Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Planeta 11
(4)
Autor
Gandzel Mariusz
(4)
Szyma Rafał
(4)
Oracz Michał
(3)
Fiema Łukasz
(2)
Aresiewicz Konstanty "C. A."
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Doraczyński Wojtek
(1)
Foksowicz Piotr
(1)
Gruszewicz Radosław
(1)
Hammudeh Adam
(1)
Hercka Roch
(1)
Majorczyk Bartosz
(1)
Maniak Sławomir
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Nowak Jakub
(1)
Polaczkiewicz Radosław
(1)
Trela-Szyma Barbara
(1)
Trzewiczek Ignacy
(1)
Zaród Mateusz
(1)
Zieliński Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Gry fabularne
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 15)
Piętnasty dodatek w linii Neuroshimy poświęcony jest opisowi stworów, które można napotkać na bezdrożach Zasranych Stanów. Fani Neuroshimy znajdą w nim 60 niezwykłych bestii, opisanych równie dokładnie jak w przypadku maszyn Molocha. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 17)
Krew i Rdza II to siedemnasty dodatek do Portalowej Neuroshimy. Nie jest on tak, jak jego poprzednik, zbiorem scenariuszy i "podaną na sucho" storylinią. Widać, że Portal postanowił tym razem zebrać wszelkie interesujące graczy informacje w zmiksowanym sosie, podlanym dodatkowo sporą liczbą nowych pomysłów, zasad i smaczków wprost z Zasranych Stanów. Dodatek liczy sobie 128 stron i wydany został w takim samym formacie jak poprzednie podręczniki do NS. Układ stron, layout i ilustracje nie odbiegają od tego, do czego przyzwyczaiło nas wydawnictwo z Gliwic. Nie wszystkie grafiki przypadły mi do gustu, ale to już kwestia osobistego odbioru, więc nie mnie oceniać ich jakość. Powiem tylko, że znalazłem kilka perełek, które naprawdę mi się podobają - komiksowa kreska podobna do tej z InSpectres jest miła dla mojego oka. Książka jest trwała - nie rozpadła mi się po tygodniu noszenia jej w torbie, wożenia po całym mieście i intensywnego wczytywania się w nią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna ; 13)
Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej teoretycznych. Jest więc Poradnik użytkownika bestiariusza, opisujący kilka nie tak oczywistych trików na wprowadzanie i korzystanie z wyciąganych z bestiariusza przeciwników. Do tego mamy jeszcze rozdział o tuningowaniu opisanych w dodatku robotów oraz garść rozszerzonych zasad. Po części teoretycznej następuje opis robotów, czyli danie główne. Na pierwszy ogień idą roboty bojowe, jest ich też w dodatku najwięcej. Są tu i słabizny do rozruszania BG (które często bojową funkcję pełnią tylko przy okazji), są klasyczni przeciwnicy - tacy na każdą okazję, są groźne stalowe bestie, których lepiej nie spotykać nigdy, są maszyny, które jeśli MG zechce, zaopiekują się ciężkim sprzętem graczy i zamienią ich opancerzone wozy w stertę złomu. Roboty są bardzo różnorodne, oparte na bardzo różnych pomysłach - znajdzie się tu i molochowy samobieżny motor, i wredna mina na kółkach, zcyborgizowana puma, maszyna strzelająca klejem, sieciarz, czy z pozoru śmieszny i chudy metalowy ludzik o kończynach ostrych jak brzytwa. Oprócz dziwadeł, na widok których gracze wybałuszą oczy, nie zabraknie też bardziej klasycznych - jak choćby Ciężki Łowca, Strzelec itd. Jest z czego wybierać, dla każdego coś dobrego, i na każdą okazję coś się znajdzie. Sprzęt ciężki to w niniejszym zestawieniu mniej liczna grupka, bo i w końcu ileż razy BG toczą duże bitwy z Molochem? Przede wszystkim znalazły się tu maszyny wspomniane w podręczniku podstawowym - i są głównie po to, by w miarę potrzeby dać graczom jasny przekaz: "stop, dalej przejścia nie ma". [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Neuroshima : postapokaliptyczna gra fabularna 16)
Ruiny to szesnasty dodatek w serii Neuroshimy. Jego tematem są opuszczone budowle, gruzowiska, zawalone wieżowce i wszystko co się z nimi łączy. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki RPG (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej