje związane z produktem i marką (Badania dotyczące nowego produktu na przykładzie kosmetyków, Rola marki w kreowaniu portfela produktów na przykładzie głównych podmiotów branży wędliniarskiej w Polsce, Ocena asortymentu przedsiębiorstwa przy użyciu macierzy McKinseya), 12. Decyzje związane z kształtowaniem cen (Sposoby kształtowania cen oparte na kosztach, popycie i cenach produktów konkurentów, Kształtowanie cen przy sprzedaży produktów na giełdach towarowych, aukcjach i w ramach przetargów) , 13. Decyzje związane z dystrybucją, 14. Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej (Działania w zakresie PR wewnętrznego i zewnętrznego w firmie usługowej, Działania sponsoringowe w najbardziej popularnych w Polsce dyscyplinach sportu, Komunikacja nieformalna w promowania marki - kampania promocyjna Australii, Metody tworzenia budżetu komunikacji marketingowej, Struktura i zawartość briefu reklamowego) ; 15. Kształtowanie struktury marketingu-mix (Uwarunkowania struktury marketingu-mix w przypadku leków na receptę i leków sprzedawanych bez recepty, Hierarchia znaczenia instrumentów i narzędzi marketingu-mix na rynku usług notarialnych, Optymalizacja marketingu-mix przeprowadzona przez firmę Bottom-Line Analytics) ; Część V. Kształtowanie efektywność działań marketingowych - 16. Koszty i efekty działań marketingowych, 17. Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej (Struktura budżetu marketingu - analiza przypadku (Fast Fitness) ; 18. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1: Istota Marketingu, Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej. Część II. Odkrywanie szans rynkowych, Rozdział 4: Analiza warunków działania, Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Rozdział 8: Segmentacja rynku, Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Rozdział 10: Pozycjonowanie, Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu, Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych, Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Rozdział 18: Plan marketingowy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. [24naukowa.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. [lubimyczytac.pl].
Spis treści : Istota marketingu ; Marketing a warunki działania ; Podstawy decyzji marketingowych ; Marketing w procesach konkurencji ; Postępowanie nabywców na rynku ; Wybór rynku docelowego ; Plasowanie ; Badania marketingowe ; Produkt ; Działania związane z produktem ; Opakowanie i marka produktu ; Cena ; Kształtowanie i zmiany cen ; Dystrybucja towarów : Formy organizacyjne dystrybucji towarów ; Aktywizacja sprzedaży ; Instrumenty akywizacji sprzedaży ; Marketing bezpośredni ; Kierowanie działalnością marketingową ; Marketing w wybranych obszarach działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej