Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Autor
Baran Radosław
(4)
Garbarski Lechosław
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Temat
Marketing
(3)
Marketing strategiczny
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Treść : Część I. Zrozumieć marketing - 1. Istota Marketingu ; (Struktura problematyki, Kluczowe pojęcia, Koncepcje i praktyczne zastosowania) ; 2. Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, 3. Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; Część II. Odkrywanie szans rynkowych - 4. Analiza warunków działania, 5. Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, 6. Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, 7. Zachowania konkurentów na rynku ; Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania - 8. Segmentacja rynku (Sposoby definiowania segmentacji rynku, ACORN, Segmentacja według kryterium wartości klienta, VALS, "Euro Socio Styles" Gfk Lifestyle Research, Segmentacja internautów w Polsce (Gemius), Telefony Emporia dla seniorów), 9. Wybór rynku docelowego (Czynniki oceny atrakcyjności segmentów rynku według Malcolma McDonalda, Atrakcyjność segmentów według Rogera J. Besta), 10. Pozycjonowanie (Pozycjonowanie w modelu STP, Algorytm procesu pozycjonowania, Pozycjonowanie ze względu na cechy produktu i oferowane korzyści, Emocjonalność i funkcjonalność a kryterium pozycjonowania, Opcje pozycjonowania marki produktu, Mapa łańcuchów znaczeniowych, Pozycjonowanie produktów WITTCHEN, Wybór własnej pozycji na rynku, Al Ries (guru pozycjonowania) i jego rady) ; 11. Decyzje związane z produktem i marką (Badania dotyczące nowego produktu na przykładzie kosmetyków, Rola marki w kreowaniu portfela produktów na przykładzie głównych podmiotów branży wędliniarskiej w Polsce, Ocena asortymentu przedsiębiorstwa przy użyciu macierzy McKinseya), 12. Decyzje związane z kształtowaniem cen (Sposoby kształtowania cen oparte na kosztach, popycie i cenach produktów konkurentów, Kształtowanie cen przy sprzedaży produktów na giełdach towarowych, aukcjach i w ramach przetargów) , 13. Decyzje związane z dystrybucją, 14. Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej (Działania w zakresie PR wewnętrznego i zewnętrznego w firmie usługowej, Działania sponsoringowe w najbardziej popularnych w Polsce dyscyplinach sportu, Komunikacja nieformalna w promowania marki - kampania promocyjna Australii, Metody tworzenia budżetu komunikacji marketingowej, Struktura i zawartość briefu reklamowego) ; 15. Kształtowanie struktury marketingu-mix (Uwarunkowania struktury marketingu-mix w przypadku leków na receptę i leków sprzedawanych bez recepty, Hierarchia znaczenia instrumentów i narzędzi marketingu-mix na rynku usług notarialnych, Optymalizacja marketingu-mix przeprowadzona przez firmę Bottom-Line Analytics) ; Część V. Kształtowanie efektywność działań marketingowych - 16. Koszty i efekty działań marketingowych, 17. Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej (Struktura budżetu marketingu - analiza przypadku (Fast Fitness) ; 18. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1: Istota Marketingu, Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej. Część II. Odkrywanie szans rynkowych, Rozdział 4: Analiza warunków działania, Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Rozdział 8: Segmentacja rynku, Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Rozdział 10: Pozycjonowanie, Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu, Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych, Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Rozdział 18: Plan marketingowy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej