Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(4)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Ozimek Irena
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie IBRKK.)
Treść : Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w Unii Europejskiej i w Polsce (Charakterystyka społeczeństwa informacyjnego, Dostęp do Internetu w krajach Unii Europejskiej, Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce według cech socjodemograficznych, Obawy Polaków dotyczące bezpieczeństwa w sieci) ; Rozdział 2. Konsument na rynku e-handlu (Charakterystyka e-handlu, Prokonsumenckie zmiany w e-handlu, Zachowania e-konsumentów na rynku e-handlu, Prawa konsumenta na rynku e-handlu, Perspektywy rozwoju e-handlu) ; Rozdział 3. E-bankowość z perspektywy konsumentów (Historia e-bankowości, Rozwój e-bankowości w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej. Liderzy rynku w Polsce, Produkty bankowości internetowej. Innowacyjne produkty bankowości internetowej, Skłonność Polaków do korzystania z usług e-bankowości, Bariery rozwoju e-bankowości w Polsce, Korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania przez konsumentów z usług bankowości internetowej, Perspektywy rozwoju e-bankowości w Polsce).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: 1.1. Internet we współczesnym świecie (Przemiany cywilizacyjne, Internet jako współczesne medium komunikacji rynkowej, Zmiany w dostępie i korzystaniu z internetu w krajach Unii Europejskiej) ; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni (Charakterystyka e-konsumenta, Prosument w sieci, Konsument w dobie kryzysu) ; 3. E-usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja) (E-administracja jako przejaw budowania partnerskich relacji między urzędem a klientem, E-zdrowie szansą na poprawę opieki zdrowotnej i poziomu wiedzy o zdrowiu, E-edukacja szansą na upowszechnianie wiedzy) ; 4. E-usługi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel, e-turystyka, e-kultura) ; 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia) ; 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów (Prawa dotyczące korzystania z e-usług, Usługi prokonsumenckie jako element budowania zaufania konsumentów do e-biznesu, Znaczenie e-edukacji konsumenckiej dla wzmacniania pozycji konsumentów na rynku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej