Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Planeta 11
(2)
Filia nr 9
(1)
Autor
Gallo Carmine
(3)
Sałbut Bartosz
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sławińska Kamilla
(1)
Sławiński Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Jobs, Steven (1955-2011)
(2)
Apple Inc
(1)
Innowacje
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Odmień oblicze swojej firmy. Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników - ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam - najwyższy - standard obsługi. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
(Znak Litera Nova)
Ta książka powie ci, jak myśleć inaczej. Nie tylko o swojej karierze i wizji świata, ale też o produktach i klientach. Podpowie ci, jak uruchomić swój mózg, mówiąc "nie" tysiącu niepotrzebnych rzeczy oraz... jak odcisnąć ślad we wszechświecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
(Znak Litera Nova)
Prezentacje to podstawa. Od nich często zależy sukces lub porażka firmy. Nie ma lepszego mówcy niż Steve Jobs. Jedynie on potrafii skutecznie zamienić potencjalnych nabywców w klientów, a klientów - w wyznawców... Ta książka jako pierwsza odkrywa sekrety leżące u podstaw technik, jakie Jobs stosuje, by porwać widownię...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej