Form of Work
Książki
(13)
Audiobooki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(11)
unavailable
(6)
Branch
Planeta 11
(7)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(3)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(1)
Author
Cialdini Robert B. (1945- )
(15)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(10)
Goldstein Noah J
(2)
Lipa Michał
(2)
Martin Steve J
(2)
Śledź Andrzej
(2)
Kenrick Douglas T
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Neuberg Steven L
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Relacje międzyludzkie
(12)
Socjotechnika
(12)
Perswazja
(4)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Samowychowanie
(2)
Uwaga (psychologia)
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(9)
Poradnik
(2)
Literatura w języku angielskim
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
15 results Filter
Book
In basket
Po wielkim sukcesie "Wywierania wpływu na ludzi" Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest – choć nieco ryzykowne etycznie – nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa – fascynująca i błyskotliwa – a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora. [empik.com]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Robert Cialdini w książce pt. "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" zabiera nas w fascynujący świat psychologii i ludzkich zachowań. Ta znakomita książka Roberta Caldiniego z dziedziny psychologii społecznej prezentuje różne techniki wywierania wpływu na innych ludzi. Skierowana jest także do tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Sztukę wpływania na innych mogą wykorzystywać osoby, które zawodowo pracują na takich stanowiskach, jak: dziennikarz, psycholog, kierownik, negocjator, specjalista od reklamy i marketingu, prawnik, ekonomista, nauczyciel i wychowawca. Jest to obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą poszerzać swoją wiedzę o ludzkich zachowaniach i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów, a także dla tych, którzy chcą się obronić przed jej niepożądanym wpływem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 29.3 (1 egz.)
Book
Audiobook
CD
In basket
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekł. [z ang.] Bogdan Wojciszke. - Nowe poszerz. wyd. 6 w jęz. pol. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 324 s. : rys. ; 25 cm + Płyta CD.
(Bestseller)
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji? Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?... Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Psychologii Społecznej)
"Wywieranie wpływu" stało się dla wielu lekturą obowiązkową. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 31/Mag (1 egz.)
Book
In basket
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
Book
In basket
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekład: Bogdan Wojciszke. - Wyd. 6. w języku polskim (nowe, poszerzone wydanie). - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2012. - 326 s. : ilustracje ; 24 cm.
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osóbzawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 29.3 (1 egz.)
Book
CD
In basket
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekł. [z ang.] Bogdan Wojciszke. - Nowe poszerz. wyd. 6 w jęz. pol. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010. - 328 s. : rys. ; 25 cm + Płyta CD.
(Bestseller)
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji? Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?... Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
No cover
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
No cover
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Psychologia (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
Audiobook
CD
In basket
(Onepress Classic)
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje. Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku! Audiotrening - fragment 1. Psychologia na Twoich usługach : - Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?; - Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste? ; - Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?; - Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna? ; - Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?; - Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?; - Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę? [wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
Book
In basket
(Laurum)
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Ja (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. ang (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 29 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again