Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(6)
Author
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(6)
Herman Andrzej
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Szablewski Andrzej T
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Zarz─ůdzanie
(5)
Przedsi─Öbiorstwo
(3)
Innowacje
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç (postawa)
(1)
Genre/Form
Podr─Öcznik
(2)
Poradnik
(1)
6 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 5.3 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 14.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Spis tre┼Ťci: Wst─Öp 1. Orientacja na wzrost warto┼Ťci wsp├│┼éczesnego przedsi─Öbiorstwa (Andrzej Herman, Andrzej Szablewski) 1.1. Nowe uwarunkowania rozwojowe przedsi─Öbiorstwa 1.2. Oczekiwania inwestor├│w 1.3. Nowe mierniki oceny rezultat├│w dzia┼éalno┼Ťci firmy 1.4. Migracja warto┼Ťci 1.5. Tworzenie warto┼Ťci firmy dla akcjonariuszy - spos├│b podej┼Ťcia 1.6. Si┼éy nap─Ödowe warto┼Ťci 1.7. Zasady i etapy zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů firmy 1.8. Warto┼Ť─ç tworzenia warto┼Ťci 1.9. Konkluzje 2. Cele dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa w warunkach niepewno┼Ťci i ryzyka (Andrzej Herman, Stanis┼éaw Kasiewicz) 2.1. Czynnik czasu, niepewno┼Ťci i ryzyka 2.2. Charakterystyka alternatywnych cel├│w 2.3. Wyb├│r cel├│w, miar funkcjonowania i czynnik├│w kontroli 2.4. Cele przedsi─Öbiorstw odnosz─ůcych sukcesy rynkowe 3. Cz┼éowiek - kreator warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa (Alicja Sajkiewicz) 3.1. Praca jako zas├│b przedsi─Öbiorstwa 3.2. Strategia rozwoju zasob├│w ludzkich 3.3. Wymiarowanie zasob├│w ludzkich 3.4. Diagnoza i projekcja zasob├│w pracy 3.5. Walory zasob├│w ludzkich 3.6. Do warto┼Ťci przez kompetencje 3.7. Zarz─ůdzanie kompetencjami 3.8. Kreatywno┼Ť─ç metod a warto┼Ť─ç 3.9. Konkluzje 4. Metody wyceny bie┼╝─ůcej warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa (Stanis┼éaw Kasiewicz, El┼╝bieta M─ůczy┼äska) 4.1. Ewolucja zasad wyceny warto┼Ťci polskich przedsi─Öbiorstw 4.2. Cele wyceny przedsi─Öbiorstwa w nowych realiach rynkowych 4.3. Blaski i cienie metod dochodowych 4.4. Metody maj─ůtkowe 4.5. Wycena a rodzaj dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa 4.6. Subiektywizm wyceny. Cena a warto┼Ť─ç 4.7. Wycena w warunkach gospodarki polskiej 4.8. Ewidencyjne podstawy wyceny przedsi─Öbiorstw. Sprawozdawczo┼Ť─ç finansowa 4.9. Do┼Ťwiadczenia innych kraj├│w 4.10. Praktyka a teoria wyceny 4.11. Uniwersalne zasady wyceny Przyk┼éady 5. Specyfika wyceny ma┼éych przedsi─Öbiorstw (Piotr Ostaszewicz, Marek Panfil) 5.1. Rozw├│j ma┼éej przedsi─Öbiorczo┼Ťci w Polsce w okresie transformacji 5.2. Charakterystyka rozwoju ma┼éych przedsi─Öbiorstw w latach dziewi─Ö─çdziesi─ůtych 5.3. Specyfika ma┼éych przedsi─Öbiorstw 5.4. Cele wyceny ma┼éych przedsi─Öbiorstw 5.5. Zakres i przygotowanie danych potrzebnych do wyceny ma┼éych przedsi─Öbiorstw 5.6. Metody wyceny 6. Restrukturyzacja firmy jako kierunek wzrostu jej warto┼Ťci (Wies┼éaw M. Grudzewski, Irena K. Hejduk) 6.1. Geneza, charakter i istota restrukturyzacji 6.2. Restrukturyzacja jako proces strategiczny 6.3. Procedura przebiegu procesu restrukturyzacji 6.4. Poj─Öcie i obszary restrukturyzacji 6.5. Nabycie firmy 6.6. Sprzeda┼╝ wydzielonych cz─Ö┼Ťci firmy 6.7. Dywersyfikacja i jej charakterystyka 6.8. Szanse i bariery restrukturyzacji przedsi─Öbiorstw 6.9. Poj─Öcie podstawowe warto┼Ťci firmy i jej rodzaje 6.10. Typowe czynniki techniczne, organizacyjne i zarz─ůdzania wp┼éywaj─ůce na warto┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa 6.11. Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů firmy 6.12. Narz─Ödzia zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů firmy 6.13. Konkluzje 7. Alianse strategiczne, fuzje i przej─Öcia (W┼éodzimierz Szpringer) 7.1. Zagadnienia podstawowe 7.2. Regulacja a konkurencja 7.3. Liberalizacja rynku i integracja europejska 7.4. Alianse strategiczne 7.5. Alianse strategiczne - analogia do kategorii porozumie┼ä 7.6. Porozumienia kooperacyjne 7.7. Porozumienia specjalizacyjne 7.8. Porozumienia dotycz─ůce dystrybucji selektywnej 7.9. Porozumienia przewiduj─ůce transakcje wy┼é─ůczne 7.10. Porozumienia franchisingowe 7.11. Alianse - analogia do kategorii fuzji 7.12. Konkluzje 8. Zarz─ůdzanie zmianami w przedsi─Öbiorstwie w celu wzrostu jego warto┼Ťci (Jan D. Antoszkiewicz) 8.1. Determinanty zmiany 8.2. Zmiana w uk┼éadach organizacyjnych. Kszta┼étowanie przysz┼éo┼Ťci 8.3. Cykle ┼╝ycia metod─ů prognozowania konsekwencji zmiany 8.4. Problem i metoda wyr├│┼╝niona 8.5. Zespo┼éy wprowadzaj─ůce zmian─Ö 8.6. Synergia kompetencji 8.7. Wyznaczniki zmiany globalnej 8.8. Sterowanie zmianami - procedura rozwi─ůzania problemu 9. Zarz─ůdzanie mark─ů a wzrost warto┼Ťci firmy (Beata Skrzypacz) 9.1. Marka - poj─Öcie i rodzaje 9.2. Znaczenie marki 9.3. Marki polskie oraz marki zachodnie w ┼Ťwiadomo┼Ťci polskiego spo┼éecze┼ästwa 9.4. Warto┼Ť─ç marki 9.5. Zarz─ůdzanie mark─ů, czyli sposoby zwi─Ökszania jej si┼éy i warto┼Ťci 9.6. Globalizacja marki jako strategia rozwoju przedsi─Öbiorstwa 10. Emisje papier├│w warto┼Ťciowych - ┼║r├│d┼éo finansowania dla przedsi─Öbiorstw (Robert Tomaszewski) 10.1. Emisja akcji 10.2. Emisja obligacji 10.3. Emisja kr├│tkoterminowych papier├│w d┼éu┼╝nych (KPD) 10.4. Koszt kapita┼éu W kierunku nowych warto┼Ťci ; Literatura
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 5.1 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again