Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(6)
Autor
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(6)
Herman Andrzej
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Szablewski Andrzej T
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Innowacje
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązywanie problemów firmy : praktyka zmian / Jan D. Antoszkiewicz. - Warszawa : "Poltext", 1998. - 269 s. : 1 rys., 1 wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Spis treści: Wstęp 1. Orientacja na wzrost wartości współczesnego przedsiębiorstwa (Andrzej Herman, Andrzej Szablewski) 1.1. Nowe uwarunkowania rozwojowe przedsiębiorstwa 1.2. Oczekiwania inwestorów 1.3. Nowe mierniki oceny rezultatów działalności firmy 1.4. Migracja wartości 1.5. Tworzenie wartości firmy dla akcjonariuszy - sposób podejścia 1.6. Siły napędowe wartości 1.7. Zasady i etapy zarządzania wartością firmy 1.8. Wartość tworzenia wartości 1.9. Konkluzje 2. Cele działalności przedsiębiorstwa w warunkach niepewności i ryzyka (Andrzej Herman, Stanisław Kasiewicz) 2.1. Czynnik czasu, niepewności i ryzyka 2.2. Charakterystyka alternatywnych celów 2.3. Wybór celów, miar funkcjonowania i czynników kontroli 2.4. Cele przedsiębiorstw odnoszących sukcesy rynkowe 3. Człowiek - kreator wartości przedsiębiorstwa (Alicja Sajkiewicz) 3.1. Praca jako zasób przedsiębiorstwa 3.2. Strategia rozwoju zasobów ludzkich 3.3. Wymiarowanie zasobów ludzkich 3.4. Diagnoza i projekcja zasobów pracy 3.5. Walory zasobów ludzkich 3.6. Do wartości przez kompetencje 3.7. Zarządzanie kompetencjami 3.8. Kreatywność metod a wartość 3.9. Konkluzje 4. Metody wyceny bieżącej wartości przedsiębiorstwa (Stanisław Kasiewicz, Elżbieta Mączyńska) 4.1. Ewolucja zasad wyceny wartości polskich przedsiębiorstw 4.2. Cele wyceny przedsiębiorstwa w nowych realiach rynkowych 4.3. Blaski i cienie metod dochodowych 4.4. Metody majątkowe 4.5. Wycena a rodzaj działalności przedsiębiorstwa 4.6. Subiektywizm wyceny. Cena a wartość 4.7. Wycena w warunkach gospodarki polskiej 4.8. Ewidencyjne podstawy wyceny przedsiębiorstw. Sprawozdawczość finansowa 4.9. Doświadczenia innych krajów 4.10. Praktyka a teoria wyceny 4.11. Uniwersalne zasady wyceny Przykłady 5. Specyfika wyceny małych przedsiębiorstw (Piotr Ostaszewicz, Marek Panfil) 5.1. Rozwój małej przedsiębiorczości w Polsce w okresie transformacji 5.2. Charakterystyka rozwoju małych przedsiębiorstw w latach dziewięćdziesiątych 5.3. Specyfika małych przedsiębiorstw 5.4. Cele wyceny małych przedsiębiorstw 5.5. Zakres i przygotowanie danych potrzebnych do wyceny małych przedsiębiorstw 5.6. Metody wyceny 6. Restrukturyzacja firmy jako kierunek wzrostu jej wartości (Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk) 6.1. Geneza, charakter i istota restrukturyzacji 6.2. Restrukturyzacja jako proces strategiczny 6.3. Procedura przebiegu procesu restrukturyzacji 6.4. Pojęcie i obszary restrukturyzacji 6.5. Nabycie firmy 6.6. Sprzedaż wydzielonych części firmy 6.7. Dywersyfikacja i jej charakterystyka 6.8. Szanse i bariery restrukturyzacji przedsiębiorstw 6.9. Pojęcie podstawowe wartości firmy i jej rodzaje 6.10. Typowe czynniki techniczne, organizacyjne i zarządzania wpływające na wartość przedsiębiorstwa 6.11. Zarządzanie wartością firmy 6.12. Narzędzia zarządzania wartością firmy 6.13. Konkluzje 7. Alianse strategiczne, fuzje i przejęcia (Włodzimierz Szpringer) 7.1. Zagadnienia podstawowe 7.2. Regulacja a konkurencja 7.3. Liberalizacja rynku i integracja europejska 7.4. Alianse strategiczne 7.5. Alianse strategiczne - analogia do kategorii porozumień 7.6. Porozumienia kooperacyjne 7.7. Porozumienia specjalizacyjne 7.8. Porozumienia dotyczące dystrybucji selektywnej 7.9. Porozumienia przewidujące transakcje wyłączne 7.10. Porozumienia franchisingowe 7.11. Alianse - analogia do kategorii fuzji 7.12. Konkluzje 8. Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie w celu wzrostu jego wartości (Jan D. Antoszkiewicz) 8.1. Determinanty zmiany 8.2. Zmiana w układach organizacyjnych. Kształtowanie przyszłości 8.3. Cykle życia metodą prognozowania konsekwencji zmiany 8.4. Problem i metoda wyróżniona 8.5. Zespoły wprowadzające zmianę 8.6. Synergia kompetencji 8.7. Wyznaczniki zmiany globalnej 8.8. Sterowanie zmianami - procedura rozwiązania problemu 9. Zarządzanie marką a wzrost wartości firmy (Beata Skrzypacz) 9.1. Marka - pojęcie i rodzaje 9.2. Znaczenie marki 9.3. Marki polskie oraz marki zachodnie w świadomości polskiego społeczeństwa 9.4. Wartość marki 9.5. Zarządzanie marką, czyli sposoby zwiększania jej siły i wartości 9.6. Globalizacja marki jako strategia rozwoju przedsiębiorstwa 10. Emisje papierów wartościowych - źródło finansowania dla przedsiębiorstw (Robert Tomaszewski) 10.1. Emisja akcji 10.2. Emisja obligacji 10.3. Emisja krótkoterminowych papierów dłużnych (KPD) 10.4. Koszt kapitału W kierunku nowych wartości ; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej