Sortowanie
Źródło opisu
Wolne Lektury
(7)
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
E-booki
(7)
Poezja
(7)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Autor
Bednarczyk Dorota
(7)
Białowąs Danuta
(7)
Ciećwierz Iwona
(7)
Dyja Anna
(7)
Erdmann Izabela
(7)
Ginalska Agnieszka
(7)
Hornowska Sylwia
(7)
Kosińska Aleksandra
(7)
Kowalska Dorota
(7)
Kuszpit Marta
(7)
Lech Justyna
(7)
Leśmian Bolesław
(7)
Mazan Natalia
(7)
Nadwadowska Małgorzata
(7)
Paczoska Krystyna
(7)
Sekuła Aleksandra
(7)
Staniszewska Monika
(7)
Trzeciak Weronika
(7)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Kopera Sebastian
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Content marketing
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Innowacje
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Wiersze
(7)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej