Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Dołhasz Magdalena (1963- )
(1)
Sagan Adam
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Niniejsze opracowanie przygotowane zostało jako pomoc w procesie kształcenia z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej) oraz reklamy. Autorki, opracowując niniejszy skrypt, wykorzystały swoje doświadczenia wynikające z prowadzenia od kilku lat zajęć dydaktycznych z tej dziedziny. Skrypt jest przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz dyplomowych, rozpoczynających naukę komunikacji rynkowej na poziomie podstawowym, na wszystkich kierunkach studiów ekonomicznych, a szczególnie na kierunku "marketing i komunikacja rynkowa". Stanowi on uzupełnienie podręczników z zakresu komunikacji rynkowej i marketingowej, a w szczególności podręcznika pt. Komunikacja marketingowa. Modele, struktura, formy przekazu (2013) autorstwa Jana W. Wiktora. Opracowanie może być również wykorzystane jako materiał pomocniczy dla prowadzących zajęcia z tego zakresu, gdyż treści w nim zawarte mogą stanowić inspirację do przygotowania różnego typu warsztatów, ćwiczeń czy konwersatoriów z przedmiotów marketingowych, na przykład z podstaw komunikacji rynkowej, komunikacji marketingowej, reklamy, promocji, marketingu itp. W skrypcie przedstawiono podstawowe kategorie z zakresu komunikacji rynkowej (marketingowej), szeroko pojętego marketingu oraz zadania i testy. Mogą one być pomocne do przyswojenia wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, przygotowania się do ćwiczeń, a także sprawdzenia zakresu wiedzy. Należy zaznaczyć, że w podręczniku ograniczono się jedynie do podstawowych kategorii, koncentrując uwagę na zagadnieniach związanych z wybranymi obszarami komunikacji marketingowej, tj.: istocie i pojęciu oraz elementach i rodzajach komunikacji rynkowej (marketingowej), modelach komunikacji marketingowej, komunikacji interpersonalnej, masowej i hipermedialnej oraz badaniach marketingowych i planowaniu działań komunikacji marketingowej, uwzględniając wybrane instrumenty, środki i techniki (promotion mix).[www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej