Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Autor
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Deszczyński Przemysław (1956-)
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Public relations
(2)
Grupy nacisku
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Media relations : budowanie reputacji firmy / Piotr Andrzejewski, Wiesław Kot. - Wydanie II. - Warszawa : "Poltext", 2003. - 162, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi.[lubimyczytac.pl].
Spis treści:Reguły wstępne ; Wydfarzenia medialne ; Teksty i ich język ; Język coiała : W dobrym tonie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treci : 1. Konceptualizacja pojęcia public relations (Geneza public relations, Stymulanty rozwoju public relations, Istota i pojęcie public relations, Public relations versus marketing i reklama) ; 2. Internal relations (Istota i pojęcie internal relations, Otoczenie społeczne internal relations, Cele i funkcje internal relations, Kierunki, formy i narzędzia komunikacji, Etapy działań internal relations) ; 3. Media relations (Podstawowe narzędzia media relations) ; 4. Investor relations (Adresaci działań investor relations, Instrumenty investor relations) ; 5. Personal public relations (Istota i przesłanki human relations, Bariery urzeczywistniania human relations, Werbalizacja a język ciała, Współpraca z radiem i telewizją) ; 6. Sponsoring (Geneza, pojęcie i cele sponsoringu, Sponsoring a mecenat, darowizna, dotacja, product placement, patronat prasowy, Rodzaje i formy sponsoringu, Strategie i narzędzia sponsoringu) ; 7. Lobbing jako narzędzie relations (Konceptualizacja pojęcia lobbingu, Modele i rodzaje lobbingu, Polski model lobbingu, Regulacje prawne działalności lobbingowej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej